Ilmoittaudun vihdoin mukaan! Viime vuonna vähän vilkaisin sitä vastaavaa ketjua, mutta olen kuitenkin kirjoitellut vain tuonne toinen haaveissa -ketjuun/ryhmään vai mitä nää nyt on... Mun piti heti vuoden vaihteessa jo tulla tännekin, mutta nyt vasta ehdin kurkkimaan.
No kuitenkin pikkukakkonen on ollut toiveissa jo kauan. Jos ekoista menkoista synnytyksen jälkeen lasketaan, niin nyt olis jo yk14 menossa. Olen kuitenkin imettänyt lapsentahtisesti koko ajan ja imetän jonkun verran edelleen. Yöimetyksiä olen kuitenkin yrittänyt lopetella, jotta raskautuminen olis helpompaa. Mutta voi olla että kuulun siihe joukkoon, joka raskautuu vasta kun imetys loppuu kokonaan. No varmuutta siitäkään ei ole, kun esikoistakin aika monta vuotta odoteltiin.
Mutta nyt ollaan matkalla kylpyläviikonloppua viettämään ja muutenkin on ollut paremmat fiilikset tästä kierrosta, että jospa meilläkin pian tärppäis, mutta saa nähdä. Ovistestit jäi kauppaan tässä kierrossa, mutta eilen oli jotain tuntemuksia ja yöllä talleteltiinkin. Tosin limojen perusteella ovis olis voinut olla jo ennemmin, niin kuin edellisissä kierroissakin (jotka jääneet aika lyhyiksi). Talleteltua tuli onneksi alkuviikostakin. Aika rento mutta jännittävä kierto menossa siis.
Onnea vielä kaikille jo plussanneille ja iloisia uutisia tälle vuodelle meille kaikille kuumeilijoille!
manna kp14/22-26 dpo1? yk14