Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa joulua kaikille <3 Sain tänään mantelin puurosta ja joku kertoi, että se on onnen siemen! Ehkäpä meillekin vielä jotain kivaa siis on luvassa ensi vuodelle :)

Ps. Tiputellut jo monta päivää, mutta ei vielä kp1, joten kerkeän saamaan ajan hoitoihin, jos heillä vaan on niitä tarjolla, kun soitan torstaina sinne klo 8!!

Ihanaa joulua kaikille <3 Sain tänään mantelin puurosta ja joku kertoi, että se on onnen siemen! Ehkäpä meillekin vielä jotain kivaa siis on luvassa ensi vuodelle :)

Ps. Tiputellut jo monta päivää, mutta ei vielä kp1, joten kerkeän saamaan ajan hoitoihin, jos heillä vaan on niitä tarjolla, kun soitan torstaina sinne klo 8!!

Hyvää joulua myös täältä kaikille kovanonnen siskoille!<3 Olkoot vuosi 2019 meille plussakas!:)

Täällä on tiputellu jo seittemän päivää! En silti vieläkään laskis, että menkat ois alkanu, koska hanat ei aukea kunnolla eikä oo kipuja. Tää on niin turhauttavaa, koska sit ahdistun koko ajan, että millon ne alkaa, kerkeenkö saamaan sen ajan siihen viiden ensimmäisen kiertopäivän sisään, kun tässä on vielä edessä vkl ja yks pyhäpäivä! Onks oikeesti viikon tiputtelu enää ok? Vaikuttaako se raskauden alkamiseen? Käytännössä menkat on myös pari päivää jo myöhässä, piti alkaa jo tiistaina.

Mites muilla?

Täälläkin joulu oli punainen.. Otin nyt taas letrot tauon jälkeen käyttöön, tällä kertaa lääkärin käskystä tupla annoksella, ens viikolla pitäis käydä follikkeli ultrassa. Ja varasin kaverin kans ulkomaanreissun huhtikuulle :happy:

En oo testannut enää perjantain jälkeen. Vois kyllä testata, koska noinhan se aina menee :D

Minne suuntaatte? Meidänkin piti lähtee minireissuun, mut en uskaltanu ottaa lentoja, kun en tiedä millon pitää olla täällä inseminaatiossa.

En oo testannut enää perjantain jälkeen. Vois kyllä testata, koska noinhan se aina menee :D

Minne suuntaatte? Meidänkin piti lähtee minireissuun, mut en uskaltanu ottaa lentoja, kun en tiedä millon pitää olla täällä inseminaatiossa.
Thaikkuihin :p Oon lykänny kaikkia reissuja tän projektin takia, mutta nyt päätin repäistä :)
Onpahan jotain muutakin mitä odottaa, kuin se hyvin hyvin epätodennäköinen plussa :)

Pipsu, mahtavaa kun varasit matkan! Mun mielestä näiden asioiden rinnalla on kuljettava mukana kaikkea mahdollista iloa tuovaa. Tosin ymmärrän hyvin Pottuakin, ei sitä halua matkan takia hidastaa hoitoja. Ylipäänsä kuulostaa rankalta laskea päiviä ja jännittää saako aikoja sopiviin kohtiin kiertoa.

Me oltiin joulu lomareissussa. Nyt on kp26 eikä ovulaatiosta tietoakaan. Lämmöt sahailivat reissun ajan, mutta selkeää nousua ei ole ollut. Edellisen viikon testailinkin tikuilla, mutta ei tapahtunut yhtään mitään. Yritys ollaan pidetty tasaisena 2-3 päivän välein. Mutta emmä tiiä mihin nää mun ovulaatiot on taas kadonnu.

Mulla kp7 ja masentaa... jotenkin olin ajatellut että sen keskenmenon jälkeen varmasti tärppää pian uudestaan ja sitten se onnistuu!! Mutta ei :( eikuneikuneikun ei!!!!

Mrs. Smith, tajuan täysin. Mulla oli vuonna 2017 kaksi epäonnista raskautta ja olin ihan varma että 2018 homma onnistuu. Ja kuinka kävi? Tää vuosi hitto päättyy muutaman päivän päästä eikä raskaudesta (tai edes ovulaatioista) tietoakaan!

Täällä vihdoin kp1, mutta ei saatu aikaa hoitoihin. Tää tuntuu niin epäreilulta. Kaks vuotta yritystäkin tuli jo täyteen. En tiedä kestänkö tätä kunnallisen pompottelua. Nyt leikkauksen jälkeen oon saanut sieltä niin huonoa palvelua ja tää aihe on muutenkin niin raskas. Hoitajan mielestä yks kierto sinne tänne. Täytyy kattoo mitä yksityinen tulis maksaan ja harkita sitä nyt sit vielä tähän kiertoon.

Aika kylmä hoitaja :(
Miten ei voi tajuta että ”yksi kierto” voi olla YKSI KIERTO LIIKAA hukkaan. Kun sitä yhtä on jo edeltänyt jono lukemattomia kiertoja. Hukkaan.

Huoh, onpa tylyä meininkiä Pottu!:( Täytyy itsekin tarkkaan harkita, että kääntyäkö vaan suoraan yksityisen sektorin puoleen.

Kaikille punaisen joulun daameille voimia ja uuteen kiertoon! Ja muille toki myös!:) Täälläkin joulu oli punainen. Nyt kp 8 ja tämä kierto otetaan tarkoituksella rennommin, sillä la osuisi tästä kierrosta (tittidii ja tättärää) meidän hääpäivälle! Toki meidän karmalla siinä käy varmasti justiinsa niin ja sitten taas pohditaan, että mitähän hittoa!:D

Pottu, onpa tylsä homma. Olen kuullut vastaavia tarinoita muitakin. Päädyittekö kyselemään yksityiseltä puolelta?

Huoh, onpa tylyä meininkiä Pottu!:( Täytyy itsekin tarkkaan harkita, että kääntyäkö vaan suoraan yksityisen sektorin puoleen.

Kaikille punaisen joulun daameille voimia ja uuteen kiertoon! Ja muille toki myös!:) Täälläkin joulu oli punainen. Nyt kp 8 ja tämä kierto otetaan tarkoituksella rennommin, sillä la osuisi tästä kierrosta (tittidii ja tättärää) meidän hääpäivälle! Toki meidän karmalla siinä käy varmasti justiinsa niin ja sitten taas pohditaan, että mitähän hittoa!:D

Hopeareunus: ollaan kiertokamuja :) :) mulla kp8 tänään

Meidän ainoa hoidosta saatu alkio ei pysyny mukana, menkat tuli Teroluteista läpi jo viime lauantaina dpo10 (eli pp8). Kai se nega pitää vielä testata, kun varmaan kysyvät polilta, että teinhän kumminki testin... Oon ollu tosi kipee koko viikon, toivottavasti ei tarvi kauas odottaa uutta hoitoa. Pelottaa jo nyt seuraavat menkat eikä edellisetkää oo vielä kokonaan loppu :sad001

Pottu eikä! On todellakin epäreilua. Mulla taas ennen leikkausta olivat vähä silleen polilla, että kuukausi tai muutama sinne tai tänne, tiiän niin hyvin miltä tuo tuntuu :arghh:

Voi Triana :( Oon niin pahoillani teidän puolesta! Nää tuntuu niin kohtuuttomilta ja vielä hoitojen toimimattomuus kolahtaa vielä lujempaa :(

Täällä tää usko maailmaan loppuu vielä enemmän. Eilinen oli niin vaikee päivä. Noh, tänä aamuna saatiin kuulla, että meidän ystävä on kuollut. Syytä ei tiedetä. Löydettiin yksin kotoa. En vaan tiedä miks tää on kaikki nyt tämmöstä paskaa oikein olan takaa.

Takaisin