Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään tuli cb kaksoishormoonilla vilkkuva hymynaama. En edes tiedä miksi nyt tuhlaan noita testejä kun on selvät sävelet miten edetään tämä kierto. Kai SE on joku päähänpinttymä että on pakko testailla! Ensi viikon keskiviikkona laitan raskaustestejä tilaukseen.

Alkionsiirrosta suoriduttu hyvin.Kaikki meni mallikkaasti ja huomenna alkaa lugesteroni kolmesti päivässä. Yksi alkio siirettiin ja pakkaseen ei saatu mitään.Kypsiä munasoluja oli neljä ja tuosta neljästä tuo yksi siirettiin mikä hedelmöittyi normaalisti.Eihän siihen tarvita kuin hyvä yksi alkio joka tarraa kiinni.

Alkionsiirrosta suoriduttu hyvin.Kaikki meni mallikkaasti ja huomenna alkaa lugesteroni kolmesti päivässä. Yksi alkio siirettiin ja pakkaseen ei saatu mitään.Kypsiä munasoluja oli neljä ja tuosta neljästä tuo yksi siirettiin mikä hedelmöittyi normaalisti.Eihän siihen tarvita kuin hyvä yksi alkio joka tarraa kiinni.

No ei todellakaan!!!!!!!
Lähetän virtuaalisen minilapion pikku kaverille että pääsee kaivautumaan oikein tiukasti kiinni kyytiin!!

On toi lääketiede ihmeellistä!! Onnea matkaan!

Ihanaa heitsu! Onpa jänniä aikoja nyt teillä <3

Hyvin on alkanut uudessa paikassa. Kaikki vaikutti tähän aamuun asti hyvältä, kunnes esimies sit vähän näytti toista puoltaan luonteestaan ja möyhös tiimiläisille niin nyt on vähän harmitus, että jos siellä kyteekin joku johtamisongelma. Täytyy kattella. Ikävä on edelliseen paikkaan, mutta ehkä tää tästä.

Lueskelen täällä taustalla muiden kuulumisia.
Hyvä että Heitsukin päässyt jo kunnolla hoitoihin, täällä jännittyneenä odotan , että pääsen lukemaan pian onnistumisia!

Mrs.Smithille pahoittelut km, toivotaan että ovis tulee nytkin ja tuo toivotun tuloksen!

Olis kyllä niin jo teidän vuorot ! <3

-Unicorn17-

Lueskelen täällä taustalla muiden kuulumisia.
Hyvä että Heitsukin päässyt jo kunnolla hoitoihin, täällä jännittyneenä odotan , että pääsen lukemaan pian onnistumisia!

Mrs.Smithille pahoittelut km, toivotaan että ovis tulee nytkin ja tuo toivotun tuloksen!

Olis kyllä niin jo teidän vuorot ! <3

-Unicorn17-

Mitä sulle kuuluu? :)

Jännittävää, Mrs Smith!! Toivotaan parasta :)
Mulla oli myös nyt aamulämpö kohonnut asiaankuuluvat 0,4 astetta ja mittailu jatkuu... ja tallettelu :)
Katjusha kp 16

Iiks, jännittää!! Jo toisena päivänä kohonnut aamulämpö!
Ajatelkaas JOS mä oisinkin ovuloinu kp13!!!!!!!! MÄ!! :D
Se olis jo yllättävää :D
Millaiset kierrot sulla oli ennen tätä pitkää ovuloimatonta jaksoa? Ehkä keho ois vihdoin toipunut :) Mun lämpöjen mittailua sekoittaa nyt flunssa ja kuumemittarin vaihto, mutta ainakaan "pakkasen puolella" ei ole :)

Millaiset kierrot sulla oli ennen tätä pitkää ovuloimatonta jaksoa? Ehkä keho ois vihdoin toipunut :) Mun lämpöjen mittailua sekoittaa nyt flunssa ja kuumemittarin vaihto, mutta ainakaan "pakkasen puolella" ei ole :)

Muistaakseni mul oli 30pvn kierto... mutta se oli siis ennen lasten syntymää eli 7v sitten. Lasten syntymän jälkeen mul oli hormonaalinen ehkäisy ja sen lopetin kun alettiin yrittää kolmatta 2017 keväällä.

Takaisin