Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään digi sanoi näin.Mielestäni hyvin pitää paikkansa kun tänään on testipäivä ja alkionsiirrosta tuo 3vk.

Liitteet

• IMG_20181019_102117.jpg
    IMG_20181019_102117.jpg
    413 KB · Katsottu: 194
Mulla on vissiin kp 29 menossa, mutta ehkä pitää se kaksi viikkoa vielä odotella. Tais olla ovuloimaton kierto, eikä kyl mitään oireitakaan tunnu.
Plussia ketjuun!

Hyvältä näyttää heitsu! Nyt vaan viikkoja vyön alle :)
Kiitos <3 Yhdessä foorumilla täällä joku oli laittanut en tykkää hieman tuli sellainen miksi pahamieli.En tiedä onko hänen tilanne se että odottaa kovasti plussaa mutra kuitenkin en laittaisi noin.....

Mä joudun testailemaan jo huomenna dpo 7 varmuudeksi, kun pitää ruuan kanssa ottaa pari lasia viiniä.:) Sitten yritän malttaa testaamisen kanssa tiistaiseen.

Hyvältä näyttää Heitsu!
Täällä haalea viiva lorisi verenä pönttöön :sad001 Hirveät menkkakivut, joihin piti ottaa Panadol 1g + Burana 800mg ja siltikin vaikeroin työpaikan vessa :sad001 Luojan kiitos on perjantai, tänään otan kyllä viiniä viinillä :sad001

Kiitos :Heartred Yhdessä foorumilla täällä joku oli laittanut en tykkää hieman tuli sellainen miksi pahamieli.En tiedä onko hänen tilanne se että odottaa kovasti plussaa mutra kuitenkin en laittaisi noin.....
Jokuhan on saattanut painaa vahingossakin, ei kannata mieltä pahoittaa vaan nauttia nyt vain raskaudesta :)

Joku oli endoryhmässä valittanut rfsu:lle viivanpaikoista ja oli saanut vastauksen:

Hei,

Kiitos viestistäsi ja olemme erittäin pahoillamme, että sinulla on ollut raskaustestimme kanssa ongelmia. Raskaustesteissämme on tullut ilmi tapauksia, että plussan viivanpaikka näkyy nesteen imeytymisen tuloksena haalean vaaleanpunaisena: tiedostamme, että tämä voi olla testin tulkinnan kannalta harhaanjohtavaa ja aiheuttaa mielipahaa. Olemmekin uudistaneet testiemme ohjeita, jotta testin tekeminen ja tuloksen lukeminen olisi selkeää.

Mä just viikko sitten torstaina kyselin että joko on punaviini glögiä valikoimassa, ei ollu vielä. Jos tänään kävis tsekkaa!

Iltapissakin nega ja itkut väännetty taas saunassa miehelle. Tää negapäivä on aina vaan vaikee, vaikka luulis et kahden vuoden jälkeen tähän alkais jo tottuun tai edes turtuun.

Iltapissakin nega ja itkut väännetty taas saunassa miehelle. Tää negapäivä on aina vaan vaikee, vaikka luulis et kahden vuoden jälkeen tähän alkais jo tottuun tai edes turtuun.
Pottu, mulla oli joskus lääkärin mukaan kysta ja sanoi, että sen sisällä voi olla munasolu, ehkä sen sun kystan sisällä oli munasolu ja dpo:t ois nyt vasta pienemmät :angelic:

Takaisin