Mrs.Smith
Asioista perillä oleva
Follikeli ultra ohi, limiksen paksuus 11,8 ja oikealta löytyi yksi 14-15mm rakkula. Perjantaina tehdään inseminaatio!.. :)
Ihania uutisia alinah!!! Jännä viikko tulossa!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Follikeli ultra ohi, limiksen paksuus 11,8 ja oikealta löytyi yksi 14-15mm rakkula. Perjantaina tehdään inseminaatio!.. :)
Ihania uutisia alinah!!! Jännä viikko tulossa!!
Mulle napsahti jo toisen kerran
Asiakas: oletko raskaana?
Minä: en ole!!! Älä sano enää koskaan kenellekään noin!! Ikinä!!!
A: ai anteeksi! (Loukkaantuneen näköisenä). Kun sulla toi vatsa pömpöttää!
M: pahennat vain tilannetta!
A: ai miten niin!? Minulla plaa plaa plaa (synnytti kuolleen lapsen).
M: sinun jos kenen pitäisi ymmärtää olla kysymättä!!!!!
-JÄINEN HILJAISUUS-
Vittu mulla meni hermot 110%!! Mulla alko kädet tärisemään, vedet nousi silmiin! Hetken mietin pystynkö palvelemaan häntä ollenkaan vai pyydänkö lähtemään pois. Vittu!! Vittu!! Mikä mulkku akka!!! Ja miten pahasti se sai mut järkyttymään!! Hädin tuskin pystyin hillitsemään itseäni tuonkaan vertaa! Ja pahinta tässä oli että HÄN vaikutti loukkaantuneelta!!
Mulle napsahti jo toisen kerran
Asiakas: oletko raskaana?
Minä: en ole!!! Älä sano enää koskaan kenellekään noin!! Ikinä!!!
A: ai anteeksi! (Loukkaantuneen näköisenä). Kun sulla toi vatsa pömpöttää!
M: pahennat vain tilannetta!
A: ai miten niin!? Minulla plaa plaa plaa (synnytti kuolleen lapsen).
M: sinun jos kenen pitäisi ymmärtää olla kysymättä!!!!!
-JÄINEN HILJAISUUS-
Vittu mulla meni hermot 110%!! Mulla alko kädet tärisemään, vedet nousi silmiin! Hetken mietin pystynkö palvelemaan häntä ollenkaan vai pyydänkö lähtemään pois. Vittu!! Vittu!! Mikä mulkku akka!!! Ja miten pahasti se sai mut järkyttymään!! Hädin tuskin pystyin hillitsemään itseäni tuonkaan vertaa! Ja pahinta tässä oli että HÄN vaikutti loukkaantuneelta!!
Kp14 ja lämmöt alhaalla edelleen. Mites muilla?