Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuttuja mietteitä Alinah ja Pottu. Mä olen itkenyt ja huutanut ja raivonnut toisten vauvauutisista viime keväänä, kun omasta keskenmenosta oli jo niin kauan eikä sitä uutta plussaa kuulunut. Olkaa armollisia itsellenne. Onnittelut voi lähettää korrektisti viestillä ja muuten ole pakko olla yhteydessä, jos ei tunnu siltä.

Hyvin sanottu!! Mäkin otin vuosi sitten ihan kunnon itkuraivarit kun hyvä ystävä lähetti vielä oikein kuvan plussatestistään ja hehkutti onneaan. Tiesi kyllä että meillä oli hankala tilanne ja pitkä yritys....

Tänään soitin Naikkarille että ei näy kuukautisia ja viikko viimeisen primolutin ottamisesta mitä tehdään.Ohje se että 2vk on ihan normaalia sen sisällä yleensä kuukautiset alkaa.2vk jälkeen pitää olla huolissaan ja he vain siirtelevät punktio viikkoa ilman mitään hoitoon pääsyä estettä.

Mulle taas naikkarilla lääkäri sanoi silloin tammikuussa että viikko on se raja, et on siellä eri lääkäreillä/hoitajilla omat näkemykset ja mielipiteet sekä ohjeet asiaan näköjää.. Hassua!

Näköjään on eri ohjeet eri lääkäreillä ja hoitajilla.Tein muistutuksen hoitoon pääsystä ja jokaisella erit ohjeet potilas asiamiehelle päätös oli että yrittävät aina mennä yhteisen ohjeiden mukaan muka ei ole hoitaja/lääkäri kohtaisia eroja myös me ei kuulema olla edes pitkään oltu jonossa niin emme ole ensisijaisesti hoitoon pääseviä.

Mulla näköjään kestää ainakin 11pv Terolutien lopettamisen jälkeen, että mitään tapahtuu, nyt tuli pieni tippa ja vatsaan sattuu.. mutta voihan tässä vielä mennä muutama päivä, että "kone" käynnistyy :grin Toivottavasti Heitsu ei enää monta päivää odotuttais :)
Oletteko muuten koskaan siirtäneet kuukautisia? Mietin, kun nyt tämä kierto taas venyi ja vkl ois yks kiva reissu, mitä en haluais pilata runsailla menkoilla, et riittäisiköhän primolutien teho pitämään menkat pois viikonlopun ajan, jos nyt heti alottais:rolleyes: Otin tuon paketin varalta töihinkin mukaan :)

Mulla on nyt tänään jännät paikat:

Tiputellu rusehtavaa limaista vuotoa nyt 3pv vatsakipujen säestämänä... kahdessa aiemmassa raskaudessa ei ole tullut tipan tippaa.
Kaikenlaiset ajatukset jyllää.. kohdun ulkoinen? Tuulimuna? Kaksoset? Kaikki ok? Keskenmeno?

Tänään ultraan klo 13.00. (Luojan kiitos!!!)

Tiputellu rusehtavaa limaista vuotoa nyt 3pv vatsakipujen säestämänä... kahdessa aiemmassa raskaudessa ei ole tullut tipan tippaa.
Kaikenlaiset ajatukset jyllää.. kohdun ulkoinen? Tuulimuna? Kaksoset? Kaikki ok? Keskenmeno?

Tsemppiä toi on pelottavaa aikaa. Tule sitten kertomaan miten meni.

Hienoa Heitsu, että pääsette viimein tositoimiin! Olkoon tämä kierto onnekas!:)

Smithille tsemppiä, jospa olis vaan sitä vuotoa, jota monilla esiintyy, vaikka kaikki on hyvin!<3

Tsemppiä Mrs. Smith <3

Täällä tuli tänään töissä sen päiväset kivut vasemmalle! En pystyny pidätteleen edes kyyneliä. Jaloista lähti vähän tunto ja oli vaikea istua tai seistä. Tätä kesti ehkä puol tuntia ja sit niinku mitään ei olis tapahtunu! Rusehtavaa vuotoa tullut, joten ehkä menkat vaan ilmotti että tulossa ollaan. Toissapäivänä otin sen vikan primon.

Mulla oireili se ku just noin :/ Mutta onneksi pääset ultraan tarkistuttamaan tilanteen :) Tsemppiä, eiköhän kaikki oo kuiteski hyvin :)

Mrs Smith, höh... todella harmi uutinen! Voimia tulevan viikon odotteluun teille. P*seestä, että ette päässyt homman kanssa lentoon - vai voisiko se vielä kääntyä?
Täällä alkoi lopulta uusi kierto, kp 41. Kävin lifesta macaa, gelee royalia ja E-Epaa, että hoidetaan sillä sitten niitä vaihdevuosioireita tai mitä lienee.
Plussapuhallus ketjuun!!!

Ultrassa käyty, kohdussa ei näy mitään. Hcg 300 ja viikon päästä uusi verikoe.

Eipä tässä muuta
Olen pahoillani :( Mikä viikko pitäis nyt olla? Toivottavasti ei olis se kohdunulkoinen :( Mut ohjattiin kans uusinta kontrolliin viikon päästä ja seuraavana yönä jo munanjohdin repesi :(

Mrs. Smith <3 Olisiko raskaus jo niin pitkällä, että varmasti näkyisi ultrassa? Kyllä vaan ottaa päähän tämmöset. Tää elämä on välillä niin epäreilu ja julma :( Hali <3

Takaisin