Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onhan sekin mahdollisuus että vahinko käynyt mutta en nyt takerru tuohon :)

Mulla voi käydä vahingossa kun selailen tai painelen niin väärää kohtaa. Jos on mun laittama joku tyhmä niin varmasti vahinko painallus. Näin varmaan käy joskus muillekin.

Mulla putos tänään lämmöt perusviivalle ja eilen oli ihan jäätävä pms-ketutus! Jännään nyt et nukuinko suu auki vai alkaako menkat tänään. Dpo11

Mites muilla menee?

Huomiseen loppuu lugesteronit, eilen testattu nega.. En tänään oo edes viitsinyt testaa...

Eilen testi nega ja tuhruttelu alkoi, illalla oli jo maha niin kipeä, että otin särkylääkettä, mutta hanat ei ole vielä auennut. Toivottavasti alkaa tänään, että ei turhaan pitkity.

Kävin aamulla siellä verikokeissa ja nyt oottelen ferritiinin tuloksia. Huomenna myös soittaa se naikkarin lääkäri niin pyydän siltä, että päästäis sinne lapsettomuushoitoihin NYT. Ei mitään järkeä antaa tän endon vaan vallottaa mun kehoa.

Just tonne plussa vai ei -puolelle laitoin et tänään tein niin negan ku voi olla mut taas riippuen mistä alkaa laskeen nii dpo9 (kai). Nyt pidän yon dpo 9 nii saan jotai tolkkua tästä kietrosta. Siis tilanne oli se et gyne sano et ovis ois nyt päivän heiyolla ja siitä on de dpo9 nyt laskettu. Myös seuraavana päivä eli lauantaina oireet kuten oviksen aikaan. Mut ovistikut näytti ma iltana ylitummaa ja ti ei enää nii tummaa eli tiistainakin voi olla ovis pllu. Siitä ois se dpo6. Mut siis dpo9 ja r.testi aamulla nega. Höh

Eilen testi nega ja tuhruttelu alkoi, illalla oli jo maha niin kipeä, että otin särkylääkettä, mutta hanat ei ole vielä auennut. Toivottavasti alkaa tänään, että ei turhaan pitkity.

Kävin aamulla siellä verikokeissa ja nyt oottelen ferritiinin tuloksia. Huomenna myös soittaa se naikkarin lääkäri niin pyydän siltä, että päästäis sinne lapsettomuushoitoihin NYT. Ei mitään järkeä antaa tän endon vaan vallottaa mun kehoa.

Hyvä!! Toivottavasti ottavat nyt teidän sisään. Perustelu on minusta ainakin erittäin hyvä!

Pahoittelut niille, jotka ovat negatestiä joutuneet tuijottamaan. Itse ajattelin eilen testata, kun markettiin oli tullut RFSU:n herkkiä uusi erä, jossa ihan uudenlainen ulkoasukin! Ja tittidii, ei samanlaista viivanpaikkaa kuin vanhoissa!:) Ovat ehkä kehittäneet sitä.

Juuri, kun olin tänään ostanut liput keväälle lätkän mm-kisoihin, niin alkoi menkkajomotus. Pakko ehkä testata myös illalla. Olis niin meikämuijan tuuria, että plussa tulisi heti, kun kerennyt asennoitumaan siihen, että keväällä rällätään!:D Tänään siis dpo 9!:)

Pahoittelut niille, jotka ovat negatestiä joutuneet tuijottamaan. Itse ajattelin eilen testata, kun markettiin oli tullut RFSU:n herkkiä uusi erä, jossa ihan uudenlainen ulkoasukin! Ja tittidii, ei samanlaista viivanpaikkaa kuin vanhoissa!:) Ovat ehkä kehittäneet sitä.

Juuri, kun olin tänään ostanut liput keväälle lätkän mm-kisoihin, niin alkoi menkkajomotus. Pakko ehkä testata myös illalla. Olis niin meikämuijan tuuria, että plussa tulisi heti, kun kerennyt asennoitumaan siihen, että keväällä rällätään!:D Tänään siis dpo 9!:)

Pidän kuitenkin peukkuja että sulla menee lätkärälläykset läskiks :D

Mun ferritiini oli 39. Mitäs teillä on ollu? Luin netistä, että eräs lapsettomuuslääkäri sanoi, että raskautta yrittävällä arvon olisi hyvä olla 50-60.

Mulla dpo12. En vaan jaksa uskoa että se siitä mihinkään muuttuu. Ihan oikeesti, saatana tätä touhua....

Mun ferritiini oli 39. Mitäs teillä on ollu? Luin netistä, että eräs lapsettomuuslääkäri sanoi, että raskautta yrittävällä arvon olisi hyvä olla 50-60.
Mulla oil 56 ja kehotettiin “kuurille”. Oli hyväksyttävissä rajoissa mutta kaikki peliin!
Pahoittelut minunkin puolesta kaikille negan saaneille!
Mä meinasin aamulla testata, jos se auttais saamaan uuden kierron käyntiin. Nyt vissiin kp 32 tmv. Hyllystä löytyy niitä hitsin RFSU:ita...

Takaisin