Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsempit sulle leikkaukseen ja toivotaan ettei kovsti tuhoa tee ja pääsette hoitoihin heti kun toivut.Pottu, mä varmaan söisin niin kauan ku vuotaa. Toivotaan että nyt loppus kropan temppuilu ja palais kierto normaaliksi :)
Joihinki muihin ketjuihin kirjottelinki jo, että lisää vaan huonoja uutisia ja vaikeuksia meidän polulle. Mun amh on erittäin alhainen 0,36. Leikkaus tietysti vahingoittaa munasarjoja entisestään, joten saa nähä onko siellä sen jälkeen edes jäljellä mitään, mitä vois pistoksilla yrittää kasvattaa Kyllä tämä p**ka sairaus ja sen seuraukset nujertaa ihmisen ihan täysin.
Pottu, mä varmaan söisin niin kauan ku vuotaa. Toivotaan että nyt loppus kropan temppuilu ja palais kierto normaaliksi :)
Joihinki muihin ketjuihin kirjottelinki jo, että lisää vaan huonoja uutisia ja vaikeuksia meidän polulle. Mun amh on erittäin alhainen 0,36. Leikkaus tietysti vahingoittaa munasarjoja entisestään, joten saa nähä onko siellä sen jälkeen edes jäljellä mitään, mitä vois pistoksilla yrittää kasvattaa Kyllä tämä p**ka sairaus ja sen seuraukset nujertaa ihmisen ihan täysin.
Voih kurjia uutisia
Olen pahoillani.
Mutta aina on toivoa!
Aluksi tuntu, että tää on ihan toivotonta, mutta tänään oon lukenu ihan uskomattomista onnistumisista samankaltaisessa tilanteessa olleilta. Kyllä täältä vielä noustaan, sillä oletuksella että saadaan vielä julkisella hoitoja
Kiitos toivotaan parasta :)Heitsu pidän teille kovasti peukkuja ja toivon että kaikki menisi tässä kierrossa kohdalleen ja saisitte pian ihailla plussaa testissä :) Jospa nyt Naikkarinkin puolesta kaikki menee kuten sovittu!
Triana ootko jo saanut leikkausajan? Kovasti jaksamista
Mahtava asenne!! JES!! Pidän sulle peukkuja! Kaikki on mahdollista! Tuleehan ihmiset raskaaksi vaikka on ollu hormooniehkäisy, kondomi JA sterilointi samaan aikaan käytössä! Tää on pientä siihen verrattuna :D
Kyllä nyt tiukille menee ehtiikö tuota hyödyntämään Toki voihan se olla, ettei ole mitään hyödynnettävääkään.
Tsemppiä Triana leikkaukseen, niin kauan kun on kohtu, lapsensaannin suhteen kaikki on mahdollista :)
Jokos Potulla lääkkeet on alkanu purra? :)