Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään oli alkuraskauden ultra ja en tiedä olenko iloinen vai surulinen ultrasta. Tänään pitäisi olla 7+1 ja alkio vastasi 6+4-6 viikkoja ja syke vahvasti näkyi.Kaksi raskauspussia löytyi mutta toisessa pussissa ei ollut alkiota eikä elämää.Toisesta pussin sisällön alkiosta oli vaikea ottaa kuvia ja mittoja kun oli niin vaikeassa asennossa ultraus hetkellä.19.11 uudestaan uusi ultra missä katsotaan tilanne toisen pussian sisältö ja viikot tarkemmin onko ottanut päivät kiinni ja ultraus laite ei ollut mitenkään hyvä lääkäri kertoi.Käski tämän takia nyt siirtää neuvolaa tuon 19.11 jälkeen ja sanoi vielä sen jälkeen että ainahan sen voi perua jos jotain ikävää sattuu.Tämän jälkeen kylläkin sanoi että alkiolla oli vahva syke ja laite vika voi pelkästään olla kyseessä.Silti harmittaa ja mietottytää kaikki.Mies oli sitä mieltä että syke kuitenkin yhdellä oli että se on tärkeintä ja kuitenkin tuo vajaus 7+1 on noin pieni ero alle viikon.

Minä vähä väliin huutelen täältä mutt ku oon enempi kukenu j seurailluteidän keskusteluja. Minulle ed raskaudessa sanottiin että rakenneultraan asti ei 4 pv tai alle heitolla aletan la:ta muuttamaan. Eli kai se 4 pv voi heittä ihan just sen mittausvirheen takia. Ja rakenneultrassa sitte ku nähdään jo hyvin mitä viikkoja vastaa nii sit muutetaan jos yli tuon 4 pv ero. Minun mielestä siis huoli pois :)

Toivotaan että tulis kuitenkin aiemmin! Jännä että se näyttää tyhjää, eikös siinä muutaman päivän oo vilkkuva hymynaama ennen pysyvää? Kai tästä vielä puuttuis että on viallinen laite :D

Eiku tää on se hölmömpi laite joka mittaa vaan yhtä hormoonia. Eka on tyhjä ympyrä ja sit vaan pelkkä pysyvä hymynaama :)

Tuo on Heitsu aika pieni heitto onneksi. Voi tosiaan selittyä ihan välineilläkin! Tsemppiä sinne kovasti!<3 Ja Alinahille samaa piinapäiviin!

Eiköhän se Smithiläisenkin ovisplussa sieltä kohta ilmesty. Jokos Potulla on dpo:t käynnissä?

Onneksi oon tän kierron mennyt hälläväliä-meiningillä, koska tänään kuumetta eilisen influenssarokotteen johdosta. Ovis melko varmasti huomenna ja tallettelukunto aika mitätön!:D Eipähän tarvitse tuhlata testeihin.:D

Tsemppiä Heitsu, vahva syke on varmasti kokoa tärkeämpi :) Ja eihän sitä kiinnittymisen ajankohtaakaan voi täysin varmaksi sanoa :) Voiko alkio olla pienempi, jos on aluksi yrittäny lähteä kaks tulemaan?

Täällä dpo 0 ja matkalla firman pikkujouluihin! :D Kippis!

Bailaa ne penkin alle pottu!!

Ja smithillä... tittidii ovisplussa tänään iltapäivällä!! :D so happy!!
Tää on mun neljäs ovulaatio kohta kahden vuoden yrityksen aikana ja edelleen tuntuu aivan uskomattomalta kun.. hetkinen... 1v 3kk mentiin käytännössä pelkkää anovulatorista kiertoo!

Meille tehdään tämän jälkeen vielä 2 samanlaista hoitokiertoa. Sit en tiiä miten jatketaan..

Tsemppiä Heitsu, vahva syke on varmasti kokoa tärkeämpi :) Ja eihän sitä kiinnittymisen ajankohtaakaan voi täysin varmaksi sanoa :) Voiko alkio olla pienempi, jos on aluksi yrittäny lähteä kaks tulemaan?
Yksi alkio siirettiin alkion siirossa ja se on yrittänyt kahdeksi tulla.En tiedä olisiko syy siinä hieman pienessä erossa.Tärkeintä on että oli syke ja yksikin asukki on lottovoitto meille <3

Lääkekattokin täyttyi.. Olisi täyttynyt ajat sitten jos en olisi pitänyt niitä muutamaa välikiertoa.

Omakannasta löyty tieto että siemennesteessä PR-siittiöitä pesun jälkeen oli 51.85 miljoonaa. Ekassa inseminaatiokierrossa liikkuvuus ennen pesua 46% pesun jälkeen 92%, mutta määrää ei oo siellä ekassa inssissä mainittu..

Omakannasta löyty tieto että siemennesteessä PR-siittiöitä pesun jälkeen oli 51.85 miljoonaa. Ekassa inseminaatiokierrossa liikkuvuus ennen pesua 46% pesun jälkeen 92%, mutta määrää ei oo siellä ekassa inssissä mainittu..

Pottu, selvisitkö hengissä? :D

Hengissä! :D Ja nyt jo anopilla! En ottanut eilen ihan täysillä vielä, ens perjantaina sitten sitäkin kovempaa, koska seura parempaa :D

Nyt on tää ovis kyllä niin täydellisesti talleteltu, että sais kyllä lähteä!

Mullahan kävi nyt näin:
ImageUploadedByVau Foorumi1541934798.285236.jpg

Eli pe aamuna nega cb:n ovistesti. (Ja tää on siis se halvempi digitaalinen joka mittaa vain lh-ta)

Tein kuitenkin aavistuksen johdattamana uuden testin illalla viideltä ja se oli hymynaama! No sitten meilläkin oli firman pikkujoulut ja join alkoholia. Lauantaina en mitannut lämpöjä koska ne olisi joka tapauksessa olleet koholla.
Ja nyt sunnuntaina ne oli noussu!!

Eli: ovuloinko lauantaina vai perjantaina!?! :D toivon todella että se oli vasta lauantaina!!!! Oon aika uusi näiden ovistestien kanssa... mitä mieltä ootte?

Mullahan kävi nyt näin: View attachment 73858

Eli pe aamuna nega cb:n ovistesti. (Ja tää on siis se halvempi digitaalinen joka mittaa vain lh-ta)

Tein kuitenkin aavistuksen johdattamana uuden testin illalla viideltä ja se oli hymynaama! No sitten meilläkin oli firman pikkujoulut ja join alkoholia. Lauantaina en mitannut lämpöjä koska ne olisi joka tapauksessa olleet koholla.
Ja nyt sunnuntaina ne oli noussu!!

Eli: ovuloinko lauantaina vai perjantaina!?! :D toivon todella että se oli vasta lauantaina!!!! Oon aika uusi näiden ovistestien kanssa... mitä mieltä ootte?

En kyllä käppyröistä osaa sanoa mitään mutta jos pe iltana oli ovistesti plussa nii lauantaina ollu ovis tai jopa nyt sunnuntaina. Kyllä ksi se on noin 24-36h ovisplussan jälkeen. Näin mua valaistiin tuos toisessa ketjussa :happy:

Takaisin