Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea matkaan Hopeareunus täältä minunkin puolesta! Pidän kovasti peukkuja :thumright Kannattaa ilman muuta hyödyntää tuo labrakäynti, harvoin niitä on tällaisissa tilanteissa tarjolla! :grin

Ja Smithille iso peukku ovulaatiosta! Eli sulla olisi tänään dpo 4, eikö? Toivotaan että sieltä olis oikein A-luokan munasolu lähtenyt matkaan ja että tärppi kävisi :) Kovasti pidän peukkuja teidänkin puolesta!

Ja pahoitteluni, nyt tulee tälläistä ärsyttävää plussanneen omanapailua, mutta koska teidän kanssa täällä pitkään kuumeilin niin haluan vähän tulla teillekin kertomaan.. :shy: Eli meillä eilen menkoista laskettuna 5+2 ja sain digiin 3+. Kovasti jännittää vielä että onkohan matkassa ketään kun ei ole juuri oireitakaan, mutta onneksi meillä on varhaisultra tulossa parin viikon päästä :p

Muokattu viimeksi:
Tän aamun PC oli ilmeisesti maanantaikappale, koska seerumin hcg alle 5! Se on kuohuviinipäivä huomenna!:D

Olinpas idiootti, kun edes uskalsin plussasta unelmoida!:D

Tän aamun PC oli ilmeisesti maanantaikappale, koska seerumin hcg alle 5! Se on kuohuviinipäivä huomenna!:D

Olinpas idiootti, kun edes uskalsin plussasta unelmoida!:D

Se on kuoharipäivä mutta eikös sulla oo aika aikanen dpo? Tyyliin 8? On täysin mahdollista et kiinnittyminen tapahtuu esim dpo 7 joten ei mitään hcgtä vielä välttämättä näykään! Mutta ota silti sitä skumppaa ;) koska jos ei hcg näy, ei aineenvaihduntaa alkion kanssa vielä ole.

Onnea matkaan Hopeareunus täältä minunkin puolesta! Pidän kovasti peukkuja :thumright Kannattaa ilman muuta hyödyntää tuo labrakäynti, harvoin niitä on tällaisissa tilanteissa tarjolla! :grin

Ja Smithille iso peukku ovulaatiosta! Eli sulla olisi tänään dpo 4, eikö? Toivotaan että sieltä olis oikein A-luokan munasolu lähtenyt matkaan ja että tärppi kävisi :) Kovasti pidän peukkuja teidänkin puolesta!

Ja pahoitteluni, nyt tulee tälläistä ärsyttävää plussanneen omanapailua, mutta koska teidän kanssa täällä pitkään kuumeilin niin haluan vähän tulla teillekin kertomaan.. :shy: Eli meillä eilen menkoista laskettuna 5+2 ja sain digiin 3+. Kovasti jännittää vielä että onkohan matkassa ketään kun ei ole juuri oireitakaan, mutta onneksi meillä on varhaisultra tulossa parin viikon päästä :p

Hyvältä kuulostaa :) tsemppiä odotukseen!

Täällä 5kp ja Naikkari lupasi että viimeistään perjantaina soittavat jatkoista eipä soittoa näkynyt.Meinaankin nyt tehdä valituksen ja sitten kun soitetaan niin sanon että mitä ihmettä tämä touhu on.

Voiko tätä pitää nyt varmana? Kolme päivää korkeita lämpöjä ja ei mitään poppakonsteja sotkemassa tuloksia. Happy!!!! So happy!!!!! :) :) :)
ImageUploadedByVau Foorumi1535166631.961164.jpg

Nyt on tehty valitus mutta eihän se lähde mihinkään eteenpäin kun on viikonloppu.Käsittelyaaika 2vk toivotaan että tämän 2vk:n aikana nyt se Naikkarin soitto tulee.

Oli niin mieltä ilahduttavaa käydä tänään puntarilla.Puntari näytti sellaista lukemaa mitä koko elämän aikana ei ole näyttänyt ylimääräistä yli 20kg kaikista pienimmillään oon ollut synnytyksen jälkeiset pari kuukautta (kohtukuolema) Painoindeksi juuri 33 laskettuna ja keväällä IVF suunnittelussa kävin Naistenklinikkalla puntarilla ja siellä olin 3kg kevyempi ja sanoivat että painoa ei saa tulla yhtään lisää ja 33 painoindeksi on max niillä hoidoissa.Toivotaan nyt että tämä nousu ei ole liikaa jos he nyt lähiaikoina puntaarin laittavat minut.Laihdutuksen suhteen itsehillintä nollassa ruuan ja herkkujen suhteen.

Oon lueskellut kaikkien kuulumisia taustalla, mutta yksinkertaisesti olen ollut liian väsynyt ja jotenkin hukassa kirjoittaakseni mitään.

En edes muista mitä oon viimeks tänne kertonut, mut siis otin sen viimesen teron viikko sitten torstaina ja tyhjennysvuotoa ei ikinä tullut. Soitin naikkarille, että joko nyt pääsisin ultraan, mutta ei. Kuulemma seuraava aika olis lokakuun puolessa välissä. Tää jotenkin hajotti, kun tuntu et mua ei oteta tosissaan ja tuli fiilis et luovutan kaiken, kun en jaksa enää taistella.

No, tässä oon koittanut miettiä muuta ja keräillä itteeni ja tänään pitkästä aikaa aattelin et teen ovistestin. Plussa. WTF. Sen kymmenen teron jälkeen piti tulla menkat! Noh, parasta tässä on se että mies oli tänään tyhjennelly oman käden kautta niin tässä sitä taas heitettiin yks mahdollisuus viemäriin. Kirjaimellisesti. Jotain alavatsatuntemustakin on eli kai se on sit jo käynnissä. Sehän on voinu olla plussa jo eilen, kun en oo testaillu.

Mitähän vielä, kysyn vaan.

Oon lueskellut kaikkien kuulumisia taustalla, mutta yksinkertaisesti olen ollut liian väsynyt ja jotenkin hukassa kirjoittaakseni mitään.

En edes muista mitä oon viimeks tänne kertonut, mut siis otin sen viimesen teron viikko sitten torstaina ja tyhjennysvuotoa ei ikinä tullut. Soitin naikkarille, että joko nyt pääsisin ultraan, mutta ei. Kuulemma seuraava aika olis lokakuun puolessa välissä. Tää jotenkin hajotti, kun tuntu et mua ei oteta tosissaan ja tuli fiilis et luovutan kaiken, kun en jaksa enää taistella.

No, tässä oon koittanut miettiä muuta ja keräillä itteeni ja tänään pitkästä aikaa aattelin et teen ovistestin. Plussa. WTF. Sen kymmenen teron jälkeen piti tulla menkat! Noh, parasta tässä on se että mies oli tänään tyhjennelly oman käden kautta niin tässä sitä taas heitettiin yks mahdollisuus viemäriin. Kirjaimellisesti. Jotain alavatsatuntemustakin on eli kai se on sit jo käynnissä. Sehän on voinu olla plussa jo eilen, kun en oo testaillu.

Mitähän vielä, kysyn vaan.

Toi on niin perseestä!! :(
Miten ne voi suhtautua tohon noin huolettomasti!!?

Sori nyt kun ehdotan mut ootko tehny raskaustestiä millon? Sulkis sen pois jos sul kerran tommonen outo ovisplussa.

Huutelen kans sivusta potulle että kannattaa tehdä raskaustesti, meidän äitillä kävi niin että jäi kuukautiset välistä, oli tehny negoja paljo, haki pillerit että kuukautiset alkaa, ei alkanu, oli jo hakemas uusia ku lääkäri käski tehdä testin ja se oliki positiivinen.

En oo tehny raskaustestiä, kun aikanaan mietin, että jos siellä joku ois niin vuoto oli niin runsasta, että ois tullut mukana varmasti. Voishan sitä tietysti tehdäkin tänään vielä semmosenkin. En kyllä usko, että siitä ois tässä kyse. Talleteltiin nyt kuitenkin tosi romanttisesti viideltä aamulla ennen kun lähdin töihin :D Koko yön nippaili vasemmalta et se vois puhua oviksen puolesta.

Tänään vihdoin ja viimein soitettiin Naikkarilta jätin uudestaan aamulla soittopyynnön.Viikolla 39 on varattu toimenpiteet alustava varaus ja 3.9 alkaa primolut kuuri siis 15kp nyt menossa 8kp siis tasan viikon päästä :)

Mä soittelen perjantaina kun mulla vapaapäivä, niin naikkarille että nyt pidetään taas välikieeto koska tulossa hirveesti laskuja ja tuo miehen viikon sairaala reissu on niistä yksi..

Lauantain juhlistetaan mun synttäreitä, suunnitelmat vielä auki! :)

Muokattu viimeksi:
Mä tilasin taas raskauskeijulta herkkiä testejä. On nimittäin dpo10 just lauantaina ja muutama lasillinen viiniä saattais olla kiikarissa.
:) täs koko hommassa on niin paljon enemmän järkee ku ovuloi!!!!

Mää NIIN toivon, että nyt olis teidän vuoro! <3

Takaisin