Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täytyy sanoa et testiviiva ei kyllä ole juurikaan vahvistunut sunnuntaista... mutta jospa syynä on pissa. Jouduin käymään yöllä vessassa.

Ja niinkuin kirjoitin toiseen ketjuun nää pissatestit ei oo kauheen hyviä hcgn määrän arviointiin :)

Täytyy sanoa et testiviiva ei kyllä ole juurikaan vahvistunut sunnuntaista... mutta jospa syynä on pissa. Jouduin käymään yöllä vessassa.

Ja niinkuin kirjoitin toiseen ketjuun nää pissatestit ei oo kauheen hyviä hcgn määrän arviointiin :)

Jos pissa on laimeeta niin tottakai vaikuttaa! Ja muutenkin itellä oli tosiaan ne aamun ekat testit haaleita ja päivällä tummempia. Toivotaan että etenee siellä kuitenkin oikein <3

Kuvaa? :)

ImageUploadedByVau Foorumi1536656628.073265.jpg

Onhan tämä selvä plussa mutta ei siis juurikaan vahvempi kuin sunnuntaina.
Herkkyys 25

Ei se ainakaan haalistumaan päin näytä mielestäni olevan :) ja jos sulla tosiaan hitaasti nousee hcg, niin ehkä parin päivän päästä tummempi?

Mrs. Smith, minustakin tuo on kaunis plussa :)
Täällä on kierto holdissa, menossa 31 / 27 ja raskaana en ole, eli odotellaan. Ei mulla vaan oo tällaiseen kärsivällisyyttä, vaikka tiedän, että monilla kierto on "kuukausia"...
Plussapuhallus ketjuun!!

View attachment 72368

Onhan tämä selvä plussa mutta ei siis juurikaan vahvempi kuin sunnuntaina.
Herkkyys 25
No onhan toi tummentunut hurjasti! Varsinkin jos sunnuntai aamuna teit ja nyt tuon tänä aamuna. :)
Ja tosiaan se hcg tuplaantuu joka toinen päivä, joillakin tuplaantumiseen menee himpun kauemmin.
Viime raskaudessa mun hcg tuplaantui 42h välein, ja raskaustesti ei tummentunut kovin hyvin. 4 päivää putkeen oli saman vahvuinen viiva, vaikka hcg tuplaantui normaalisti ja kaikki sujui hyvin loppuun asti. :)

Muokattu viimeksi:
Meitä yrittäviä ei taida olla tässä ryhmässä enää monta? Jospa me loputkin saadaan plussa testiin pian :)

Me ollaan nyt eilen ja tänään keskusteltu miehen kanssa että siirryttäisi yksityiselle hoitoihin tuolta julkiselta puolelta, ollaan oltu vuosi naistenklinikalla ihan just. Soittelen perjantaina naistenklinikalle kysyäkseni että tekisivätkö he meille ivf, jos ei suostu niin pyydämme kaikki dokumentit ja lähdemme mehiläiseen tai fertinovaan tms.

Täällä kans vielä yrittävä. Tai mä jo tuolla toisessa ketjussa pohdin, että mitäköhän mä näissä yritysketjuissa enää teen kun ei ole mahdollista tulla raskaaksi ilman ivf-hoitoa :oops:

Alinah,Hyvä valinta mekin kyllä lähdettäisiin yksityiselle jos vain rahaa olisi.Valmiiksi on jo 6000e opintolaina velkaa niin ei huvita lainan otto ja mies sitä mieltä että lapsen hankkimiseen ei mitään lainoja tarvitse.

Joo, mies tossa alkaa itse olla myös aika kärsimätön kun ei sitä vauvaa kuulu.

Muokattu viimeksi:
Takaisin