Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hopeareunus, ne plussa vai ei -ketjun keskustelut koski niitä rfsu:n liuskatestejä, ei noita puikkoja. Mulla itselläni on vain hyviä kokemuksia rfsu:n puikoista. Testaile vielä uudestaan, jos ei tunnu siltä, että menkat olisi alkamassa.

Hurjasti tsemppiä kaikille tähän ketjuun:Heartred Käyn säännöllisesti lueskelemassa teidän kuulumisia, koska yritysaikana tämä porukka sai minut pysymään järjissäni. Meillä on nyt nt-ultra onnellisesti takana ja siellä näytti oikein hyvältä. Jotenkin mystisesti pieni olikin vielä 4 päivää isompi kuin varhaisultran mukaan ja virallinen laskettu aika jäi nyt menkkojen mukaan laskettuun. Nyt varsinkaan mulla ei ole mitään hajua, milloin oikeasti ovuloin tärppikierrossa, ja jos muistatte, niin mähän vielä pelkäsin, että se olisi ollut ovuloimaton kierto. Mutta joskus vain käy niin, että tärppi tulee, kun sitä vähiten odottaa:Heartred

Keskenmenokerhossa tapahtuu!

Mulla on vuotanut nyt 8pv (jos alun 3pvn pikku tiputtelu lasketaan) ja tää näyttäis nyt loppuvan!! Jee!
Teen huomenna raskaustestin pissasta ja toivon ekaa kertaa moneen vuoteen negatiivista tulosta!
Maanantaina vielä verikoe tuloksen varmistamiseksi.

Jännää!!

Mites pottu ja muut?

Tänään kävin ultrassa ja limakalvo ohut vielä.Follikkeleita löytyi ainakin 6 varmaa ja pienempia muita.Gonal-f nostetaan 175 ja maanantaina ultrataan uudestaan ja katsotaan tilanne.Tänään alkaa myös orgalutran.Lääkäri oli sitä mieltä että tällä kertaa pääse punktioon.Tänään siis 8kp.

Voi Smith, toivottavasti vuoto loppuu pian niin pääsette eteenpäin. Jotenkin tää harmittaa mua niin paljon, etten oikein tiedä miten olisin :( Tässä on niin pitkään jo matkattu tätä matkaa yhdessä niin tuntuu, että jakaa nää onnistumiset ja epäonnistumiset <3

Tsemppiä Heitsu <3 Toivon todella että nyt onnistuu! Ootte joutunut kyllä odottaan liian pitkään!

Mulla oli tänään viimenen työpäivä vanhassa työssä. On tosi tyhjä olo. Mulla oli siellä niin ihania työkavereita ja varsinkin yks, jonka kanssa jaoin endoa ja lapsettomuutta ja en varmaan ois tässä, jos häntä ei olis kesällä ollu! Nyt on tosi haikee fiilis. Maanantaina alotan uudessa työssä ja pääsen uralla eteenpäin, mut silti itken täällä vanhojen työkaverien perään :(

Nyt on kp6 tätä kiertoo minkä pitäis olla normaali. Eli primojen jälkeinen kierto. Eli nyt jännäillään!

Hienoa pottu että uskalsit kuitenkin hypätä pois tutusta ja varmasta! Onnea uuteen työhön!!

Mä oon saanu keskenmenon käsiteltyä omasta mielestäni ihan hyvin ja oon innokkaana menossa eteenpäin. :)
Romahdin, itkin ja surin kyllä ihan huolella, se kivi ei jäänyt kääntämättä, mutta tuntuu että nyt on valmis uuteen erään niin ylä- kuin alakerta.

Samaa mieltä: nyt heitsulle se raskaus ja vauva!!

Ja tietty pottu teille myös :) :)

Me kolme ollaan nyt vähän niinku samassa vaiheessa! Mullakin on kai kp6 vaikka voi olla ovuloimaton kierto tulossa koska oli tää keskenmeno. Mut kuitenkin :)

Loppuuko tämä vau.fi foorumin toiminta kokonaan kun en edes koneen nettiselaimella pääse foorumikeskusteluun. Ei tuu sitä palkkia mihin kirjoitetaan käyttäjätunnus ja salasana.. Missäs sitten kirjoitellaan?

Mulla toimii siis myös tää mobiili sovellus, mutta internetin kautta en oo päässy kesän jälkeen. Siis tietokoneella.

Takaisin