Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä söin samaan aikaan huoletta.Mää ostin nyt donafertyt ja mietin, että kannattaisko niitä alkaa vetäsemään nyt (kp 22/ dpo 4) vai odottaa, että kierto vaihtuu?
Ja mites toi foolihappo? Kun saan sitä jo saman annoksen (500) monivitskuista. Pitäiskö ne vitskut sit lopettaa?
Mulla ois huomenna dpo 10 ja testi polttelee kaapissa, ei ole kyllä taaskaan mitään oireita, mistä vois ajatella että ois tärpänny.. vähän alkaa jo pettymys hiipiä mieleen
Äh, tämän aamun saldo cb:n earlyn viivan paikka (jonka mieskin näki), sen verran jäi kummittelemaan, että ehkä täytyy illaksi hakea jonku erinmerkin herkkä testi.. Sen jälkeen testaan vasta torstaina, jos menkat ei ehdi jo siihen mennessä alkaa.. Näköjään tämä testihulluus iskee heti, kun menee sortumaan
14 päivää voi max näkyä irrotuspiikki maanantaina tulee kuluneeksi tuo 14 päivää.Tuo tasan 2vk alkion siirrosta on annettu siksi että varmasti näkyy tulos ja tulos on luotettava.Keskiviikkona loppuu lugesteronit ja testipäivä perjantaina.Mää oon kironnu noi cb:t jo alimpaan helvettiin enkä tee niitä enää just noiden viivanpaikkojen takia! Toivottavasti sieltä joku koittaa kuitenkin tulla
Oliks heitsu niin että liian aikasin testaus voi antaa virheellisen plussan vai miks pitää odottaa niin kauan testausta?
Mulle sanottiin siellä kesäkuun leikkauksessa, että joulukuussa me voidaan päästä naikkarille lapsettomuushoitoihin (puoli vuotta leikkauksesta). Mietin kuitenkin, että meillä tulee kohta 2v yritystä täyteen ja rajahan on vuosi ja endoa sairastavilla puoli vuotta niin pitäisköhän mun yrittää huomenna samalla kun soitan siitä kystasta naikkarille, että voitaisko me jo päästä jollekin ensikäynnille? Kun mietin, että jos ne prosessit on kuitenkin hitaita kunnallisella, että lähtis nyt edes käyntiin. Vai tuleekohan sieltä heti tyrmäys, että leikkauksen jälkeen pitää odottaa se puoli vuotta.