Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä mitään uutta. Ei yhtään mitään, ihan perseestä koko touhu. Ei tuu lasta eikä paskaa.. Napsin primolutia vielä 5 päivää ja sit odotellaan uutta kiertoa ja mennään kohti viimeistä pistoshoitoista ovulaatioinduktioo.

Hiljaista täälläkin. Vielä huomenna ke primo naamaan ja odotellaan ihmettä. Tässä on yli 3kk leikkauksesta eikä olla edes päästy yrittämään. Keho kestää fyysiset kivut, mutta pää ei kestä tätä henkistä väsymistä ja pettymystä ja kipuilua.

Vaihdan myös työpaikkaa! 1.10. aloitan uudessa ja etenen uralla ylöspäin. Täytyy toivoa, että endo ei ala samantein lyömään kapuloita rattaisiin!!

Mitäs Mrs. Smithin arkeen?

Tänne jo 28kp ja 6 päivä ilman primoluteja eikä vuotoa.Ajattelin huomenna soitella Naistenklinikalle että viikko viimeisen primolutin otosta ja ei näy vuotoa.Ens viikolle oli varattu punktiot IVF hoidon osalta.

Hiljaista täälläkin. Vielä huomenna ke primo naamaan ja odotellaan ihmettä. Tässä on yli 3kk leikkauksesta eikä olla edes päästy yrittämään. Keho kestää fyysiset kivut, mutta pää ei kestä tätä henkistä väsymistä ja pettymystä ja kipuilua.

Vaihdan myös työpaikkaa! 1.10. aloitan uudessa ja etenen uralla ylöspäin. Täytyy toivoa, että endo ei ala samantein lyömään kapuloita rattaisiin!!

Mitäs Mrs. Smithin arkeen?

Mutta upeeta toi työpaikan vaihto!! Toivottavasti saa siitä virtaa ja iloa! <3

Vaikeaa kuvitellakaan raskaampaa tilannetta kuin pitkä yritys ja siihen liittyvät hankaluudet mutta koittakaa jaksaa kaikki! Toivoa on aina!

Itse olen tällä hetkellä vielä kaukana arjesta lomalla :) aurinko paistaa ja suurin murhe on ihon palaminen. Nautin niin kovasti, olen maailman matkaaja luonteeltani. Mutta kotiin on ihana palata. Ja pian on joulu!!!! :)

Tsemppiä kaikille <3

Loma-Smith

Tänne jo 28kp ja 6 päivä ilman primoluteja eikä vuotoa.Ajattelin huomenna soitella Naistenklinikalle että viikko viimeisen primolutin otosta ja ei näy vuotoa.Ens viikolle oli varattu punktiot IVF hoidon osalta.

Onko primot sama asia ku terot? Keltarauhashormoonia?

Eipä mitään uutta. Ei yhtään mitään, ihan perseestä koko touhu. Ei tuu lasta eikä paskaa.. Napsin primolutia vielä 5 päivää ja sit odotellaan uutta kiertoa ja mennään kohti viimeistä pistoshoitoista ovulaatioinduktioo.

Ja meinasitte hakeutua yksityiselle sen jälkeen?

Ja meinasitte hakeutua yksityiselle sen jälkeen?

Ei tarvitse siirtyä, keskustellaan lääkärin kanssa inseminaatiosta ja ivf seuraavassa ultrassa. Keskustellaan siitä kumpaan lähdetään, me halutaan lähteä jonottamaan ivf. Koska ei ole kuulemma kannattavaa tehdä inseminaatiota mitä oon lukenut. Meidän tilanteessa siis.

Potulle onnea uuteen työhön!:) Teillä on kyllä ollut nyt ihan riittämiin kestämistä viimeisinä kuukausina. Heitsulle ja Alinahille myös kovasti tsemppiä! Ja Smithille hyvää lomaa!:) Ilmeisesti ilmat suosineet?:)

Täällä dpo 5, tallettelut oli just eikä melkein, mutta mä oon jo heittänyt toivoni noiden vasemmalta puolelta irronneiden munasolujen suhteen. Kaikki kaksi aikaan saatua hedelmöitystä ovat saaneet alkunsa oikealta.

Mulla tais alkaa terolutin jälkeen menkat vasta melkein kahden viikon päästä, ja oli muuten kivuliasta!! Luin että joillain mennyt tosiaan tuo 2 viikkoa. Ei me ihmiset olla mitään koneita :Heartred

Jos ei viikon jälkeen viimeisestä pilleristä ile alkanut, kannattaa olla yhteydessä hoitavaan lääkäriin. Mulle tammikuussa just lääkäri sanoi että se viikko on rajana, mulla kun ei ollut alkanut viikon jälkeen teroluteista vuoto sain primolutit ja söin niitä sitten ja saatiin vuoto niillä alkamaan.

Täytyi ihan käydä tarkistamassa, eli 4 päivää viimeisestä pilleristä alkoi mulla menkat yöllä. Toivottavasti sullakin pian!

Mulla alkoi viimeks terojen jälkeen noin 11 päivää viimeisen napin jälkeen vuoto. Sitä aiemmin toisella kerralla söin primoja ja niiden jälkeen vuoto tuli muistaakseni parin päivän päästä. Nyt syön huomenna viimesen primon niin katotaan miten käy!

Niin ja terot ja primot kai aikalailla samoja, molemmat keltarauhasta. Mut nyt lääkäri sanoi, että primot on vahvempia ja sanoi että terot ei aina riitä tohon et kierto käynnistyis uusiks.

Mä oon niin paskana tästä koko lapsettomuudesta, etten osaa olla iloinen mun pikkuveljeni puolesta jolle on tulossa vauva. Juuri pisti ultrakuvasta kuvan meidän perheen wappi ryhmässä.. Ihan puskista sekin!

Pitkin aika mitä primoluteista ei ole näkynyt on 6päivää 7päivänä alkoi vuoto.Nyt tämä vain pahasti sotkee jälleen kerran meidän hoitoja, kun ei kierto näy edes primoluteilla lähtevän käyntiin.Toivotaan että huomenna alkaisi vuoto tai tämä ei sotke kauheana meidän hoitoon pääsyä.

Mä oon niin paskana tästä koko lapsettomuudesta, etten osaa olla iloinen mun pikkuveljeni puolesta jolle on tulossa vauva. Juuri pisti ultrakuvasta kuvan meidän perheen wappi ryhmässä.. Ihan puskista sekin!

Ihanku mun kirjottama viime keväältä. Mun isoveljelle tuli lapsi ja ne oli seurustellu ehkä kuukauden ennenkö lapsi ilmotti tulostaan ja ei ne edes tienny haluaako olla yhdessä. Ja me oltiin jo tossa vaiheessa yritetty yli vuosi.

En osannu yhtään olla ilonen heidän puolestaan ja lopulta en mennyt edes ristiäisiin, kun tuntu vaan niin pahalta.

Välillä tää lapsettomuus vaan sattuu niin paljon, että ei oikeesti tiedä mitä tekis!

Paljon voimia <3 Me täällä ymmärretään kyllä!

Tuttuja mietteitä Alinah ja Pottu. Mä olen itkenyt ja huutanut ja raivonnut toisten vauvauutisista viime keväänä, kun omasta keskenmenosta oli jo niin kauan eikä sitä uutta plussaa kuulunut. Olkaa armollisia itsellenne. Onnittelut voi lähettää korrektisti viestillä ja muuten ole pakko olla yhteydessä, jos ei tunnu siltä.

Ihanku mun kirjottama viime keväältä. Mun isoveljelle tuli lapsi ja ne oli seurustellu ehkä kuukauden ennenkö lapsi ilmotti tulostaan ja ei ne edes tienny haluaako olla yhdessä. Ja me oltiin jo tossa vaiheessa yritetty yli vuosi.

En osannu yhtään olla ilonen heidän puolestaan ja lopulta en mennyt edes ristiäisiin, kun tuntu vaan niin pahalta.

Välillä tää lapsettomuus vaan sattuu niin paljon, että ei oikeesti tiedä mitä tekis!

Paljon voimia <3 Me täällä ymmärretään kyllä!

Kiitos, sen tiedän ettei noilla kovin vakaata suhdetta ole. Tai välillä ei tiedä ovatko yhdessä vai ei. Tää mun veli käy nukkumassa meidän mutsin luona, hänellä säilytetty huone siellä.. Lisäksi hän ei oo meidän esikoisen elämässä ollut mukana millää tapaa, joten en koe että mun pitäis olla heidän lapsen elämässä mukana. Häntä ei oo kiinnostanut tulla syntymäpäiville, ristiäisissä ehkä kävi. En muista enään!

Kohta saa kuunnella kun isomummit hössöttää tulevasta vauvasta..

Muokattu viimeksi:
Kaikki sympatiat alinah! Kyllä on täälläkin niin elävästi mielessä kaikkien vauvauutiset jotka satutti niin paljon! Anoppi mullekkin joskus totesi että mun raskaus (joka meni kesken) oli kova pala hänen tyttärelleen, taisin vaa tokasta et nii hänenki raskaus oli mulle kova pala. Ärsyttää kun ihmiset menee niin sekaisin et häviää kaikki inhimillisyys muita kohtaan...

Takaisin