Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp10..... boring!
Kyllä se aika vaan hurahtaa! Itsestäkin tuntuu, että ihan vasta juttelin imettävissä kuumeilijoissa ja sitten ahkeraan bbt:ssä. Saatika plussaus..sehän oli tyyliin eilenVaiana, apua miten pitkällä jo oot, mahtavaa, ihan ”vasta” plussasit :)
No, mäkin pyörin imettävissä kuumeilijoissa yli vuosi sitten, onpa siitäkin jo tovi aikaa ....
Ja tummuu vielä! Mulla oli kans kp 12-13 ensimmäinen suht vahva viiva ja oireet, jonka jälkeen viivat haaleni ja nyt uudelleen tämä :) Tsemppiä oviksen bongailuun, toivottavasti nyt ei tule mitään ylläri lääkäri visiittiä vaativia häppeninkejä :)Oi miten komee plussa! Täälläkin kaikki oviksen merkit ilmassa, mutta tikkuun ei tule. Viime kierrossa kävin ihan samanlailla. Tässä kp 12 tienoilla limat ja himot, mut ovis sit vasta kp17. Luulen et nyt kans ovis vasta muutaman päivän päästä.
Mä en tajua miksen löydä sitä bbt-ketjua? Löysin sen kerran, mutten enää uudelleen.
Netistä löytyy nopeasti googletettuna kaksi kahden desimaalin mittaria. Toinen 6e yo:n apteekista ja toinen jostain muualta ja tähän tarkoitettu versio 18e. Tekeekö sillä 6 egen mittarilla mitään?
Teen tästä varmaan ihan liian vaikeaa :D