Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle napsahti jo toisen kerran :( :(

Asiakas: oletko raskaana?
Minä: en ole!!! Älä sano enää koskaan kenellekään noin!! Ikinä!!!
A: ai anteeksi! (Loukkaantuneen näköisenä). Kun sulla toi vatsa pömpöttää!
M: pahennat vain tilannetta!
A: ai miten niin!? Minulla plaa plaa plaa (synnytti kuolleen lapsen).
M: sinun jos kenen pitäisi ymmärtää olla kysymättä!!!!!
-JÄINEN HILJAISUUS-

Vittu mulla meni hermot 110%!! Mulla alko kädet tärisemään, vedet nousi silmiin! Hetken mietin pystynkö palvelemaan häntä ollenkaan vai pyydänkö lähtemään pois. Vittu!! Vittu!! Mikä mulkku akka!!! Ja miten pahasti se sai mut järkyttymään!! Hädin tuskin pystyin hillitsemään itseäni tuonkaan vertaa! Ja pahinta tässä oli että HÄN vaikutti loukkaantuneelta!! :(

Ihania uutisia alinah!!! Jännä viikko tulossa!!

Kiitos! Mä stressasin jo vähän että se menee jonnekin ensi viikolle. Ja me ollaan lähdössä ensi viikon keskiviikkona ruotsin risteilylle. Niin tosi hyvä, että saadaan tuo hoidettua nyt jo perjantaina. Ei tarvitsekaan tällä kertaa pistellä kuin 2 päivää lisää. Tosi hyvä mieli! Eikä tarvi töistä pyytää vapaaksi perjantaita kun huomasin että se on vapaa mulla.

-JÄINEN HILJAISUUS-

Vittu mulla meni hermot 110%!! Mulla alko kädet tärisemään, vedet nousi silmiin! Hetken mietin pystynkö palvelemaan häntä ollenkaan vai pyydänkö lähtemään pois. Vittu!! Vittu!! Mikä mulkku akka!!! Ja miten pahasti se sai mut järkyttymään!! Hädin tuskin pystyin hillitsemään itseäni tuonkaan vertaa! Ja pahinta tässä oli että HÄN vaikutti loukkaantuneelta!! :(

Ei jumalauta mitä akka, pikkusen vois miettiä mitä sieltä suustansa oikee päästää. Ymmärrän sua täysin!

-JÄINEN HILJAISUUS-

Tuttua tuttua.... multa on viimeisen viiden kuukauden aikana kysytty viisi kertaa. Viimeisin kerta viime viikolla. Olen lihonut pari kiloa ja olen aika pieni, joten jokainen kilo näkyy. Mutta ihmisten tahdittomuus näkyy vieläkin kovemmin.

I feel you. Ihan paskaa tuo.

Hion vastaustani seuraavaa kertaa varten vielä niin että a. koetan pysyä rauhallisempana b. sanon heti alkuun: se on täysin minun yksityisasiani ja on epäkohteliasta kysellä tuollaista. Ja sitten vedän sitä narttua turpaan. Nyrkillä keskelle naamaa. Ihan ilman varotusta. Ponk! Good plan!

Ps. Mä en voi uskoa ihmisten pokkaa/röyhkeyttä!! Mun seksielämä, lihominen, keho, ehkäisy.... EI KUULU JOLLEKIN RANDOM NEVÖHÖÖD MUIJALLE!!!!

Sori kun räyhään tänne :(

Ja vielä: tää kuuluu ihan mun ”pahimmat sosiaaliset mokat mitä voit tehdä”-top viitoseen: onnittelet naista joka ei ole raskaana!!

Miten ihmiset kehtaa!!

Mrs Smith törkeää! Onneksi sanoit takaisin, mitä hemmettiä muille kuuluu, jos pömpöttää - ja siitä pokalla vedetään johtopäätöksiä.... murrr en kestä!

Pitkästä aikaa kirjoittelen kuulumisia plussan jälkeen.Kaikkille tsempit yrittämkseen :) Täällä tämä raskaus on ollut todella piinaavaa ja raskasta välillä onnea myös. Nyt menossa 6+5 ja torstaina ultra missä varmistetaan paikkansa pitävyys.Oireita on ja digiin sain viime viikolla 3+.Joka toinen päivä vain wc-paperiin jää vaaleanpunaista ja toinen päivä ei.Housuun asti ei tule mitään eikä ole kipuja.Tuo tuhruttelu paperiin mietittyttää vaikkakin kyllä varmasti johtuu kuivista limakalvoista muita vaivoja ei ole.

Mrs. Smith mitä helvettiä!! Kylläpä pisti veren kiehumaan! Kuka kyselee tommosia tuntemattomalta ja vielä jatkaa, kun asiasta huomauttaa!!! Mitä ihmettä sun maha kuuluu sille?! Mää oisin vetänyt kyllä niin herneen nenään, jos olis tullu mulle sanomaan et mun maha pömpöttää! Harvase päivä kuule pömpöttää, mut hittooko kenelläkään on mitään tarvetta kertoo mielipidettään siitä! Aargh!!

Heitsu kiva kuulla susta <3 Koita olla stressaamatta tosta tuhrusta! Tiedän kyllä, että ajatukset pyörii siinä. Pidän kaikki peukut pystyssä, että kaikki on niinku pitää torstain ultrassa :)

Kiitos!!!!! Lohduttaa että tekin ajattelette niin!!

Heitsulle paljon jaksamista alkuraskauteen!! Kun näet sykkivän sydämen ultrassa se toivottavasti rauhoittaa ja voit ottaa rennommin <3 pikku tuhruvuodot on niin älyttömän yleisiä alussa ja silti kaikki menee hyvin!

Jumantsuikka Smith, oot mun idoli! Rautainen muija! Mä oisin todennäköisesti vain purskahtanut itkuun. Meni kyllä niin tunteisiin, kun luin ton jutun. Siis miten ihmiset voi olla noin ajattelemattomia?;(

Heitsu moi, tsemppiä odotukseen ja ultraan!:)

Tänään farmaseutti rupes kyselee fiiliksiä näistä hoidoista kun kävin hakee toisen gonal-f kynän. Olihan se kiva, että kysellään. Oli ensimäinen farmaseutti joka näistä hoitojutuista mun kanssa jutteli. Toivotti vielä tsempit jatkoon!

Mulla on mittari! Ja oon nyt mitannu kahdesti. Tosin ihan eri aikoihin. Mutta nyt alkaa säännöllinen mittaus. Löysin apteekista n.6e kahden desimaalin mittarin. En tiedä auttaako tämä raskautumaan, mutta kiehtovaa on seurata!

Takaisin