Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kivoja kuulumisia... :D :D no ööööö mun ovis on kadonnu TAAS :D
Su iltana tuli musta ovis plussa ja näyttävät vv:t mutta ma ja ti lämmöt edelleen pohjamudissa. Pännii!!
View attachment 75105
Jos jotain kivaa on pakko pöräyttää ulos niin.... niin.... nään keskiviikkona pitkästä aikaa yhen kaverin ja saatamme juoda skumppaa
Mä en tajua tätä. Niin hirveä menkkajomotus ollut eilenkin että olin aivan varma vuodon alkamisesta. On ollut suorastaan tukala fiilis. Ff ennustaa kp1 huomiseksi, mutta nämä olot on kyllä aivan liian pitkään jatkuneet. Ihan perseestä, että tää mun kierto alkaa taas tekemään näitä ihmeellisyyksiä. Nyt siis kp38 ja ilmeisesti dpo9. Mutta tämä särky on jatkunut jo kauemmin.
Mäkin ilmoittaudun työnvaihtoon :F meille just tänään ilmoitettiin osa-aikaislomautuksesta :/
Ja kyfi, onko ollut mitään tiputtelua tms? Mulla oli vuosi sitten pitkä kierto, jopa 61pv. Se lopulta katkaistiin primoilla, mutta mulla oli siinä monta viikkoa turvonnut olo ja semmonen kestomenkkavitutus. Elin joka päivä semmoista menkkojen ekaa päivää, vuoto ei vaan alkanut.
Mulla on Pottu nyt ovulaatio oikealla, missä ei johdinta, pe oli 15mm follikkeli ja kivuista päätellen ovulaatio tapahtuu nyt. Mullakin tuo oikea puoli toimii paremmin, en tiedä miksi se toinen puoli on jotenki laiskempi..
Ei oo ollut tiputteluakaan. Jomottaa vaan. Mä jo mietin onko mulla joku tukos tuolla, joka kohta räjähtää. Nyt on kp39 ja tosiaan, elän koko ajan tuota kuvailemaasi menkkojen ekaa päivää ilman vuotoa, mutta kestomenkkavitutuksen kanssa. Mä en kyllä tajua. Enkä mä tän asian kanssa taida päästä kuin yksityiselle puolelle lääkäriinkään. Eikä nyt ehkä vielä ole tarvettakaan. Mutta kävin viimeisimpiä kiertoja läpi ja parin vuoden sisään pisimmät kierrot ovat olleet 35 päivää.
Nää on kyllä kummallisia asioita eikä näihin taida oikein ikinä löytyä mitään selityksiäkään.