Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen pahoillani :( Mikä viikko pitäis nyt olla? Toivottavasti ei olis se kohdunulkoinen :( Mut ohjattiin kans uusinta kontrolliin viikon päästä ja seuraavana yönä jo munanjohdin repesi :(

Kamalaa!!! Millä viikolla olit??

Mulla on kai 6+2

Mrs. Smith <3 Olisiko raskaus jo niin pitkällä, että varmasti näkyisi ultrassa? Kyllä vaan ottaa päähän tämmöset. Tää elämä on välillä niin epäreilu ja julma :( Hali <3

Kiitos <3
Luulen että 6+2 ja sillon kai pitäisi näkyä. Mutta en tietenkään ole varma asiasta.

Kamalaa!!! Millä viikolla olit??

Olin noin viikolla 6 :( Harmittaa vieläkin, kun en yhtään tajunnut mihin se vois johtaa, olin kuitenkin kipeä ja siinä vaiheessa ois vielä voinu ehkä hoitaa metotrexaatilla ja munanjohdin ois säästynyt.. Toivottavasti sun raskaus ois vaan vielä niin alussa ettei näy.. epäilikö lääkäri mitään?

Ei se oikein ottanut mitään kantaa. Jotenkin vaan tuli semmoinen olo että ei ollut huolissaan kohdun ulkoisesta. Ultrasi munajohtimet ja munasarjat.

Käski ottaa yhteyttä uudelleen jos tulee kovaa kipua tai massiivista vuotoa.

Eipä niistä voi aina tietää. Mulla ei tuntunut yhtikäs mitään, kunnes alkuraskauden ultran jälkeen samana päivänä repesi 7+2. Pahoittelut, että sullekin kävi niin, pipsu!
Mulla oli johtimessa sykkeellinen "extra", jota ei löydetty klinikalla vaan vasta polilla.

Eikää!! :arghh::arghh: Mrs.Smith, hurjasti tsemppiä epätietoiseen tilanteeseen :Heartred Voi kun kyseessä olisi vaan se että raskaus olisi alkanutkin myöhemmin ja alkio oli vielä liian pieni näkymään ultrassa.. Niin epäreilua jos onkin kyse muusta, halit! :Heartred

ef880ff6d94b133084c9b987a2661e6d

Miltä siellä ultrassa näytti siis? Meillä esikoisen ultrakuva jääkaapin ovessa ollu yli 3v. Tässä on viikot 6+1. Ja hyvä kun silloin ultraava neuvolalääkäri sanoi että ei oo varma onko Siellä joku, ruskuaispussi näkyy. Sanoi että kyllä seuraavassa ultrassa sitten näkee jos siellä jotain on... En tykänny siitä lääkäristä.

Paljon tsemppiä ja voimia seuraavan viikkoon. Toi epätietoisuus on niin kamalaa. Ihan itku tulee sun puolesta :sad010

Kiitos! Oon itkeny täällä itekin ihan huolella...

Kohdussa, munasarjoissa, munajohtimissa tai vatsaontelossa (mikä helvetti sekin on!!) ei näkynyt mitään. Ei edes ruskuaispussia.

Hcg 300.

Kai se on mahdollista että olisikin raskaus alkanut vasta myöhemmin. Olo ei ole järin toiveikas.
Se lääkäri oli aika nihkeä. :/

Koetan sinnitellä tämän viikona. Pe 300, su 600, ti 1200, to 2400, pe 3600?? Laskinko oikein? Viikon päästä pitäisi olla jotain 3000?

Lääkäri taisi ajatella että on mennyt kesken ja viikon kuluessa vuoto alkaa... jee kiva kun on jotain mitä odottaa.

Sori tää itsesääli. Tiesin kyllä mihin rupesin kun alettiin yrittää.

Mrs.Smith,Voimia ja pahoitteluni.Lääkäri ei siis tarkemmin kertonut mistä on kyseessä onko km vai verikoe?

Smith mä kävin viikolla 6+6 TK:ssa ultrassa ja lääkäri sanoi että näkyy vain tyhjä kohtu.

Sit perään kävin ä.polilla ja siellä näkyi jo vauvan alku. Et voi riippua ultraajastakin.
Pidän peukkuja että sulla olis samasta kyse. 6+2 on aika aikaiset viikot vielä.

Takaisin