Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kp2 ja mää jo ihmettelin, kun vuoto oli kovin niukkaa eikä kipuja ollut lainkaan. Noh, tänään sattuu niin saatanasti ja melkein revin äsken mieheltä pään irti, koska vaan meni niin hermot. Ei se raukka oo vieläkään oppinut mitä on elää mun kanssa menkkojen aikaan! Tänne se tonkka nyt!

Täällä kp2 ja mää jo ihmettelin, kun vuoto oli kovin niukkaa eikä kipuja ollut lainkaan. Noh, tänään sattuu niin saatanasti ja melkein revin äsken mieheltä pään irti, koska vaan meni niin hermot. Ei se raukka oo vieläkään oppinut mitä on elää mun kanssa menkkojen aikaan! Tänne se tonkka nyt!

Mä lähen tuomaan! (Mitä siitä nyt siis on jäljellä)

Mulla toosa on ihan puuduksissa ja nää menkkajomot... Sissus saatana! Voisin heti ottaa pullon punaviiniä. :D tsemppiä meille kaikille!

Harmi kun ei saa sellasta itkunauru hymiöö/reaktioo täällä foorumilla. En tiiä tai muista, kuinka laaja hymiö valikoima on netti selaimella käydessä.

Mulla ois seuraavasta viikonlopusta eteenpäin pikkujoulut kolmena viikonloppuna peräkkäin, viime kierrossa ja oikeastaan jo sitä edeltävässä en käyttänyt pisaraakaan alkoholia ja sitä edeltävissä hyvin maltillisesti.. En tiedä pitäisikö nyt kokeilla kunnot rännit- tekniikkaa, lähtiskö se vauva sillä tulemaan :grin

Hei kaikki! Olen ollut taustalla, mutta lukenut teidän keskustelua melko tiiviisti. Olen myötäelänyt täältä etäältä muun muassa Mrs. Smithin viimeisimmät käänteet, Potun tarinaa, Heitsun jännitystä... ja muidenkin ketkä aktiivisesti täällä kirjoittelee. En ole itse osallistunut pääasiassa siksi, etten oikeasti vain meinaa EHTIÄ kirjoittamaan, mutta toisaalta myös siksi, että yritin rauhoittaa itseäni vauvahaaveiden suhteen.

Nyt kuitenkin tuntuu, että oikeasti tarvitsen vertaistukea. Meillä on jo kaksi lasta, joten tämä tilanne on sinänsä toisenlainen. Mutta viime vuonna minulla oli yksi ku ja yksi kkm. Tänä vuonna en ole tullut kertaakaan raskaaksi (toki yrityskin oli tauolla alkuvuoden). Kierto on ollut lähes säännöllinen. Kesäkuussa taisi olla 36, mutta muuten 29-32. Nyt on kp32 ja olin jo ihan varma, että olen raskaana. Menkkajomoja on ollut jo viidettä päivää, rinnat on arat ja huono olo velloo. Mutta pari tuntia sitten tehty testi oli nega. En ole ihan varma mihin kohtaan ovulaatio osui. Limat yms tulivat vasta kp21! Mutta en tiedä.... silloin ei kyllä erityisen aktiivista ollut tuo seksielämä, joitain kertoja ehkä juu, mutta enemmän yritys meni siihen kp13-18 tienoille. Mulla on kaikissa neljässä raskaudessa (kaksi onnistunutta, kaksi epäonnistunutta) näkynyt raskaus testissä silloin kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja iltapäiväpissasta. En mä tiedä elättelenkö nyt siis jotain alitajuisia toiveita, että oliskin poikkeus ja mahdollinen raskaus ei vain VIELÄ näy.....

Huomaan olevani vähän rikki tästä. En ole edes testaillut kuin viime kierrossa ja nyt, koska muissa kierroissa olen täysin tunnistanut että menkat alkaa ja niin ne ovat alkaneetkin.

Nyt tilasin ovistestit tulevaan kiertoon. Tsemppiä kaikille ja kiitos kun kirjoittelette niin aktiivisesti!

Mainittakoon vielä, että ennen ensimmäistä raskauttani kävimme läpi viiden vuoden lapsettomuuden. Ja olimme tutkimuksissa, joiden pohjalta tehdyn laparoskopian jälkeen raskauduin. Nyt multa on ku:n vuoksi poistettu toinen munatorvi, joten hieman madaltunut on hedelmällisyys siksi.

Ja pipsu, kunnon rännit -tekniikka on mulla toiminut kahdesti :D

Mainittakoon vielä, että ennen ensimmäistä raskauttani kävimme läpi viiden vuoden lapsettomuuden. Ja olimme tutkimuksissa, joiden pohjalta tehdyn laparoskopian jälkeen raskauduin. Nyt multa on ku:n vuoksi poistettu toinen munatorvi, joten hieman madaltunut on hedelmällisyys siksi.

Ja pipsu, kunnon rännit -tekniikka on mulla toiminut kahdesti :D

Moikka!

On todellakin täysin kiinni ovulaation ajankohdasta milloin raskaustesti näyttää plussaa. Oma toinen lapseni ei näkynyt mitenkään testissä ”päivänä jona menkkojen olisi pitänyt alkaa” koska myös minulla oli silloin ovulaatio jossa kp21:sen tienoilla.

Minun neuvoni onkin siis: osta erityisen herkkä testi (esim first response, herkkyys 6 kun normaaleissa testeissä herkkyys on 20) ja testaa uudestaan jos menkkoja ei kuulu. Tai odota viikko ja testaa sitten millä tahansa testillä :)

Itse olen huomannut että on helpompaa elää toivossa vaikka se sitten osoittautuisikin turhaksi kuin velloa jatkuvasti negatiivisissa ajatuksissa :)
Esim nyt kp5 olen tukevasti raskausviikolla 1 :D
Jokainen toki tyylillään

Mulla ois seuraavasta viikonlopusta eteenpäin pikkujoulut kolmena viikonloppuna peräkkäin, viime kierrossa ja oikeastaan jo sitä edeltävässä en käyttänyt pisaraakaan alkoholia ja sitä edeltävissä hyvin maltillisesti.. En tiedä pitäisikö nyt kokeilla kunnot rännit- tekniikkaa, lähtiskö se vauva sillä tulemaan :grin

Anna palaa pipsu!!

#krapulassataas #blossa18 :D

Kiitos Mrs. Smith, mä olen aivan samaa mieltä siitä, että toiveikkuus on parempi kuin vellova negatiivisuus. Itse asiassa siksi pidimme vähän taukoa yrityksestäkin kun kadotin sen toivon. Mutta nyt jälleen alan löytämään sen....

Ja joo, voihan tämä olla tosiaqn vaan sitä, että ovis osui myöhemmille päiville. Mutta siis, ehkä kuitenkin turhaa toivoa odotella plussaa. Mun mielestä siihen ei osunut sopivasti mitään yritystä.

Mutta. Alkais nyt ne menkat, jotta pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen!

Ps. Mulla myös Blossaa odottamassa iltaa.

Moi Triina :) Samaa mieltä, että jos ovis oiskin ollut myöhemmin niin en heittäis kirvestä kaivoon! Toivottavasti sieltä joku olis tulossa :)

Täällä mennään kans kp5 Smithin kanssa ja vuoto vielä aika runsasta, vaikka yleensä vuoto kestää vaaan 5 päivää ja siitäkin kunnon vuotoa vaan 2-3 pv. Että jaa-a, minä ja mun kiertohäiriöt taas :D

Mutta sanonpahan vaan, että sais kyllä sitten plussa tulla tästä kierrosta! Ettäs tiiätte.

Pottu, mä oon kans elämässäni läpikäynyt kaikenlaisia mahdollisia vuotohäiriöitä ja kystien puhkeamisia jne jne. Jossain vaiheessa mulle kaikki muu oli normaalia PAITSI säännöllinen kierto. Yhtäkkiä tilanne kuitenkin tasaantui ja kierto säännöllistyi. Ehkä auttoi se laparoskopia, jossa poistettiin ihan vähän endoa.

Nyt oonkin vähän hämmentynyt tästä tilanteesta, että jo kp33 ja pian viikon ajan menkkajomotusta ollut. Täytynee vain venailla.

Mä soittelin naistenklinikalle aamusta, kun ei näy edelleenkään uusia reseptejä kannassa tämän kierron lääkkeisiin. Ja tänään pitäisi aloittaa pistokset.

Kp5 menossa, odottelen puhelua hoitajalta. Kävin siis viime viikon torstaina apteekissa, kun oletin että lääkäri on pistänyt sähköiset reseptit niinku aina ennenkin. Saman päivän aikana laittanut ne! Niin oli kyllä tosi hölmö olo itsellä kun se farmaseutti sanoi ettei siellä näy kun voimassa oleva thyroxin ja yks muu lääke.. Kyllä tuntuu kestävän takaisin soittaminen. Haluan sen gonal-f kynän nyt ainakin saada!

Meille tuli ensikäyntiaika! Naistenklinikalle lapsettomuushoitoihin siis :D 12.12. Sitä ennen verikokeet, ilmeisesti vaan tartunnat, ei hormonitoimintaa. Plus uus spermatutkimus :D Sehän tutkittiin jo vuosi sitten yksityisellä, mut varmaan hyvä kattoa nyt uusiks, ties mitä tässä on tapahtunu :D Helpottaa, että asiat etenee! En oo mitenkään varma, että haluan ivf-hoitoihin ja niitä suositellaan endon kanssa, mutta hyvä että etenee. Huhhuh.

Takaisin