Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pipsu vaihdevuosien jälkeen ei vissiin enää synny uutta endokudosta, mutta krooninen kipu voi vaikuttaa koko elämän. Mut tunnen monta ihmistä, joilta on poistettu kohtu ja munasarjat ja ne näkee endon niin, että siitä parannutaan, koska niillä ei oo enää ollut oireita. Mutta ei se kaikilla oo niin. Sit taas kaikilla endo ei oireile mitenkään. Itse koen, että minäkin pääsen vielä helpolla, koska en ole koskaan joutunut edes lähtemään kipujen takia sairaalaan. Tiedän niitäkin, joilla kivut on sitä luokkaa et joutuu meneen osastolle kipulääkitykseen.
Täällä on jo parempi olo. Saikku tuli täysin tarpeeseen ja oon saanut nyt surra tätä rauhassa. Ei oo tarvinnu esittää mitään. Eilen jopa hetken kävi ajatus mielessä, että kyllä mää ja me tästäkin selvitään.
Tänään muuten klo 20 tv1 Elossa 24h ja siellä endoleikkaus! Voi katsoa jo nyt areenasta. Aattelin itekin kattoa, että miltäs se nyt näyttääkään :D Itellä oli niin vahva lääkitys sillon, että olin ihan pöllyissä!
Mä en uskaltanu kattoa sitä Hyi se ku leikkaus oli iha hirveä, muistan vieläki sen ku en saanu edes mitään rauhoittavaa ennen sinne leikkaussaliin vientiä ja jouduin asettumaan siihen pöydälle jalat harallaan ja en tienny yhtään mitä kautta ne leikkelee, sit heräämössä olin tosi pahoinvoiva ja olin riisunut itse kaikki valvontalaitteet ja ne hoitajat sätti mua siitä Eikä lääkäri käynyt edes kertomassa mitä mulle oli tehty
Mä en uskaltanu kattoa sitä Hyi se ku leikkaus oli iha hirveä, muistan vieläki sen ku en saanu edes mitään rauhoittavaa ennen sinne leikkaussaliin vientiä ja jouduin asettumaan siihen pöydälle jalat harallaan ja en tienny yhtään mitä kautta ne leikkelee, sit heräämössä olin tosi pahoinvoiva ja olin riisunut itse kaikki valvontalaitteet ja ne hoitajat sätti mua siitä Eikä lääkäri käynyt edes kertomassa mitä mulle oli tehty
Kauhea leikkauskokemus! Ikävää, että tuollaista on.
Mulla on ollut kaksi tosi hyvää kokemusta laparoskopioista. Oon ollut niiden jälkeen pahoinvoiva, mutta hoitajat ja lääkärit on olleet tosi ihania ja selittäneet ja tukeneet.
Mulle ei oo kyllä tehty laajaa endoleikkausta. Ekassa laparoskopiassa sitä poistettiin joku aivan pieni pesäke.
Täällä nyt kp40 ja mulla on jo aika tosi ikävä fiilis. Lämmötkin pysyttelee korkealla, mutta taas aika ailahtelevainen on käyrä.
En osaa lämpöihin kommentoida mut dpo11 on vielä aikanen. Oottaisin sit vielä muutaman päivän!
Lääkäri soitti ja nyt se on sit sanottu ääneen ja merkitty universumin kirjoihin. Ootetaan leikkausta. En nyt edes muista kerroinko täällä mut siis saatiin valita, että ootetaanko leikkausta vai mennäänkö heti ivf-jonoon. He vahvasti suositteli ensin leikkausta. Tyhjä olo.