Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös piinaillaan!!! Just laskeskelin mun edellisiä kiertoja, suurin osa on sen 25 tai 26 päivää. Yks 27 ja yks 28 mittainen kierto oli viime vuonna. Nyt siis kp 29. Hätäpäissäni tein testin ja nega se oli...

RouvaKettunen, sun tilanne on niiiiiin sama ku mulla, että tsempit! Liekö sullakin se ovis ollu myöhemmin?

Lenkkeilystä ei tullu mitään ja uimisenkin kanssa oli vähän niin ja näin???

Tazzy, inseminaatioajatuksin tikutin ovista kp 15 asti enkä saanut sitä kiinni, myös perinteiset oireet puuttui kokonaan, joten oletan etten ovuloinut tässä kierrossa laisinkaan. Viimeksikin se viime vuoden ainut 28 päivän kierto oli ovuloimaton, se todettiin ultrallakin..

RouvaKettunen, Hmph.. Mutta kaikkihan on mahdollista ;) Ihmeellinen on naisen kroppa, mä en ainakaan ymmärrä ees itseäni???

En ymmärrä mäkään! Ihme vekotin koko kroppa! Ehkä omani säikähti tikutusta pitkästä aikaa! Yleensä ovuloin kp 12 tai 13 ja oireilen erittäin selvästi! Peukut pystyyn, et plussataan molemmat! Välillä jomottelee vatsaa ja selkää, välillä selkee painon tunne alavatsalla. Hmmm, ei tästä ota selvää!

Sama mulla, selkää ja mahaa jomottelee ja ihan kumma olo muutenkin. Mäkin yleensä oviksen kyl huomaan selkeästi, mut tälle kertaa vaan p***tti :D Sori infosta!

Okei, kiitti infosta! Toivotaan että sieltä ainakin yksi irtoaa (ja maksimissaan kaksi :nailbiting:) Hyvin siis letrot sulla toimi, oliko tämä eka kierto kun niitä otit? Sori jos oot kertonut, oon pitänyt vähän taukoa täältä niin en muista... :)

Joo ensimmäinen letro kierto oli ja hyvin oli tosiaan rakkuloita kasvatellut. Tänään aamulla pistin tosiaan pregnylin ja tänä iltana ja huomenna aamulla teen vielä ovis testin ja mittailen aamulämpöjä jotta näen tapahtuiko ovis oikeasti. Nyt täytyy sitten ihan lääkärin määräyksestä ottaa tänään vähän viiniä ja heilutella peittoja ahkerasti ;) Kumpa nyt tärppäis ettei tarttis inssiin mennä.

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussa onnea :)

Muoks. Ei tarvikaan enää huomenna tehdä ovistestiä ku nyt illalla tuli pysyvä hymiö :) aamulla se vielä vilkkui. No ainakin näyttäisi pregnyl toimivan. Huomenna siis dpo0.

Muokattu viimeksi:
Peukut pystyyn piinailijoille! Toivottavasti saadaan paljon plussia. Täällä piinailua kanssa. Viime yönä heräsin vihlovaan kipuun alavatsassa, en tiedä voisko olla kiinnittyminen tai ovis?? Onneksi peitot on heilunut viimeksi eilen niin jos oli ovis myöhässä niin onpahan käytetty hyväksi. Tänään kp 24/30

Täällä taas parin viikon tauon jälkeen. Tosin kahessa osassa kävin lukemassa kaikkien kirjotukset. Jopas niitä oli! :happy:
Mulla on kp 15 meneillään, limoja jo kolmattapäivää ja tän päivän vatsatuntemuksista päätellen ovis tänään. Tilanne on kuitenki sen verran huono, ettei oo peittoja heiluteltu viikkoon ja nyttekin mies edelleen töissä, eikä ylipitkän työpäivän päätteeks oo varmaan yhtää sen innokkaampi kuin parina aikasempanakaan päivänä :meh: Ellei tapahdu jotaa ihmettä, niin miä vältyn tän kuun piinailuilta, jos siis jotain positiivista yrittää tilanteesta löytää.

Mä taas pääsen ovista metsästään viikon päästä perjantaina kp13 eteenpäin.

Muutama päivä taas viuhahtanut vauhdilla ohi ja paljon tekstiä syntynyt täällä. Yli puolet ainakin meni ihan ohi...

Upeaa plussia tullut taas! Onnittelut!
Ja plussatuulia kaikille!:wav

Nyt menossa kp18 ja veikee nippailu tuntu tänään oikealla. Eli oisko taas ovis hieman myöhässä...:shifty: eilen onneksi tuli talleteltua. Sinänsä toivois ettei nyt onnistais kun kuukauden päästä se viiaurin poisto :nailbiting: ja silti vaan salaa toivoo plussaa...

PauliinaS kp18/30-33, dpo0 tai 2, yk5

Ohhoh. Nyt alkaa kyllä epäilyttään. Dpo 9 (kohta 10) ja nyt illasta alkoi ihan tosissaan yököttämään, vatsakin tuli niin kipeäksi että piti ottaa ihan panadolia. Menkkamaiset krampit vatsalla ja selässä ja ylävatsaankin sattui varmaan pahoinvoinnin vuoksi. Oonkohan tulossa kipeäksi, syöny jotain huonoa vai voiko pahoinvointi alkaa jo näin aikaisin.. :nailbiting: Join saunassa puolikkaan siiderin, vaikuttaakohan se :hungover:

Villisilmä, Ystävälläni tuli hirveä pahoinvointi siideristä juuri silloin kun oli raskaana! :happy:

No niin, kaipa se uskottava on, täti ei tullut ja plussa vahvistuu päivä päivältä :-) Eli kp24/26 testasin negan, kp26/26 haalea plussa, kp 27/26 hiukan vahvempi ja tänään kp28/26 pärähti melkein leffaviivat heti testiajan alkuun! Nyt siis viikot 4+1 ja mä siirtyn raskautuneiden keskusteluihin, tuun silti taustalle jännäämään tänne teidän kanssa <3

Liitteet

• IMG_20170121_072007.jpg
    IMG_20170121_072007.jpg
    349 KB · Katsottu: 204
Mulla ei ole jostain syystä tullut ilmoituksia uusista viesteistä, ja maanantailta asti oli päälle 100 viestiä lukematta. Jossain vaiheessa ihmettelin miten täällä on näin hiljasta, ois toki voinut käydä varmistamassa et onko tullut viestejä. Mutta toisaalta hyvä että tullut taukoa ja saanut ajatukset välillä muuallekin.
Mutta meni kans vähän aikaa että sain kaikki luettua.:D ja eihän sitä enää muista kaikkien tilannetta, tuntuu että oon ihan tippunut kärryiltä. Mutta paljon onnea plussanneille ja plussatuulia muille!<3
Mulla kp11 menossa, ovista odotellessa. Viime kierrossa taisi olla näihin aikoihin ovis oireiden ja lyhyemmän kierron perusteella, mut nyt vaikuttais että tulis vähän myöhemmin.

Mulla nyt kp 30/n. 30. Toissailtana tein r-testin ja ensin petyin, kun näin sen negana, mutta kun oikein tihrustin, niin sain näkyviin TODELLA haalean viivan! Mies ei varmastikaan olis sitä nähny, jos olisin pyytäny kattomaan :hilarious: Tänään tein testin uudelleen ja nyt näkyi edelleen haaleana, mutta jokainen kyllä varmasti jo näkis sen viivan :smiley-angelic006:Heartred Nyt en oikein tiedä, uskonko testiin vai en? Maanantaina testaillaan taas ja toivottavasti se on vahva plussa!! :rolleyes:

Ihanaa lueskella täällä kaikkien juttuja ja elää mukana :Heartred Tsemppiä kaikille!

Onpa ihanaa Elma Auroora, kun lopulta sieltä se plussa kuitenkin tuli!! Onnea odotukseen!

Onnea muillekin haamun/plussan saaneille jälleen kerran! :)

Itsellä menossa tänään kp14, joten ei mitään sen erityisempää kuin aktiivista avioelämää. :wink Mielessä pyörii tietenkin kuinka pitkä tämä kierto nyt sitten on.. :confused004 Nooh, katsotaan..

Takaisin