Alinah, todella paljon tärppionnea!! Voi kun kaikki menisi hyvin ja pärähtäisi plussa toiseenkin testiin Pidän peukkuja :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä Alinah!
Ja aikamoinen dream team ollaan kyllä!:D Raskautuminen ei ehkä ole se meidän vahvin alue, mutta muutoin ollaan aika hiton timanttista sakkia!
Tuon tukilääkkeen sivuoireena on kerrottu että voi tulla rintojen arkuutta.Yleensä minulla tullut parina ensimäisenä päivänä tuota arkuutta ja loppunut siihen.Nyt jokapäivä pikkuisen särkee.Kuulostaa Heitsu lupaavilta oireilta. Itsellä tissikipu on aina paljastanut. Muissa kierroissa se ei ole ollut niin voimakasta kuin niissä joissa raskauduin.
Eikös ne ollu luget mitä käytit? Mulla oli ne kans tässä raskaudessa, mä en saanu niistä mitään sivuvaikutuksia. Toki annostuskin oli pieni, vaan 200mg vrk.Tuon tukilääkkeen sivuoireena on kerrottu että voi tulla rintojen arkuutta.Yleensä minulla tullut parina ensimäisenä päivänä tuota arkuutta ja loppunut siihen.Nyt jokapäivä pikkuisen särkee.
Lugeja olen käyttänyt ja käytän.Kolme kertaa päivässä käytän. Jospa tämä jatkunut arkuus tuo hyvän tuloksen ensi viikolla :)Eikös ne ollu luget mitä käytit? Mulla oli ne kans tässä raskaudessa, mä en saanu niistä mitään sivuvaikutuksia. Toki annostuskin oli pieni, vaan 200mg vrk.