Sadetuuli
Kommentoinnin ninja
Tänään oli alkuraskauden ultra ja en tiedä olenko iloinen vai surulinen ultrasta. Tänään pitäisi olla 7+1 ja alkio vastasi 6+4-6 viikkoja ja syke vahvasti näkyi.Kaksi raskauspussia löytyi mutta toisessa pussissa ei ollut alkiota eikä elämää.Toisesta pussin sisällön alkiosta oli vaikea ottaa kuvia ja mittoja kun oli niin vaikeassa asennossa ultraus hetkellä.19.11 uudestaan uusi ultra missä katsotaan tilanne toisen pussian sisältö ja viikot tarkemmin onko ottanut päivät kiinni ja ultraus laite ei ollut mitenkään hyvä lääkäri kertoi.Käski tämän takia nyt siirtää neuvolaa tuon 19.11 jälkeen ja sanoi vielä sen jälkeen että ainahan sen voi perua jos jotain ikävää sattuu.Tämän jälkeen kylläkin sanoi että alkiolla oli vahva syke ja laite vika voi pelkästään olla kyseessä.Silti harmittaa ja mietottytää kaikki.Mies oli sitä mieltä että syke kuitenkin yhdellä oli että se on tärkeintä ja kuitenkin tuo vajaus 7+1 on noin pieni ero alle viikon.
Minä vähä väliin huutelen täältä mutt ku oon enempi kukenu j seurailluteidän keskusteluja. Minulle ed raskaudessa sanottiin että rakenneultraan asti ei 4 pv tai alle heitolla aletan la:ta muuttamaan. Eli kai se 4 pv voi heittä ihan just sen mittausvirheen takia. Ja rakenneultrassa sitte ku nähdään jo hyvin mitä viikkoja vastaa nii sit muutetaan jos yli tuon 4 pv ero. Minun mielestä siis huoli pois :)