Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Smith mä kävin viikolla 6+6 TK:ssa ultrassa ja lääkäri sanoi että näkyy vain tyhjä kohtu.

Sit perään kävin ä.polilla ja siellä näkyi jo vauvan alku. Et voi riippua ultraajastakin.
Pidän peukkuja että sulla olis samasta kyse. 6+2 on aika aikaiset viikot vielä.

Toi antaa toivoa!!!! Ja voi olla siis että raskaus on aikaisemmassa kuin se 6+2 koska mistä mä varmasti tietäisin!?!
Mut se hcg 360 mietityttää... ei kai auta muu kuin odottaa ensi torstaihin ja mitata uudestaan. Onko noussut vai laskenut.

Toisaalta on helpotus että veri- ja ultratulos ”sopivat yhteen”. Jos siellä olisi näkynyt jotain ja hcg matala, se olisi kauheaa! Ja toisaalta jos hcg olisi pilvissä mutta kohtu tyhjä, sekin olisi hälyyttävää...

Hcg:n pitää olla yli 1200 tai 1400 että ultralla näkyy jotain kohdussa.
Mulla oli hcg 1444 rv4+3 ja seuraavana päivänä rv4+4 kohdussa näkyi vain 4mm raskauspussi, joka näkyi siis juuri ja juuri. Ultraaja oli synnytysosaston johtava ylilääkäri ja ultralaite oli huippuluokkaa, joten siksi kai näkyi niin aikaisin.
Ihan hyvin Mrs.Smith sun raskaus voi olla nuorempi, joten älä huoli. :)

Soittelin naikkarille puoli 10 aamulla töissä. Perjantaina jatkuu pistokset. Lisäksi katsotaan tehdäänkö me sittenkin jo tähän kiertoon inseminaatio!
Eli ensi viikon torstaina ultraan pitää ottaa mukaan toi mies, niin täytellään taas jotain papereita.

Ois se kyllä aika meidän onnistua ja saada plussa.Melkein 5v yritystä ja kohtukuolema.Niin epävarma olo osittain jännitynyt että päästäänkö edes punktioon tällä erää.

Noniin Alinah, ei muuta kuin kovasti paljon tsemppiä sinne!:)

Huoh! Edellispäivänä olin ääliö ja menin testaamaan RFSU:n herkällä (kuva liitteenä). Hetken jo ehdin oikeasti luulla, että meillä kävi kerrankin hyvä tuuri. Mutta ei hitossa. PC oli tänään dpo 11 ihan puhdas nega! Ehkä elämä voittaa taas muutaman päivän päästä ja sitten sitä alkaa taas naiivisti unelmoimaan, että ehkä seuraava kierto on se the kierto.

ImageUploadedByVau Foorumi1537813821.010352.jpg

Tuota tuota... pc oli varmaan herkkyydellä 25?
Ja rfsu 10?

Eli toinen testi herkempi toinen ei niin herkkä?

Tuossa on nimittäin haamu tai alkava viiva. Ja dpo 11 on aikasta testata.

On vain yksi ongelma: plussa vai ei- ketjussa on valitettu että nuo rfsun herkät testit antaa vääriä haamuja.

Toivottavasti tässä ei ole siitä kyse :)
Testaa huomenna uudestaan aamun tokasta pissasta!

Joo, oon myös lukenut siitä, että antaa kunnon haamuja välillä. Taidan itsekin laittaa reklamaatiota menemään. PC tänäänkin yhtä kirkas nega.:( Kohti uusia pettymyksiä siis!

Takaisin