Eipä mitään uutta. Ei yhtään mitään, ihan perseestä koko touhu. Ei tuu lasta eikä paskaa.. Napsin primolutia vielä 5 päivää ja sit odotellaan uutta kiertoa ja mennään kohti viimeistä pistoshoitoista ovulaatioinduktioo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hiljaista täälläkin. Vielä huomenna ke primo naamaan ja odotellaan ihmettä. Tässä on yli 3kk leikkauksesta eikä olla edes päästy yrittämään. Keho kestää fyysiset kivut, mutta pää ei kestä tätä henkistä väsymistä ja pettymystä ja kipuilua.
Vaihdan myös työpaikkaa! 1.10. aloitan uudessa ja etenen uralla ylöspäin. Täytyy toivoa, että endo ei ala samantein lyömään kapuloita rattaisiin!!
Mitäs Mrs. Smithin arkeen?
Tänne jo 28kp ja 6 päivä ilman primoluteja eikä vuotoa.Ajattelin huomenna soitella Naistenklinikalle että viikko viimeisen primolutin otosta ja ei näy vuotoa.Ens viikolle oli varattu punktiot IVF hoidon osalta.
Eipä mitään uutta. Ei yhtään mitään, ihan perseestä koko touhu. Ei tuu lasta eikä paskaa.. Napsin primolutia vielä 5 päivää ja sit odotellaan uutta kiertoa ja mennään kohti viimeistä pistoshoitoista ovulaatioinduktioo.
Ja meinasitte hakeutua yksityiselle sen jälkeen?
Samaa tavaraa on keltarauhashormooni.Alkaa kypsyttämään tämä tilanne kun ei oireen oireita kierron vaihtumisesta.Onko primot sama asia ku terot? Keltarauhashormoonia?
Mä oon niin paskana tästä koko lapsettomuudesta, etten osaa olla iloinen mun pikkuveljeni puolesta jolle on tulossa vauva. Juuri pisti ultrakuvasta kuvan meidän perheen wappi ryhmässä.. Ihan puskista sekin!
Ihanku mun kirjottama viime keväältä. Mun isoveljelle tuli lapsi ja ne oli seurustellu ehkä kuukauden ennenkö lapsi ilmotti tulostaan ja ei ne edes tienny haluaako olla yhdessä. Ja me oltiin jo tossa vaiheessa yritetty yli vuosi.
En osannu yhtään olla ilonen heidän puolestaan ja lopulta en mennyt edes ristiäisiin, kun tuntu vaan niin pahalta.
Välillä tää lapsettomuus vaan sattuu niin paljon, että ei oikeesti tiedä mitä tekis!
Paljon voimia Me täällä ymmärretään kyllä!