Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sydänkäpynen kuullostaa lupaavalta! RFSU:n testejä en ainakaan minä henk.kohtaisesti suosittele. Oon kuullut että monille antaa haamunkin vasta tosi myöhään kun esim. PC antaa jo paljon aiemmin selkeän plussan, itse liputan PC puolesta < ei huonoa sanottavaa omalla kohdalla kyseisestä testistä :)

Onnea plussasta Dossier!

Täällä aika tarkalleen samanlaista piinaa kuin Villisilmällä. Greippimehukierto ja menkkamaisia vihlovia kipuja aina välillä vaikka menkat pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Toivottavasti ei johdu siitä mehusta kummallakaan vaan jostain ihan muusta! Unissa olen ainakin kaikissa ollut raskaana. :D Viime yönä näin unta että synnytin.

Dossier, onnea :)

Vauvakuume, muistelin esikoisen yritysajoilta että jotain huonoa noista rfsun testeistä olin kuullut mut meijän lähikaupasta saa vaan niitä :/ no kaipa mä voisin sen first responsen tehdä sillä ainakin sain esikoisesta ekan plussan..

Tervetuloa Mangusti!

Minäkin haluan uskoa Tazzy ja RouvaKettunen että plussat vaan antavat hieman odottaa itseään. Niin lupaavat oireet teillä kummallakin. :)

Sydänkäpynen, Jännittää jo aamun testi puolestasi! Voi hyvinkin nuo muutamat talletukset riittää toivottuun lopputulokseen. :wink

Valtavat onnittelut plussasta Dossier! :)

On: Aamulla haamujen haamu testattu, oletettu dpo 9. Voi olispa..! :)

Liitteet

• 20170122_071137.jpg
    20170122_071137.jpg
    814.3 KB · Katsottu: 234
Miitu,minäkin näen tossa haamun [emoji106] Vahvistumisia![emoji173]️

RouvaKettunen ja Tazzy,liityn teiän seniorikerhoon [emoji1] Täytin just 32 ja ekat lapset sain kun olin 26 ja 27. Nyt tuntuu olo "vanhalta" tätä kolmosta yrittäessä [emoji23]

Täällä dpo 3.Ei luonnollisesti mitään tuntemuksia.Yritän olla ajattelematta asiaa [emoji1]

Ihana haamu, miitu!

Dossierille Onnea plussasta!

Ja uusiakin taas linjoilla, tervetuloa kuumeilemaan!

Tazzy, menopaussipa hyvinkin kolkuttelee! Ärsyttää tuijottaa noita negatestejä! Oon vaan toivon ylläpitämiseksi lukenu netistä myöhään plussaamisesta ja vastaavasta! Onneksi huomenna pääsee töihin niin ei tartte arvuutella joka nipistelyä :facepalm:

Tyhmä mieli.. Pakko se oli tarkistaa ja kyllä, haamu tuli tähänkin testiin. :nailbiting: Nyt vaan toivotaan että alkaa vahvistua. Eiliseen iltaan verrattuna onkin.

Liitteet

• 20170122_125136.jpg
    20170122_125136.jpg
    912.5 KB · Katsottu: 240
Muokattu viimeksi:
Ihanaa Miitu haamu! <3

Ja onnea muut haamun/plussan saaneet myös <3 paljon tarrasukkia kaikille! :)

Miitulla haamuilee, ihanaa! :happy093

Silkkitassu samassa veneessä mun kanssa! En tiedä pitäiskö olla huolestunut vai ei siitä että sullakin on samanlaista oiretta greippimehun jälkeen :nailbiting: Toivottavasti meitä odottaa plussat viikon päässä! :shy:

Täällä aika matelee, kp 24/27 ja dpo 11. Kevyet menkkatuntemukset jatkuvat ja aamulla autossa voin pahoin. Pahoinvointia en uskalla pitää oireena kun sitä on ollut negakierroissakin, mutta nää menkkatuntemukset pitää toiveita yllä. Rintoja alkanut aristaa samalla lailla kuin aiemmissa kierroissa. Tuhruvuotoa ei näy vielä, ja voi olla että käyn ostamassa testin, jos sitä ei näy vielä huomenna/ylihuomennakaan :shy:

Anteeksi, mutta himotestaaja kun oon! Piti vielä varmistaa eri testillä.
Apteekin ultra 10mlU. Täytyy sanoa että nuo mamin puikkotestit ovat myös todella herkkiä! Niillä testasin aiemmin ja 25mlU.

Nyt lupaan vain päivitellä jos viiva vahvistuu! :)

Liitteet

• 20170122_163047.jpg
    20170122_163047.jpg
    778.8 KB · Katsottu: 235
Ihanaa Miitu! Kyllä noita on kiva katsoa :)

Itekin tekis mieli käyttää herkät testit pois, vaikka tiedän ettei oo järkeä :p

Muokattu viimeksi:
Miitu, eihän tuo ole edes haamu, vaan kunnon viiva!!! Huippua!!!! Musta on myös kiva kattoo testikuvia, joten lisää vaa!!

Ei tätiä vieläkään, wtf?!??

RouvaKettunen, ei tätiä täälläkään. Testataanko aamulla? :)

Ja samaa piti sanoa, ei Miitun viiva haamu oo :D

Ooo, kyllä tosiaan Miitulla näkyy viiva pitkälle asti! Onnea ja vahvistumista!! On tosiaan kiva seurata kaikkien testikuvia, kun ei ite vielä pääse testailemaan :wink

Eli testiä kehiin vaan RouvaKettuselle ja Tazzyllekin :D

Kiitos! Toivotaan että tää pysyisi matkassa <3
Ihana synttärilahja, tänään juhlittiin sukulaisten kanssa ja huomenna oikea syntymäpäiväni. Vaikea oli uskoa että ensimmäisestä kierrosta tärppäisi. Sanoin miehellekin että aika "kone" olet, jos näin käy. :D
Meillä oli suuria päätöksiä tehtävä tässä tulevaisuuden suhteen ja palat loksahtivat kohdalleen juuri tämän testin takia! Toivottavasti kaikki siis sujuisi hyvin. Anteeksi tämä omanapailu.

Takaisin