Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alinah, todella paljon tärppionnea!! Voi kun kaikki menisi hyvin ja pärähtäisi plussa toiseenkin testiin :Heartred Pidän peukkuja :)

Nyt on sellaset oviskivut, ettei viitsis yhtään kävellä. Onneks ollaan kotona!

Ihania uutisia kaikilla ja ah miten hyvät naurut sain kuviokellunnasta ja joukkuelajeista :D On kyllä ihana että täällä on näin hyvää seuraa tallustamassa samaa matkaa. Siis ei hyvä, että ollaan kaikki ongelmaisia, mutta hyvä, että seura helpottaa matkassa! :D

Talletteluiloa kaikille, ollaan hyvin kaikki nyt samoilla viivoilla!

Tämä piinailu on raastavaa näin alkion siirron jälkeen.Jomotuksia on edelleen mutta ei niinkään voimakkaana kuitenkin niitä jomotuksia on.Valkovuotoa paljon ja limoja paljon myös.Eilen kauhean kuuma olo mikä näkyi iholla lämpönä.Tuon lämpö jutun huomasi ulkopuolisetkin ja sain ihmettelyjä.19.10 olisi testipäivä ja mietinkin sitä että milloin sitä uskaltaa testa luotettavin mielin vasta testipäivänä? Siirrosta nyt 5päivää. Rinnatkin myös arat.Toiveet niin hirveän korkeat että pelkään että jos nämä jomotukset, on jotain punktion toipumiseen liittyvää tai jotain kuviteltuja jomotuksia.Mitä täällä foorumeilla on ollut niin ei sitä kiinnittymistä ja raskautta aina ole tuntenut ennen kun testi on tehty tai viikot pidemmällä.Kuitenkin miettii tälläisiä että raskaus voi alkaa vaikka itse et tuntisi kipuiluja tai mieliolisi mikä olisi.

Ovulaatiohuippu oli tosiaan eilen! Ekana eilinen ovulaatiotesti + eilen oli ne ihan kamalat kivuliaat ovulaatio oireet.

1cb5d68187c8308c9d586ad103f3c6f1

Ja tässä nyt tämän päivän ovulaatiotesti, ei enään oo niin kipeä. Pystyy tehdäkin jotain ja liikkua normaalisti!

cd9c336cdad177a73a96b4737b659ffa

Kuulostaa Heitsu lupaavilta oireilta. Itsellä tissikipu on aina paljastanut. Muissa kierroissa se ei ole ollut niin voimakasta kuin niissä joissa raskauduin.
Tuon tukilääkkeen sivuoireena on kerrottu että voi tulla rintojen arkuutta.Yleensä minulla tullut parina ensimäisenä päivänä tuota arkuutta ja loppunut siihen.Nyt jokapäivä pikkuisen särkee.

Tuon tukilääkkeen sivuoireena on kerrottu että voi tulla rintojen arkuutta.Yleensä minulla tullut parina ensimäisenä päivänä tuota arkuutta ja loppunut siihen.Nyt jokapäivä pikkuisen särkee.
Eikös ne ollu luget mitä käytit? Mulla oli ne kans tässä raskaudessa, mä en saanu niistä mitään sivuvaikutuksia. Toki annostuskin oli pieni, vaan 200mg vrk.

Mullekaan ei oo lugesteroneista tullu mitään oireita. Ainoastaan se ällö valkoinen tahma vuoto.

Eikös ne ollu luget mitä käytit? Mulla oli ne kans tässä raskaudessa, mä en saanu niistä mitään sivuvaikutuksia. Toki annostuskin oli pieni, vaan 200mg vrk.
Lugeja olen käyttänyt ja käytän.Kolme kertaa päivässä käytän. Jospa tämä jatkunut arkuus tuo hyvän tuloksen ensi viikolla :)

Tiättekö. Maanantaina sain sen ovisplussan. No tänään torstaina mulla on joko ovulaatio käynnissä vasemalla tai joku kysta repeemässä. Voiko ovis tulla näin paljon myöhemmin kuin plussa? Mietin jo sitäkin, että jospa sieltä tulikin molemmilta puolilta munasolu ja saadaan kaksoset :D

Mut siis on niin pirun kipee et jopa seksi sattu. Ei yleensä oo näin kipee ovulaatio, vaikkakin kyllä yleensäkin tunnen jotain kipua. Nännit on myös tosi arat ollu jo pari päivää.

Kiva kun kohta kaikki testaillaan samaan aikaan! :)

Mä olin ite eilen niin jumalattoman kipeä, ettei kyllä ois seksiä pystyny harrastaa. Nyt puuhattiin makkarissa, niin kyllä teki kipeetä vieläki.. Jospa sulla siellä toinen ovis!

Takaisin