Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jes!!! Matalalämpö = laatuaikaa miehen kanssa, korkealämpö = lakkaa vaikka kynnet ;)

:D :D

Täällä tylsää ja hiljaista. Sama kp14 ku Smithillä. Tässä ois nyt seuraaville kolmelle viikonlopulle pikkujoulut tiedossa, mietin että josko nyt pärähtäiskin plussa tikkuun ettei voiskaan juoda :D Kaks vuotta elänyt nyt niin, että sovitellu menot oviksen ja piinapäivien mukaan ja nyt päätin, että korkki auki vaan kunnes toisin todistetaan!

:D :D

Täällä tylsää ja hiljaista. Sama kp14 ku Smithillä. Tässä ois nyt seuraaville kolmelle viikonlopulle pikkujoulut tiedossa, mietin että josko nyt pärähtäiskin plussa tikkuun ettei voiskaan juoda :D Kaks vuotta elänyt nyt niin, että sovitellu menot oviksen ja piinapäivien mukaan ja nyt päätin, että korkki auki vaan kunnes toisin todistetaan!

Mulla myös ”sokka irti” :D

Onks sulla pottu mitään ovis oireita? Mulla on jo ew tyylistä ja vatsaa vihloo ja turvottaa.
Mietin et oliskohan mahdollista et ovis tulis aiemmin ku viimekierrossa?! Viimeks oli kp20.

Haha Mrs. Smith :D ihan parhaat neuvot!

Ja pottu, anna palaa! Nauti pikkujouluista. Itselläni ei taida olla yksiäkään näköpiirissä.......

No mullahan kävi niin kuin viimeki kierrossa, että kaikki limat ja himot oli tossa kp 10 ympärillä ja nyt taas normaalia :D Viime kierrossa meni ihan samanlailla ja sit ovisplussa oli kp 17. Jännästi tää näkyy mulla myös tikuissa niin että tollon ekassa satsissa tikku on tumma, mutta ei plussa, sit taas haalenee kunnes tulee plussa. Mutta mikäs mun kehon toiminnassa enää ketään yllättäis :D

Sais kyllä jo tulla, että ei tarvi viikonloppuna anoppilassa talletella :D Ja vielä krapulassa perjantain jäljiltä :D

Pottu!! :D :D krapulassa!! Anoppilassa!! Apua!! :D
Ei käy kateeks!

Jospa sulla tulee loiva lh-aalto joka ei sit kuitenkaan riitä käynnistämään ovulaatiota? Ja seuraava aalto sitten tekee sen

Joo äläpä! :D Mutta en kyllä sen takia ala himmailemaan!

Toi voi olla! Mun mielestä mun kierrot ei ollu tämmösiä ennen leikkausta. Mahtaakohan siitä olla haittaa?!

Mun pitäis tänään pistää irrotuspiikki, ja ovistesti puhdas nega! Niinku myös cb kaksoishormooni antoi tyhjän ympyrän. Ajattelin että tulis edes vilkkuva hymynaama jos muka maanantaina ois ollu 14-15mm johtofolli ultrassa....

Irrotuspiikki irrottaa sen rakkulan, eli irrotuspiikillä saadaan se ovulaatio tapahtumaan. Mä vaan oon miettinyt eilisen ja tämän päivän että minkä kokoinen se rooli on nyt... Onko tarpeeksi iso jne..

Tänään oli alkuraskauden ultra ja en tiedä olenko iloinen vai surulinen ultrasta. Tänään pitäisi olla 7+1 ja alkio vastasi 6+4-6 viikkoja ja syke vahvasti näkyi.Kaksi raskauspussia löytyi mutta toisessa pussissa ei ollut alkiota eikä elämää.Toisesta pussin sisällön alkiosta oli vaikea ottaa kuvia ja mittoja kun oli niin vaikeassa asennossa ultraus hetkellä.19.11 uudestaan uusi ultra missä katsotaan tilanne toisen pussian sisältö ja viikot tarkemmin onko ottanut päivät kiinni ja ultraus laite ei ollut mitenkään hyvä lääkäri kertoi.Käski tämän takia nyt siirtää neuvolaa tuon 19.11 jälkeen ja sanoi vielä sen jälkeen että ainahan sen voi perua jos jotain ikävää sattuu.Tämän jälkeen kylläkin sanoi että alkiolla oli vahva syke ja laite vika voi pelkästään olla kyseessä.Silti harmittaa ja mietottytää kaikki.Mies oli sitä mieltä että syke kuitenkin yhdellä oli että se on tärkeintä ja kuitenkin tuo vajaus 7+1 on noin pieni ero alle viikon.

Heitsu, kyllä minustakin on tärkeintä tuo että sieltä syke sentään löytyi, se on mielestäni tuossa vaiheessa oleellisempaa kuin nuo mitat ja viikot. Ainakin teidän tilanteessa kun on noin pieni heitto päivissä. Tosiaan jos on huono laite niin sen takia jo saattaa heittää ja toisekseen kun alkio on niin pieni niin ei saa vielä niin tarkasti mitattua, huonolla laitteella ainakaan. Yritä nauttia nyt siitä että yksi vahva syke näkyi :Heartred Onnea raskauteen ja tsemppiä tulevaan :)

Ja Alinahille kaikkea hyvää perjantain inssiin, jos silloin pääsette sen tekemään! Pidän peukut ja varpaat pystyssä teidän puolesta että tämä kerta toisi toivotun tuloksen :Heartred

Plussatuulia ketjuun, ja jaksamista pimeään syksyyn ja talveen naiset :Heartred
:wav

Salainensydän ja masu-tyyppi rv 16+2 :Heartred

Heitsu, minusta tuossa tilanteessa ei tarvitse olla huolissaan. Alkio on vielä niin pikkuruinen, että hyvilläkin mittauslaitteilla voi olla usean päivän heitto todellisuuteen. Vahva syke kertoo hyvää! :) Tsempit kuitenkin seuraavan ultran odotteluun. :Heartred

Muoks: ei sillä, että itsekään osaisin olla stressaamatta ihan KAIKESTA, tyyliin "liikkeitä ei ole tuntunut vähään aikaan, onkohan vauvalla kaikki hyvin?" sitten taas "tuntuu kovin paljon liikkeitä, onkohan vauvalla kaikki hyvin?" ja "tuntuu keskimääräisesti liikkeitä, onkohan kaikki hyvin..." :confused:

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikki hyvistä sanoista :) alku järkytyksen jälkeen tuntuu paremmalta ja nuo lääkärin puheetkin ei niin kovasti enää mietitytä.

Voi Heitsu, ihana kuulla että siellä jo pienellä näkyi syke <3 Ikävää, että tuli ristiriitaisia uutisia, mutta kyllä se minunkin korvaan kuulostaa kuitenkin hyvältä, että on vahva syke.

Täällä ovisplussa! Kp 16 :) Mites Smith?

Voi Heitsu, ihana kuulla että siellä jo pienellä näkyi syke <3 Ikävää, että tuli ristiriitaisia uutisia, mutta kyllä se minunkin korvaan kuulostaa kuitenkin hyvältä, että on vahva syke.

Täällä ovisplussa! Kp 16 :) Mites Smith?

Mahtavaa pottu!!!
Mulla on lämmöt ennätys alhaalla ja muitakin ovisoireita roppakaupalla, mutta cbn ovistesti näyttää sitkeesti tyhjää ympyrää.

Viimeksi oli kp20 joten ehkä nytkin on vasta vähän myöhemmin

Mahtavaa pottu!!!
Mulla on lämmöt ennätys alhaalla ja muitakin ovisoireita roppakaupalla, mutta cbn ovistesti näyttää sitkeesti tyhjää ympyrää.

Viimeksi oli kp20 joten ehkä nytkin on vasta vähän myöhemmin

Toivotaan että tulis kuitenkin aiemmin! Jännä että se näyttää tyhjää, eikös siinä muutaman päivän oo vilkkuva hymynaama ennen pysyvää? Kai tästä vielä puuttuis että on viallinen laite :D

Takaisin