Kun hommaa kunnon krapulan unohtuu muut murheet koska oma (epävarma) henkiinjääminen nousee päähuolenaiheeksi! :D
Totta! :D :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun hommaa kunnon krapulan unohtuu muut murheet koska oma (epävarma) henkiinjääminen nousee päähuolenaiheeksi! :D
Täällä kp2 ja mää jo ihmettelin, kun vuoto oli kovin niukkaa eikä kipuja ollut lainkaan. Noh, tänään sattuu niin saatanasti ja melkein revin äsken mieheltä pään irti, koska vaan meni niin hermot. Ei se raukka oo vieläkään oppinut mitä on elää mun kanssa menkkojen aikaan! Tänne se tonkka nyt!
Mä lähen tuomaan! (Mitä siitä nyt siis on jäljellä)
Mainittakoon vielä, että ennen ensimmäistä raskauttani kävimme läpi viiden vuoden lapsettomuuden. Ja olimme tutkimuksissa, joiden pohjalta tehdyn laparoskopian jälkeen raskauduin. Nyt multa on ku:n vuoksi poistettu toinen munatorvi, joten hieman madaltunut on hedelmällisyys siksi.
Ja pipsu, kunnon rännit -tekniikka on mulla toiminut kahdesti :D
Mulla ois seuraavasta viikonlopusta eteenpäin pikkujoulut kolmena viikonloppuna peräkkäin, viime kierrossa ja oikeastaan jo sitä edeltävässä en käyttänyt pisaraakaan alkoholia ja sitä edeltävissä hyvin maltillisesti.. En tiedä pitäisikö nyt kokeilla kunnot rännit- tekniikkaa, lähtiskö se vauva sillä tulemaan