Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kirahvi, Jäämme odottelemaan kuulumisiasi! Tsempit :) Täällä olisi ainenkin yksi kohtalotoveri, kp 52. Minäkin aikeissa soitella ensi viikolla gynelle. Ehkä pieni tauko tekisi sitten täälläkin hyvää, tai sitä olen miettinyt.. Menkat alkoivat viimeksi heti kun pidin täältä taukoa. :joyful:

Tauko voi Kirahvi tehdä hyvää. :) Tuu takasi kuitenkin jossain vaiheessa :wink

Sain vihdoin aikaseks soitella aikaa lääkärille kun epäilen tuota kilpparin vajaatoimintaa. Aika tulee postissa, voi mennä kuukauden kahden päähän:sorry: toivottavasti himpun nopiammin :bookworm:

Minä ja mun hermot :) Nega testattu odotetusti :p

Heidukka, mikä sai epäilemään kilpparia?

Katalla on ainakin talletusten ajoitus ollut kohdallaan oviksen aikaan, tuplaviivat parin viikon päästä, eiks jeh!!!

Kirahville hyvää foorumitaukoa, palaavan kun siltä tuntuu!

Tazzy, voihan nega! Edellisessä raskaudessa näköjään plussasit "vasta" kun menkat oli myöhässä, olitko testannut aiemmin silloin?

On: kp 29/25-28, ei näy tätiä vielä. Tosin se ovis jäi bongaamatta, joten se venyttänee kiertoa. Keskiviikkona testasin negan.

Meillä sukurasitteena kilpparia. Jatkuva väsymys vaikka hyvin nukkunut ja hiuksia irtoo ja katkeilee.

Kauhee ko mä meen kiertopäivissä sekasin, tänään siis kp6 olin ihan menossa kp5. :D

Esikoisen 1v synttäreiden suunittelua tässä ollu, kauhee vaikee päättää minkälainen kakku tulee. Meillä on kahdet juhlat, eripäivinä. Kun ei meille mahdu niin hirveesti porukkaa. Mummi kyllä lupas tehdä toisen kakun. :)

Tazzy, Puuh puuh.. plussaksi muuttukoon! <3

heidukka, Mulla on myös tuota väsymystä! Ja kilppareihin on ollut lähetekin jo pidempään, täytyis käydä nyt tsekkaamassa. Lisäksi epäilin josko tuo palelukin liittyisi nyt kuitenkin siihen.. Meillä myös suvussa kaikilla tuota.

alinah, Siellä on sitten touhua täynnä kun synttäreitä suunnittelee! Meillä oli esikoisen synttäreillä sokeriton smoothiekakku (päivänsankarille mutta kaikki vieraatkin kehuivat) ja sitten kakun sijaan mini valkosuklaajuustokakkuja koristelluissa pilttipurkeissa. Menin sieltä missä aita on matalin noiden leipomuksien kanssa. :grin

Kirahvi, ymmärrän tunteesi. Tauko voi tosiaan tehdä hyvää :)

Tazzy, oliko sulla kp tai dpo mikä nyt kun testasit? Vielähän se voi plussaksi muuttua :)

Ketkäs täällä piinailee ja on seuraavana testailemassa?

On: kp 31/29-?. Tätiä ei näy ei kuulu, eilen tein rtestin päivällä melkein 4h pidätyksellä ja se oli nega, alkuun luulin näkeväni jotain mutta se oli ilmeisesti vaan joku naarmu siinä testialueen pinnassa kun tarkemmin katsoin. Tätiä odotellessa siis. Saa nähä kuinka pitkäksi tää kierto venyy... viime kiertohan oli sen 66pv. No tilasin kuitenkin jo lisää ovulaatiotestejä :) onpahan sitten valmiina kun kierto taas starttaa.

Tazzy, tyhmä nega! Mikä kp menossa? Toivotaan että muuttuis vielä ja täti pysyis poissa! Samaa toivotaan myös RouvaKettuselle!
Kirahville hyvää foorumitaukoa :cat:

Omaa napaa: Kp 22/27, dpo 9. Nää on taas näitä aikoja, kun lähtee järki miettiessä omia oireita. Vatsalla tuntuu nipistelyitä ja muita omituisuuksia välillä, mutta niinhän niitä on ennenkin tuntunut. Nenä on tukossa aamuisin, niinkuin yleensäkin tässä vaiheessa. Kurkkukin tuntuu aamuisin karhealta ja nieleminen sattuu, helpottaa kun saa juotavaa. Eilen nukuin aamuvuoron päätteeksi viiden tunnin päiväunet ja siihen päälle kymmenen tunnin yöunet, ihan normia :grin Tissit ei tunnu vielä aroilta mutta välillä niitä pistelee omituisesti :bored: Niin ja eilen vai toissapäivänä kun sattumalta kokeilin kohdunnapukkaa, se oli todella pieni ja kova, mutta tällä tiedolla en tee mitään kun ei ole mihin verrata :shifty: En jaksais odottaa enää! Ja vaikka kuinka mitä oireita, niin kyllä ne menkat sieltä kuitenkin alkaa kellontarkasti :banghead:

RouvaKettunen, mulla on aika tarkalleen sama tilanne ku sulla. Ei tosiaan mitään faktaa oviksen ajankohdasta, niin ehkäpä se ei ollutkaan sillon ku oletin. Ekassa raskaudessa mulla oli lähes kellontarkka kierto ja testasin ekan kerran kp31, kun tuli ruskeaa tuhrua, mutta ei menkkoja.

Mutta mistä tässä nyt sit tietää, milloin on syytä testata? Menkkojen olis pitäny alkaa keskiviikkona, nyt siis KP30/28, mut jos se oviskin on ollu (?) myöhemmin, niin eihän tässä nyt taas tiiä miten päin olis. Tänään ei kyl oo ollu menkkajomojakaan??? Nyt on taas lähettävä lenkille, jospa se tois tädinkin tullessaan :p

Mäkin oon miettiny kilppariasiaa, kun tosiaan hiukset on hirveässä kunnossa ja väsyttää paljon.. hmm..

Sydänkäpynen, Minulla ainenkin piina jatkuu ja testailen su tai ma! :happy: Toivossa ei ole tiedossa pitkää kiertoa, ovat niin tympeitä.

Villisilmä, Älä menetä toivoasi, aivan hyvin tämä voi olla se plussa kierto! :)

Tazzy, Mukavaa lenkkeilyä, piristää aina mieltä! :) Mutta siis tosiaan ovis on voinutkin olla myöhemmin, vaikeahan se toki on tietää silloin koska testata? Itse varmaan testaisin joka toinen päivä :hilarious:

Täällä kans yks malttamaton piinailija, joka aamulla testas negan. Dpo8 eli eipä mitään plussan toivoa edes ollut, mutta kunhan testasin.. :P

Miitu, mietin kans noita pilttipurkkiin tehtyjä ja juu smoothie kakkuu ajattelin tehdä että päivänsankarille on myös jotain.

Käytiin terveyskeskuksessa ton pojan kanssa niin korvatulehdus löytyi toisesta korvasta.. löytyi syy yöllisiin itkuihin.

Muokattu viimeksi:
MayDay on aikaisin liikkeellä :grin

alinah hyvä että löytyi syy huonolle ololle! Paranemisia pienelle :)

smoothiekakut kuulostaa hyvältä, ohjeita kehiin :grin

Tapahtuipa kerran dpo 9, että mies käveli viereen lautasen kanssa, jossa ilmeisesti salaattia ja paistettuja katkarapuja, ja haisi niin pahalta että meinasin yrjötä :wtf: Tiedä sitten, mulla on kyllä herkkä hajuaisti muutenkin tietyille ruuille :grin

Takaisin