Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla putos tänään lämmöt perusviivalle ja eilen oli ihan jäätävä pms-ketutus! Jännään nyt et nukuinko suu auki vai alkaako menkat tänään. Dpo11

Mites muilla menee?

Mä täällä kärsin vaihdevuosivaivoista :hilarious: Ei tuu olemaan helppoa sit joskus ku nää oikeesti pärähtää päälle, huh mitkä kuumat aallot!

Eilen testi nega ja tuhruttelu alkoi, illalla oli jo maha niin kipeä, että otin särkylääkettä, mutta hanat ei ole vielä auennut. Toivottavasti alkaa tänään, että ei turhaan pitkity.

Kävin aamulla siellä verikokeissa ja nyt oottelen ferritiinin tuloksia. Huomenna myös soittaa se naikkarin lääkäri niin pyydän siltä, että päästäis sinne lapsettomuushoitoihin NYT. Ei mitään järkeä antaa tän endon vaan vallottaa mun kehoa.

Toivottavasti pääsette etenemään pian! Mun mielestä kans ihan hullua, että näin kauan annetaan endon levitä ennenku hoitavat :confused:

.

Voimia negan testanneille :Heartred

Mä täällä taustapiruna pyörin, vielä 5 viikkoa ivf-hoidon alkuun. Päivittäiset kivut vaivaa kylkiluiden alla ja kylkikaaressa edelleen Procrenista huolimatta ja nyt on parina päivinä välillä tuikkinu munasarjan tienoille.. Tämä taitaa olla yks tehokkaimmista hoidoista mitä endoon on olemassa ja jos tämä ei auta niin mikäs sitten :sorry:

Mä täällä kärsin vaihdevuosivaivoista :hilarious: Ei tuu olemaan helppoa sit joskus ku nää oikeesti pärähtää päälle, huh mitkä kuumat aallot!

Toivottavasti pääsette etenemään pian! Mun mielestä kans ihan hullua, että näin kauan annetaan endon levitä ennenku hoitavat :confused:

.

Voimia negan testanneille :Heartred

Mä täällä taustapiruna pyörin, vielä 5 viikkoa ivf-hoidon alkuun. Päivittäiset kivut vaivaa kylkiluiden alla ja kylkikaaressa edelleen Procrenista huolimatta ja nyt on parina päivinä välillä tuikkinu munasarjan tienoille.. Tämä taitaa olla yks tehokkaimmista hoidoista mitä endoon on olemassa ja jos tämä ei auta niin mikäs sitten :sorry:

Toi endo kuulostaa kyllä aika ikävältä :( jaksamista kaikille jotka sen kanssa painii <3

Mulla lämmöt kohos takas ja ei merkkiäkään menkoista. Ehkä nukuin suu auki...
dpo 12 ja ei testin testiä missään käden ulottuvilla.

Mun lääkäri soitti Naistenklinikalta ja se laitto meille lähetteen lapsettomuushoitoihin!! <3 En tiedä yhtään kauan siinä menee, mut kylläpä helpottaa :D Onks teillä kokemusta kauan tässä nyt sit menee? Me siis ollaan naistenklinikalla hoidossa.

Kystasta ei kuulemma tarvi olla huolissaan ja käytiin tarkkaan sitä läpi ja hän luki kaikki vanhatkin kertomukset läpi :D Ferritiinistä unohdin kysyä, kun olin niin innoissani.

Kyllä!! Tänään töiden jälkeen -> :D
Tirpasen kyllä ihan huolella pienet keskiviikkokänät!

Mutta. Jos jotain positiivista niin kierto 32pv joka taitaa olla jo melko normaali!! Ovulaatio kp20 mutta ovulaatio kuitenkin ja mulle siis pieni ihme ja ”super ajoissa”. Luteaali 12pv

:) :) täytyy olla kuitenkin tyytyväinen.

Super synkassa!! Mitäs sanot, otetaanko tässä kierrossa kompromissina ovis kp19 ja plussa testiin siitä tasan 10päivää myöhemmin?

Jaahas, mullakin näyttäs huominen kääntyvän kp1..

Kp2 ja pikku krapula! :D

...tempasin eilen tosiaan yhden naisen kapinan maailmaa, lisääntymistä ja elämän ajoittaista vittumaisuutta vastaan!! Kapina on ohi, jäljellä vain yhden naisen krapula :D
Mutta hoito oli tehokas: ei vituta enää! Tilasin just ovistestejä :) :)

Takaisin