Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain järjestettyä vapaapäivän mulle töistä keskiviikoksi kun on se inseminaatio, muuten mulla olisi ollut 5.45-12.00 vuoro. On se hyvä että on ymmärtäväisiä töissä, en toki kertonut muutakuin että on tärkeä toimenpide lääkärissä.

Jännittää kyllä jo ihan kivasti, onhan tässä sitä toista odotettu ja toivottu 2v7kk. Toivottavasti ei tarvitse kauempaa odotella.

Mitä sulle kuuluu? :)

Kiitos kysymästä <3
Alkukankeuksien jälkeen hyvää, puolivälissä mennään! Nt-ultrassa oli kohonnut arvo 2,7mm mutta np oli normalisoitunut varhaisrakenneultrassa. Varovaisesti veikkasi poikaa meille! Saikulla olen töistä ja radi ja kohonnneet verenpaineet tupsahti tähän raskauteen, mutta ihanaa tämä silti on ja nautin joka päivästä :)

Häät meni nopsaan ohi ja Rouvana nykysin elellään, avio-onni kukoistaa ;D

Odotan talvea ja joulua <3 <3

Mulla teki vau jonkun tempun kun mulla oli kaksi eri tilausta vau ja disneykerhossa, yhdistivät tilit niin hävis täältä foorumiltakin se normi käyttäjä.. :/ Plääh! Ja jostainsyystä nimimerkkiä en voi vaihtaa ees koneella. Mutta ei voi mitään :)

Mun pitäisi tänään illalla klo 21.00 pistää ovitrelle.

Oi, täällä on vaikka mitä meneillään!:Heartred

Heitsulle superisti plussatuulia! Toivotaan, että se pieni alkio nyt liimautuu kunnolla paikoilleen ja jaksaa kasvaa vauvaksi saakka:)

Alinahille myös hurjasti peukkuja! Toivottavasti inssi tuottaa toivotun tuloksen:Heartred Ihanaa, että töistä löytyy joustoa ja sait vapaapäivän inssiä varten:)

Pipsulla, Potulla ja Smithillä on myös hyvältä kuulostavat kierrot meneillään! Toivottavasti ovikset olisi nyt olleet kohdillaan ja toisi niitä kaivattuja plussia:happy:

Katjushalle ja Hopeareunukselle tsempit oviksen metsästellyyn!:)

Ja yleisesti vielä plussatuulia kaikelle tähän ketjuun!:wav

Oi, täällä on vaikka mitä meneillään!:Heartred

Heitsulle superisti plussatuulia! Toivotaan, että se pieni alkio nyt liimautuu kunnolla paikoilleen ja jaksaa kasvaa vauvaksi saakka:)

Alinahille myös hurjasti peukkuja! Toivottavasti inssi tuottaa toivotun tuloksen:Heartred Ihanaa, että töistä löytyy joustoa ja sait vapaapäivän inssiä varten:)

Pipsulla, Potulla ja Smithillä on myös hyvältä kuulostavat kierrot meneillään! Toivottavasti ovikset olisi nyt olleet kohdillaan ja toisi niitä kaivattuja plussia:happy:

Katjushalle ja Hopeareunukselle tsempit oviksen metsästellyyn!:)

Ja yleisesti vielä plussatuulia kaikelle tähän ketjuun!:wav
Kiitos <3

Viime perjantaina oli siirto.Eilen illalla-yöllä oli semmoista jännää tuntemusta kun aloin nukkumaan ja sitä yöllä myös oli.Päivällä myös on ollut.Tänään tunne ollut sellainen välillä kirvely,polte,kutina ja pistevä myös tuikkiva jomottelu.Siirron jälkeen ei ole päivääkään ollut sellaista ettei jotain jomotusta olisi nyt vain voimakkaasti tuntee kaikki jomotukset ja tuntemukset.

Oi Heitsu :) Toivottavasti sieltä vihdoin olisi tulossa odotettu plussa!

Täällä yllärinä tulikin ovisplussa! Tänään siis kp17 ja olin silleen et se ehkä oli kp13, mut jatkoin testailua koska en ollu varma. Mut tästä ehkä voi jo olla varma ;)

Nyt sit alkaa todellinen piinailu, että tuleeko tässä menkat vai ei. Kaikki tuntuu kyllä nyt erilaiselta, että uskoisin että ei ala ja saan normaalin luteaalivaiheen! :)

Entiset työkaverit järjestää mulle läksärit pe ja aattelin kyllä nauttia alkoholia. Sillon on dpo 3, joten ei vaan voi vaikuttaa mihinkään!

ImageUploadedByVau Foorumi1539017958.844995.jpg

Pipsulla hieno ovisplussa!! Hedelmöitysonnea sinne!
Meitsillä on ollut kipuja alaselässä ja oikealla puolen. Toivon niin, että olis ovulaatiota! Ens viikon keskiviikkona menen gynelle valittamaan mun vaihdevuosioireita... :) Onhan soppa! Ei houkuttele mikään ovulaation estävä hormonikorvaushoito, nuo tänks!
kp 18 tai jotain

Pläääääääääääääääh!!

V*tuiks meni.
En tiiä oonko masokisti kun edes uskallan toivoa ovutaatiota tässä kierrossa. Ajattelin vaan et keskenmeno jotenkin vauhdittais kiertoa.

Eli siis viikonlopun lupaavasti alkanut lämpöjen nousu jäi kahteen korkeaan lämpötilaan.
Eilen oli vähän ew ja jomotuksia... mutta tänään taas matala lämpötila.

Winter has come. Again!

Mrs. Smith, no voihan peeveli! Mulla on joskus ollut estrogeenin heittelyä, luulen, koska lämmöt sahaili ylösalas... pyllystä!
Mulla puolestaan mentiin takasi baselinen yläpuolelle, jossa toivottavasti pysytään tulevina päivinä. Otapa siitä sitten selvää...!

Pläääääääääääääääh!!

V*tuiks meni.
En tiiä oonko masokisti kun edes uskallan toivoa ovutaatiota tässä kierrossa. Ajattelin vaan et keskenmeno jotenkin vauhdittais kiertoa.

Eli siis viikonlopun lupaavasti alkanut lämpöjen nousu jäi kahteen korkeaan lämpötilaan.
Eilen oli vähän ew ja jomotuksia... mutta tänään taas matala lämpötila.

Winter has come. Again!
Mä en myöskään ovuloinut km jälkeisissä kierroissa. Raskaaksi oon tullut vasta siitä seuraavasta...

Takaisin