Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äh, ei se vaan tummu kp16 :/ No, eipä nuilla tikuilla niin väliä, koska mikäli ovulaatio tapahtuu, niin on ne kivut sen mukaiset ettei asiasta jää epäselvyyttä.. Mutta siitä saa aina sellaista positiivista energiaa, mikäli kroppa toimis niinku pitää :)

Liitteet

• IMG_20181103_104146.jpg
    IMG_20181103_104146.jpg
    227.3 KB · Katsottu: 161
Pipsu, niinhän se on, ei nuo tikut asiaa muuta, mutta voivat ilahduttaa myös - tai toisaalta lisätä stressiä! Toivotaan täydellistä ovulaatiota ja hedelmöittymistä tästä huolimatta.
Omalla kohdalla lämpökäppyrä on jo riittävän huolta aiheuttava, eikä silläkään kyllä raskaudu vaikka miten mittais :)
Katjusha kp 44 eikä merkkiäkään helpotuksesta -> kp 1 kiitos tänne päin :)

Sivusta seuraajana komppaan täysin lämpöjen mittausta!
Ihan ehdoton oli itselläni ovulaation havaitsemiseen, kun saattoi olla pari ovulaatioplussaa kierron aikana (keho yritti ovuloida, mutta ei onnistunut..lämmöistä huomasi)

Mrs.Smith antoikin mahtavan tietopläjäyksen aiheeseen!

Ps. Kannattaa käydä vaikka lukemassa tuota BBT -ketjua :) siellä meidän lämpöjen mittaajien käyrät yms ehkä avautuu paremmin, jos jaksaa selata useita sivuja.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja erityisesti niitä plussatuulia! :Heartred Luen säännöllisesti teidän kuulumisia :)

T. Vaiana, rv32+1 maha-asukin kera

Vaiana, apua miten pitkällä jo oot, mahtavaa, ihan ”vasta” plussasit :)
No, mäkin pyörin imettävissä kuumeilijoissa yli vuosi sitten, onpa siitäkin jo tovi aikaa ....
Kyllä se aika vaan hurahtaa! Itsestäkin tuntuu, että ihan vasta juttelin imettävissä kuumeilijoissa ja sitten ahkeraan bbt:ssä. Saatika plussaus..sehän oli tyyliin eilen :hilarious:

Tietty aika yrittäessä tuntuu matelevan erilailla.. :sorry:

:wav
Plussa-aaltoa teille siskot!

Vaiana kiitos vinkistä! Käyn lueskelemassa. Tuntuu, että tuo lämpöjen mittailu on aivan oma maailmansa. Kiehtova sellainen. Mulla tosin ei ole sitä mittariakaan vielä. Nyt on kp 4. Yritän hankkia sen mittarin vielä huomenna jos tommosessa isommassa apteekissa olis.

Katjushka, tosi nihkeitä nuo pitkät kierrot! Itselleni aiheutti jo 35 päivää kovasti stressiä.

Tulihan se o-plussa kp17 :)
Join eilen alkoholia ja se näkyi kyllä aamulla lämmöissä yli asteen nousuna, jännä ois ollu seurata, oisko lämmöissä ollut ovulaatiosta kielivää dippiä :)

Liitteet

• IMG_20181104_144947.jpg
    IMG_20181104_144947.jpg
    960.7 KB · Katsottu: 157
Oi miten komee plussa! Täälläkin kaikki oviksen merkit ilmassa, mutta tikkuun ei tule. Viime kierrossa kävin ihan samanlailla. Tässä kp 12 tienoilla limat ja himot, mut ovis sit vasta kp17. Luulen et nyt kans ovis vasta muutaman päivän päästä.

Oi miten komee plussa! Täälläkin kaikki oviksen merkit ilmassa, mutta tikkuun ei tule. Viime kierrossa kävin ihan samanlailla. Tässä kp 12 tienoilla limat ja himot, mut ovis sit vasta kp17. Luulen et nyt kans ovis vasta muutaman päivän päästä.
Ja tummuu vielä! Mulla oli kans kp 12-13 ensimmäinen suht vahva viiva ja oireet, jonka jälkeen viivat haaleni ja nyt uudelleen tämä :) Tsemppiä oviksen bongailuun, toivottavasti nyt ei tule mitään ylläri lääkäri visiittiä vaativia häppeninkejä :)

Liitteet

• IMG_20181104_180611.jpg
    IMG_20181104_180611.jpg
    420.8 KB · Katsottu: 164
Ei löytynyt apteekista kahden desimaalin kuumemittaria, joten on se vaan nyt tilattava netistä. Malttamaton ei vaan jaksaisi odottaa :D

Kp5 ja takana kaksi valvottua yötä reissussa (menkkojen aikaan hormonimyrskyissä ei selkeesti nukuta reissun päällä ollessa).

Missä vaiheessa aloitatte ovistestailun? Mulla on testejä nyt tähän kiertoon. Noita samoja kuin pipsulla kun en raaskinut ostaa digejä.

Vautsi, miten moni on ovulaation kourissa, hedelmöittymisonnea!.
Mä oon perinteisesti aloittanut aikaisintaan kp 12, kaksoishormonitesti on mulla syvältä, parhaimmillaan vilkkuu viikon :) Nyt kun tää on menny viime vuosina ihan sepeemiseksi, en jaksa testata, kun en aaa selvää lukemaa. Kroppa on jo siirtynyt mummo-moodiin, ja sekös tympäisee.

Mä en tajua miksen löydä sitä bbt-ketjua? Löysin sen kerran, mutten enää uudelleen.

Netistä löytyy nopeasti googletettuna kaksi kahden desimaalin mittaria. Toinen 6e yo:n apteekista ja toinen jostain muualta ja tähän tarkoitettu versio 18e. Tekeekö sillä 6 egen mittarilla mitään?

Teen tästä varmaan ihan liian vaikeaa :D

Mä en tajua miksen löydä sitä bbt-ketjua? Löysin sen kerran, mutten enää uudelleen.

Netistä löytyy nopeasti googletettuna kaksi kahden desimaalin mittaria. Toinen 6e yo:n apteekista ja toinen jostain muualta ja tähän tarkoitettu versio 18e. Tekeekö sillä 6 egen mittarilla mitään?

Teen tästä varmaan ihan liian vaikeaa :D

Mun mittari oli tosi halpa! Tyyliin just toi 6e

Takaisin