Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä pipsu ovisplussasta ja toivotaan että Smithilläkin siellä ois päällänsä! :)

Täällä kp 12 ja ei vielä plussaa. Tässä on nyt ollu pari päivää limoja ja haluja mut tikku ihan vaalea, että en tiedä. Varmaan vähintäänkin lähellä! Tuntuu kyllä että nyt on erilainen kierto käynnissä, että toiveet alkaa nousemaan. Heti kun on JO kp12 enkä vuoda niin toiveet nousee :D Miettikää mihin on tultu!

Tsemppiä kaikille <3

Päivällä tultu kotiin punktiosta ja kotona vielä päikkärit otin.Tilanne sellainen että 6 follikkelia oikealta ja 2 vasemmalta saatiin. 4 munasolua löytyi silloin ainakin ennen kun lähdettiin Naikkarilta pois.Perjantaina olisi siirto iltapäivällä jos ei soittoa tule ennen siirtoa.Uskon ja toivon ainakin että siirtoon päästään kun sperma oli normaali ja munasoluja löytyi.Punktio toimenpiteenä oli hyvä kokemus. Hyvät lääkkeet oli kaikkea en tuntenut edes kun lääkäri työskenteli punktiossa olo aika pökkerö olo ja väsynyt. Punktion jälkeen kramppasi mahaa niin sain särkylääkettä.Vuotoa punktion jälkeen tuli sen verran paljon että sairaalan tamppooni,mikä ei ole samalainen kuin kaupan tamppooni piti laittaa vuodon tyrehdyttämiseen ja silti tuli ohivuoto :( Arvata saattaa wc reissu oli verinen ja lisää nestettä tippaan ja seuraavalla wc niukkeni vuotokin ja välipalaa sain ja lähdettiin kotiin.Kanyylin laittaminen oli työlästä kun oli paastonnut ja suonet ohuet ja liukkaan puoleiset.Ensimmäinen hoitaja kokeili kahteen eri kohtaan mutta loppujen lopuksi toinen sai kanyylin laitettua.Ohjeeksi sain jo valmiiksi sen että lauantaina alkaa lugesteroni kolmesti päivässä.

Hyvä Heitsu että nyt on päästy jo näin pitkälle!! Toivottavasti perjantai onnistuu <3 En olekaan ennen kuullut mitä punktiossa tehdään niin oli mielenkiintoista lukea! Nyt vaan lepäät ja pidetään peukkuja perjantaille :)

Hyvä Heitsu että nyt on päästy jo näin pitkälle!! Toivottavasti perjantai onnistuu :Heartred En olekaan ennen kuullut mitä punktiossa tehdään niin oli mielenkiintoista lukea! Nyt vaan lepäät ja pidetään peukkuja perjantaille :)
Kiitos :)

Kovasti peukkuja ja plussatuulia täältä minultakin Heitsulle ja Alinahille!! :Heartred
:wav

Mahtavaa että teidän hoidot etenee :) Nyt toivotaan parasta ja että saisitte vihdoin pysyvät plussat testiin!

Hurjasti tsemppiä ja plussatuulia myös kaikille muillekin tänne ryhmään :Heartred Säännöllisesti käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia :)

:3some

Meillä olisi huomenna np-ultra, hyvillä mielin mennään siinä mielessä, että sintin sydänäänet on saatu tässä tämän viikon ajan päivittäin kotidopplerilla kuulumaan :) Jospa kaikki olisi muutenkin hyvin.

Tsemppiä alinah <3

Ihanaa salainensydän kun kävit kertomassa kuulumisia :) Kiva kuulla, että kaikki etenee niinkuin pitää <3

Täällä nyt ehkä ovisplussa. En oo ihan varma laskisko sen tästä päivästä vai huomisesta. On siis käytännössä tasavahvat viivat, mutta ehkä inasen haaleempi jos oikeesti alkaa tuijottaan. Mutta kun tiedän, että sitten kun mulla on plussa niin se on niin räikyvä plussa, että ei tarvi miettiä niin siks mietin et laskisko vasta huomisesta. Noh, oli miten oli, talleteltu on ja nyt odotellaan alkaako taas menkat vai tulisko nyt kierto niinku pitääkin :D

Niin ja nyt kp 13. Mites muiden ovulaatiot, kun kierrot nyt niin synkassa? :D

Peukut pystyssä Heitsu! Ihana, että vihdoin pääsitte jo näin pitkälle kaikkien viivytyksien jälkeen :) Tsemppiä alinah inssiin myöskin :)

Pottu, toivottavasti nyt menkat osais pysyä pois ja pääsisit piinailemaan :) Oon kyllä ite nyt niin fiiliksissä kun tänään tuntui niin kovat ovulaatiokivut, ettei jäänyt kyllä epäilystäkään, ettei ovulaatiosta ois ollut kyse..ja vieläpä sillä puolen, missä munanjohdin tallella, tätä ei ole tapahtunut 4 kuukauteen :angelic:

No mulla lämmöt sen paljastaa :) toivon kovasti et olis ovulaatio kohta, mutta täytyy pitää jalat maassa.
Joo, toki lämmötkin pitää vielä mitata :grin Toivottavasti sielläkin alkais tapahtumaan :)
Usko tärppiin on kyllä jo ihan olematon, mutta saahan sitä aina haaveilla :)

Pipsu ihanaa!! :) Toi on kyllä parasta, kun sen oikein tuntee - tulee jotenkin fiilis et hei kiva, joku edes toimii! :D Nyt vaan piinailemaan!

Mää en tiedä innostuinko liian aikasin omani kanssa. Nyt aamulla tikku oli taas haalea. Noh, talleteltu on tikuista huolimatta, että jossain vaiheessahan tää ratkeaa suuntaan tai toiseen :D

Mutta onpahan ihanaa, että tänään alkaa viikonloppu! Eka viikko takana uudessa työssä ja nyt kelpaa uni :D Me mennään häämessuille huomenna, kun pitäis varmaan alkaa häitäkin pohtimaan, jos ne ens vuonna on :D

Hyvää työpäivää leidit :)

Pipsu ihanaa!! :) Toi on kyllä parasta, kun sen oikein tuntee - tulee jotenkin fiilis et hei kiva, joku edes toimii! :D Nyt vaan piinailemaan!

Mää en tiedä innostuinko liian aikasin omani kanssa. Nyt aamulla tikku oli taas haalea. Noh, talleteltu on tikuista huolimatta, että jossain vaiheessahan tää ratkeaa suuntaan tai toiseen :D

Mutta onpahan ihanaa, että tänään alkaa viikonloppu! Eka viikko takana uudessa työssä ja nyt kelpaa uni :D Me mennään häämessuille huomenna, kun pitäis varmaan alkaa häitäkin pohtimaan, jos ne ens vuonna on :D

Hyvää työpäivää leidit :)

Miten uudessa paikassa on sujunut?:) Meilläkin häät suunnitteilla ensi syksylle ja messuja pitäisi alkaa vähän kiertelemään.

Ottakaa nyt kaikki ovisplussat haltuun, otan omani toivottavasti ensi viikolla. Mies totesi yksi päivä, että seuraava kierto on meidän kierto, joten odottelen innolla jo heinävauvaa!:D

Pottu: mun mielestä ne tikut on vähän niinku suuntaa antavia. Netti on täynnä tarinoita nopeista lh-piikeistä ym.
Jos oikeesti haluut tietää kannattaa seurata aamulämpöjä :)

Ja niistä puheenollen: eilen mulla kevyttä vihlontaa vatsalla ja optimistisin lasein katsottuna pientä ew!
No tänään, lämpö on noussut!

Kp14 nyt ja koetan olla innostumatta. Tää voi olla vaan heitto lämmöissä ja elimistö ei oo palautunu vielä keskenmenosta... tai sitten universumin kohtuullinen korvaus kaikesta tästä paskasta minkä läpi oon kahlannu :D

Huomenna sen tietää... ainakin pikkusen varmemmin.

Hauskaa viikonloppua kaikille :)

Mrs. Smith tsempit, ja hedelmöittymisonnea sinne
ja kaikille muillekin, Pottu ja ketä muita on samoissa kuvioissa nyt!
Mä oon aamupissalla mitannut lämpöjä, kahtena aamuna 35,9... en tiedä, onko paljon vai vähän kun nukunkin miten sattuu. Mutta mittailen vielä muutaman päivän, jos se siitä nousee.
Katjusha kp 15 / 27-40?

Aamupissalla mitannu lämpöjä? Siis nouset ylös ja vessassa mittaat?

Ota mittari sängyn viereen ja mittaa heti kun suljet herätyskellon :) mä mittaan suusta, laatu on tasaisempaa.

Mrs Smith, mittailin joskus jo sängyssä, mutta nukumme remontin vuoksi kaikki samassa huoneessa enkä halua herättää muita kuumemittarin piippailuun :) Herään onneksi ennen kellon soittoa, että hiljaisuus on asunnossa rikkomaton.
Päivän paras alku on, että saa ihan rauhassa pestä hampaat, meikata ja laittaa tukan, ennen kuin alkaa pottarumba yms.

Takaisin