Triana
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mulla putos tänään lämmöt perusviivalle ja eilen oli ihan jäätävä pms-ketutus! Jännään nyt et nukuinko suu auki vai alkaako menkat tänään. Dpo11
Mites muilla menee?
Mä täällä kärsin vaihdevuosivaivoista Ei tuu olemaan helppoa sit joskus ku nää oikeesti pärähtää päälle, huh mitkä kuumat aallot!
Eilen testi nega ja tuhruttelu alkoi, illalla oli jo maha niin kipeä, että otin särkylääkettä, mutta hanat ei ole vielä auennut. Toivottavasti alkaa tänään, että ei turhaan pitkity.
Kävin aamulla siellä verikokeissa ja nyt oottelen ferritiinin tuloksia. Huomenna myös soittaa se naikkarin lääkäri niin pyydän siltä, että päästäis sinne lapsettomuushoitoihin NYT. Ei mitään järkeä antaa tän endon vaan vallottaa mun kehoa.
Toivottavasti pääsette etenemään pian! Mun mielestä kans ihan hullua, että näin kauan annetaan endon levitä ennenku hoitavat
.
Voimia negan testanneille
Mä täällä taustapiruna pyörin, vielä 5 viikkoa ivf-hoidon alkuun. Päivittäiset kivut vaivaa kylkiluiden alla ja kylkikaaressa edelleen Procrenista huolimatta ja nyt on parina päivinä välillä tuikkinu munasarjan tienoille.. Tämä taitaa olla yks tehokkaimmista hoidoista mitä endoon on olemassa ja jos tämä ei auta niin mikäs sitten