Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en tajua tätä. Niin hirveä menkkajomotus ollut eilenkin että olin aivan varma vuodon alkamisesta. On ollut suorastaan tukala fiilis. Ff ennustaa kp1 huomiseksi, mutta nämä olot on kyllä aivan liian pitkään jatkuneet. Ihan perseestä, että tää mun kierto alkaa taas tekemään näitä ihmeellisyyksiä. Nyt siis kp38 ja ilmeisesti dpo9. Mutta tämä särky on jatkunut jo kauemmin.

Kivoja kuulumisia... :D :D no ööööö mun ovis on kadonnu TAAS :D
Su iltana tuli musta ovis plussa ja näyttävät vv:t mutta ma ja ti lämmöt edelleen pohjamudissa. Pännii!!
View attachment 75105

Jos jotain kivaa on pakko pöräyttää ulos niin.... niin.... nään keskiviikkona pitkästä aikaa yhen kaverin ja saatamme juoda skumppaa ;)

Oisko se cb voinut olla viallinen? Tai lämmöt viallisia? :D Plussalta tää näyttää! Kaikesta huolimatta ihanaa skumppailtaa tänään!! <3

Triana pystyn samaistumaan tohon stressaamiseen noista työkuvioista ja aikatauluista! Ja siihen, kun ei viihdy nykyisessä työssään! Onneks sulla on sentään Espanjan matka mitä odottaa!! Kummasti semmonen auttaa jaksaan :)

Pipsu olikos teillä tällä kertaa ovis kummalla puolen? Jaan kyllä ton tunteen tosta yrittämisestä, kun ei se kuitenkaan onnistu.

Ja kyfi, onko ollut mitään tiputtelua tms? Mulla oli vuosi sitten pitkä kierto, jopa 61pv. Se lopulta katkaistiin primoilla, mutta mulla oli siinä monta viikkoa turvonnut olo ja semmonen kestomenkkavitutus. Elin joka päivä semmoista menkkojen ekaa päivää, vuoto ei vaan alkanut.

Täällä ovulaatio tulee niinkuin lääkäri maanantaina ennustikin. Mun kierto on näköjään vihdoin kaks vuotta pillerien lopettamisen jälkeen alkanu tasaantuun, tänään on kp13!! Mutta eipä ole suoraan sanottuna mitään toiveita näiden kiertojen suhteen, kerta lääkärit ei usko, että edes ivf onnistuisi meidän nykytilanteella. Noh, talleteltu on joka tapauksessa mutta tuskin mitään erityistä piinailua tästä enää tulee.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1547013638.908435.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1547013638.908435.jpg
    106.6 KB · Katsottu: 175
Mä en tajua tätä. Niin hirveä menkkajomotus ollut eilenkin että olin aivan varma vuodon alkamisesta. On ollut suorastaan tukala fiilis. Ff ennustaa kp1 huomiseksi, mutta nämä olot on kyllä aivan liian pitkään jatkuneet. Ihan perseestä, että tää mun kierto alkaa taas tekemään näitä ihmeellisyyksiä. Nyt siis kp38 ja ilmeisesti dpo9. Mutta tämä särky on jatkunut jo kauemmin.

Toivotaan että johtuu kiinnittymisestä :)

Pottu mulla tulee myös helmikuussa 2v hormooniehkäisyn lopettamisesta ja kierto sekä ovulaatio näyttää nyt asettuneen... mikä johtuu mistäkin, ei sitä voi varmasti sanoa mutta mutta... itse neuvoisin vauvaa haluavia vaihtamaan hyvissä ajoin kondoomiin.

Ps. Nyt näyttää kuitenkin siltä, että ehkä ovis oli maanantaina ja lämmöt vaan nousee hitaasti. Se olis sit kp18

Mäkin ilmoittaudun työnvaihtoon :F meille just tänään ilmoitettiin osa-aikaislomautuksesta :/

Minä myös! Ensinnäkin v*tuttaa terveysalan palkat ja toiseksi se, että tuli hankittua alalta ihan ylempi korkeakoulututkinto. Paikkoja kuitenkaan ei juuri mihinkään auki. Kellään suositella uutta alaa?:D

Mulla ois tavotteena päästä pois aspa-hommista, ei vaan enää jaksa päivästä toiseen tekohymyä ja ärsyttävien ja asiattomasti käyttäytyvien ihmisten mielistelyä. Just joku tehdasduuni ois mun unelma tällä hetkellä :grin

Hahah, kattokaas mun reseptejä :D Kertoo koko ihanuuden elämästä, kun menkat tulee ja kun niitä ei tule :D

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1547056898.925026.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1547056898.925026.jpg
    142.6 KB · Katsottu: 198
Heh, kyllähän tuossa vähän turhan sama kaava toistuu :/
Voiko endo muuten "sammua" koskaan kokonaan?
Mulla on Pottu nyt ovulaatio oikealla, missä ei johdinta, pe oli 15mm follikkeli ja kivuista päätellen ovulaatio tapahtuu nyt. Mullakin tuo oikea puoli toimii paremmin, en tiedä miksi se toinen puoli on jotenki laiskempi..

Ja kyfi, onko ollut mitään tiputtelua tms? Mulla oli vuosi sitten pitkä kierto, jopa 61pv. Se lopulta katkaistiin primoilla, mutta mulla oli siinä monta viikkoa turvonnut olo ja semmonen kestomenkkavitutus. Elin joka päivä semmoista menkkojen ekaa päivää, vuoto ei vaan alkanut.

Ei oo ollut tiputteluakaan. Jomottaa vaan. Mä jo mietin onko mulla joku tukos tuolla, joka kohta räjähtää. Nyt on kp39 ja tosiaan, elän koko ajan tuota kuvailemaasi menkkojen ekaa päivää ilman vuotoa, mutta kestomenkkavitutuksen kanssa. Mä en kyllä tajua. Enkä mä tän asian kanssa taida päästä kuin yksityiselle puolelle lääkäriinkään. Eikä nyt ehkä vielä ole tarvettakaan. Mutta kävin viimeisimpiä kiertoja läpi ja parin vuoden sisään pisimmät kierrot ovat olleet 35 päivää.

Nää on kyllä kummallisia asioita eikä näihin taida oikein ikinä löytyä mitään selityksiäkään.

Pipsu vaihdevuosien jälkeen ei vissiin enää synny uutta endokudosta, mutta krooninen kipu voi vaikuttaa koko elämän. Mut tunnen monta ihmistä, joilta on poistettu kohtu ja munasarjat ja ne näkee endon niin, että siitä parannutaan, koska niillä ei oo enää ollut oireita. Mutta ei se kaikilla oo niin. Sit taas kaikilla endo ei oireile mitenkään. Itse koen, että minäkin pääsen vielä helpolla, koska en ole koskaan joutunut edes lähtemään kipujen takia sairaalaan. Tiedän niitäkin, joilla kivut on sitä luokkaa et joutuu meneen osastolle kipulääkitykseen.

Täällä on jo parempi olo. Saikku tuli täysin tarpeeseen ja oon saanut nyt surra tätä rauhassa. Ei oo tarvinnu esittää mitään. Eilen jopa hetken kävi ajatus mielessä, että kyllä mää ja me tästäkin selvitään.

Tänään muuten klo 20 tv1 Elossa 24h ja siellä endoleikkaus! Voi katsoa jo nyt areenasta. Aattelin itekin kattoa, että miltäs se nyt näyttääkään :D Itellä oli niin vahva lääkitys sillon, että olin ihan pöllyissä!

Mulla on Pottu nyt ovulaatio oikealla, missä ei johdinta, pe oli 15mm follikkeli ja kivuista päätellen ovulaatio tapahtuu nyt. Mullakin tuo oikea puoli toimii paremmin, en tiedä miksi se toinen puoli on jotenki laiskempi..

Tsemppiä! Nämä väärän puolen ovis -kuukaudet varmasti vituttaa! Ja mikä meillä kohdunulkoisilla on näissä vasemmissa munasarjoissa! :D Toisaalta en tiedä onko toi mun oikea sen parempi, vaikka onkin tallella, kun se lääkäri sanoi, että siinä on nyt korkeampi riski uuteen, kun se jo kerran tapahtui.

Ei oo ollut tiputteluakaan. Jomottaa vaan. Mä jo mietin onko mulla joku tukos tuolla, joka kohta räjähtää. Nyt on kp39 ja tosiaan, elän koko ajan tuota kuvailemaasi menkkojen ekaa päivää ilman vuotoa, mutta kestomenkkavitutuksen kanssa. Mä en kyllä tajua. Enkä mä tän asian kanssa taida päästä kuin yksityiselle puolelle lääkäriinkään. Eikä nyt ehkä vielä ole tarvettakaan. Mutta kävin viimeisimpiä kiertoja läpi ja parin vuoden sisään pisimmät kierrot ovat olleet 35 päivää.

Nää on kyllä kummallisia asioita eikä näihin taida oikein ikinä löytyä mitään selityksiäkään.

Luulis että kunnalliseltakin sais hoitoa tässä? Saiskohan jos jättäis soittopyynnön lääkärille reseptin primolut -kuuriin? Ainakin siinä vaiheessa, jos tulee selväks että ei ole raskaana niin kannattaa sillä katkaista kierto. Hirveestä kärvistelyä, kun koko ajan tuntuu et nyt ne tulee ja sit menee kaks viikkoo eikä tapahdu mitään.

Toivotaan, et tuleekin iloinen ylläri sieltä ;)

Niin ootko muuten Triina (oliko sun nimimerkki se? :) ) testannu r-testillä ?

Onko muuten kukaan syöny koskaan ubikinonia? Mietin voiskohan se parantaa munasolujen laatua vai menisköhän vaan maha sekaisin :)

4be803c86564881d0bead76b1246894c

Tulin kertomaan kuulumisia, hän onkin heinäkuun lapsi. Kävin tänään taas perhe-artella kun on niin oireetonta ollut ja oon pelänny pahinta.. Kovasti siellä kohdussa pyöri ja heilutti käsiään. <3

Ultraan mentäessä oli 10+6, pois lähtiessä 11+4. :p

Takaisin