Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivitystä: no nyt on selkee tyhjennys käynnissä :D Jouduin lähteen kesken päivän kotiin, koska mulla tulee ihan koko ajan ihan jäätäviä hyytymiä! Niitä tuli koko illan ja yön ja aamulla otin sen sit paperilla käteen vastaan niin se peitti koko kämmenen!! Miettikää. No nyt lääkäri soitti veriarvoista. Ei tulehdusta, ei raskautta. Hemoglobiini oli kuulemma ok. Nyt vaan sitten kp15 se primokuuri ja tätä vuotoo hillitään Caprilon -lääkkeellä. Ei kuulemma vaikuta hormonitoimintaa, mutta vähentää vuotoa. Mietin vaan että eikö oo nyt parempi antaa kaiken vuotaa ulos ennen perjantaita (reissua) ja ottaa sit vasta sillon jos vuotaa edelleen? Eiks se kuitenkin oo parempi jos tyhjenee kokonaan?

Oho! Vitsi sä oot SISSI!!! Uskomatonta et hemoglobiini on ok! Ja hienoa et ei oo tulehdusta ym...
saikuta lomaan asti. Tuskin oot työkykyinen kun tollei vuotaa.

Luulen et toi vuoto ei hyödytä mitään. Siksi lääkäri varmaan määrää sen hillitsevän lääkkeen. Toivottavasti lääkityksen avulla vuoto loppuu, ”kuivuu kasaan”.

Jep, mä alotan nyt sit ton lääkkeen. Epäselväks jäi vaan kauan sitä syödään, mut ehkä sit niin kauan ku vuotaa? :D Täs lukee ”runsaina vuotopäivinä”. Noh, katotaan auttaako edes mihinkään!

Mitäs muille kuuluu?

Pottu, mä varmaan söisin niin kauan ku vuotaa. Toivotaan että nyt loppus kropan temppuilu ja palais kierto normaaliksi :)

Joihinki muihin ketjuihin kirjottelinki jo, että lisää vaan huonoja uutisia ja vaikeuksia meidän polulle. Mun amh on erittäin alhainen 0,36. Leikkaus tietysti vahingoittaa munasarjoja entisestään, joten saa nähä onko siellä sen jälkeen edes jäljellä mitään, mitä vois pistoksilla yrittää kasvattaa :sad001 Kyllä tämä p**ka sairaus ja sen seuraukset nujertaa ihmisen ihan täysin.

Pottu, mä varmaan söisin niin kauan ku vuotaa. Toivotaan että nyt loppus kropan temppuilu ja palais kierto normaaliksi :)

Joihinki muihin ketjuihin kirjottelinki jo, että lisää vaan huonoja uutisia ja vaikeuksia meidän polulle. Mun amh on erittäin alhainen 0,36. Leikkaus tietysti vahingoittaa munasarjoja entisestään, joten saa nähä onko siellä sen jälkeen edes jäljellä mitään, mitä vois pistoksilla yrittää kasvattaa :sad001 Kyllä tämä p**ka sairaus ja sen seuraukset nujertaa ihmisen ihan täysin.
Tsempit sulle leikkaukseen ja toivotaan ettei kovsti tuhoa tee ja pääsette hoitoihin heti kun toivut.

Voih kurjia uutisia :( :(
Olen pahoillani.

Mutta aina on toivoa! <3

Tänne tälläisiä kuulumisiä 10kp ja maanantaina alkaa primolutit 10päiväksi ja vuodon alkaessa hoito.

Aluksi tuntu, että tää on ihan toivotonta, mutta tänään oon lukenu ihan uskomattomista onnistumisista samankaltaisessa tilanteessa olleilta. Kyllä täältä vielä noustaan, sillä oletuksella että saadaan vielä julkisella hoitoja :shy:

Mahtava asenne!! JES!! Pidän sulle peukkuja! Kaikki on mahdollista! Tuleehan ihmiset raskaaksi vaikka on ollu hormooniehkäisy, kondomi JA sterilointi samaan aikaan käytössä! Tää on pientä siihen verrattuna :D

Kyllä nyt tiukille menee ehtiikö tuota hyödyntämään :nailbiting: Toki voihan se olla, ettei ole mitään hyödynnettävääkään.

Tsemppiä Triana leikkaukseen, niin kauan kun on kohtu, lapsensaannin suhteen kaikki on mahdollista :)

Jokos Potulla lääkkeet on alkanu purra? :)

Liitteet

• IMG_20180830_071415.jpg
    IMG_20180830_071415.jpg
    511.2 KB · Katsottu: 203
Iloa talletteluihin Pipsu, jospa kerkeäisitte vielä hyödyntämään eikä ovis tapahtuisi heti 12h kuluttua! :)

Triana, ikäviä uutisia olet saanut :sad001 Jaksamista ja onnea tulevaan toimenpiteeseen! Asenteesi on ihailtavan positiivinen noin pitkän yrityksen jälkeen. Tuulta päin! :Heartred

Heitsu pidän teille kovasti peukkuja ja toivon että kaikki menisi tässä kierrossa kohdalleen ja saisitte pian ihailla plussaa testissä :) Jospa nyt Naikkarinkin puolesta kaikki menee kuten sovittu!

Äh, kävin follikkeli ultrassa ja eihän siellä ovulaatioplussasta huolimatta mitään ollut kasvanut :bored: Näinkin voi näköjään käydä. Noh, ei pidä lannistua, mahdollisuuksia on vielä olemassa :)

Kiitos kaikille! :Heartred

Mahtava asenne!! JES!! Pidän sulle peukkuja! Kaikki on mahdollista! Tuleehan ihmiset raskaaksi vaikka on ollu hormooniehkäisy, kondomi JA sterilointi samaan aikaan käytössä! Tää on pientä siihen verrattuna :D

Hah joo mies itseasiassa vitsailikin, että oisko vähä ratkiriemukasta, jos tulisin nyt e-pillereiden ja letrojen läpi raskaaksi :hilarious: Ois siinä lääkäreillä ihmettelemistä :grin

Kyllä nyt tiukille menee ehtiikö tuota hyödyntämään :nailbiting: Toki voihan se olla, ettei ole mitään hyödynnettävääkään.

Tsemppiä Triana leikkaukseen, niin kauan kun on kohtu, lapsensaannin suhteen kaikki on mahdollista :)

Jokos Potulla lääkkeet on alkanu purra? :)

Totta! Oon mä vähä jo pyöritelly mielessä ajatusta lahjamunasoluistakin, vaikka ei ehkä vielä tarviskaan :)

Takaisin