Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onhan sekin mahdollisuus että vahinko käynyt mutta en nyt takerru tuohon :)
Eilen testi nega ja tuhruttelu alkoi, illalla oli jo maha niin kipeä, että otin särkylääkettä, mutta hanat ei ole vielä auennut. Toivottavasti alkaa tänään, että ei turhaan pitkity.
Kävin aamulla siellä verikokeissa ja nyt oottelen ferritiinin tuloksia. Huomenna myös soittaa se naikkarin lääkäri niin pyydän siltä, että päästäis sinne lapsettomuushoitoihin NYT. Ei mitään järkeä antaa tän endon vaan vallottaa mun kehoa.
Pahoittelut niille, jotka ovat negatestiä joutuneet tuijottamaan. Itse ajattelin eilen testata, kun markettiin oli tullut RFSU:n herkkiä uusi erä, jossa ihan uudenlainen ulkoasukin! Ja tittidii, ei samanlaista viivanpaikkaa kuin vanhoissa!:) Ovat ehkä kehittäneet sitä.
Juuri, kun olin tänään ostanut liput keväälle lätkän mm-kisoihin, niin alkoi menkkajomotus. Pakko ehkä testata myös illalla. Olis niin meikämuijan tuuria, että plussa tulisi heti, kun kerennyt asennoitumaan siihen, että keväällä rällätään!:D Tänään siis dpo 9!:)
Pidän kuitenkin peukkuja että sulla menee lätkärälläykset läskiks :D
Höh, eikö meistä sit kukaan plussannu vaikka niin hienosti tuli ovulaatiot
Mun ferritiini oli 39. Mitäs teillä on ollu? Luin netistä, että eräs lapsettomuuslääkäri sanoi, että raskautta yrittävällä arvon olisi hyvä olla 50-60.
Mulla oil 56 ja kehotettiin “kuurille”. Oli hyväksyttävissä rajoissa mutta kaikki peliin!Mun ferritiini oli 39. Mitäs teillä on ollu? Luin netistä, että eräs lapsettomuuslääkäri sanoi, että raskautta yrittävällä arvon olisi hyvä olla 50-60.