Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä saaga jatkuu. Yöllä tuli aika paljon verta ja aattelin et menkat alko. Mut nyt aamulla ei pisaraakaan. Perjantaina lähdetään etelään ja mun plääni on olla altaassa 9 päivää, joten nyt kyllä sais sit vuotaa kaikki parissa päivässä, jos on vuotaakseen. Lisäks yöllä myös kurkku kipeyty ja meillä on tiimissä jo kaks kipeenä flunssassa niin kai se nyt tulee mullekin.

Lähden Mrs. Smithin seuraks hakkaan päätä betoniseinään.

Täällä saaga jatkuu. Yöllä tuli aika paljon verta ja aattelin et menkat alko. Mut nyt aamulla ei pisaraakaan. Perjantaina lähdetään etelään ja mun plääni on olla altaassa 9 päivää, joten nyt kyllä sais sit vuotaa kaikki parissa päivässä, jos on vuotaakseen. Lisäks yöllä myös kurkku kipeyty ja meillä on tiimissä jo kaks kipeenä flunssassa niin kai se nyt tulee mullekin.

Lähden Mrs. Smithin seuraks hakkaan päätä betoniseinään.

Ihanaa matkalle!!!! Toivottavasti toi vuoto nyt loppuis!
Millanen olo sul on? Syötkö rautaa (anteeks en muista).

Uskomaton toi punainenmeri mikä siellä velloo! Koita jaksaa!!

Höh, Onpa kyllä kurjaa Pottu, voikohan sulla olla kehittynyt joku kysta, joka sit oireilis epämääräisinä vuotoina?
Täälläkin ovis lähenee ja mies on työmatkalla.. kuinkas muutenkaan :banghead:

Potulle lähetän paljon sympatiahaleja :Heartred Toivon niin että tuo sun kropan tilanne normalisoituisi, että pääsisitte kunnolla edes yrittämään. Jospa sentään kaikki vuodot mitkä on tullakseen vuotelisi nyt pois, että pääsisit nauttimaan lomasta. Mahdollisimman rentouttavaa lomaa! :)

Mr.Smithin puolesta jännäilen ja kovasti toivon teille plussaa tästä kierrosta! :)

Toivotaan Heitsu että nyt hommat etenisi suunnitellulla tavalla!

Alinahille etukäteen hyvää syntymäpäivää! :king

Ihanaa matkalle!!!! Toivottavasti toi vuoto nyt loppuis!
Millanen olo sul on? Syötkö rautaa (anteeks en muista).

Uskomaton toi punainenmeri mikä siellä velloo! Koita jaksaa!!

En syö enää. Söin muutaman päivän ja maha tuli niin kipeeks et lopetin.

Soitin naikkarin päivystykseen et saisinko tulla sinne. Ei. Selitin että kun en pääse sinne polipuolelle ja ei voi olla normaalia vuotaa 11 viikkoa, mutta ei kuulemma kuulu heille. Mut juttelee nyt lääkärin kanssa ja soittaa mulle takas.

Mulla vaan tuli joku totaaliromahdus nyt töissä tähän asiaan. Kai sitä pitää maksaa yksityisestä, että pääsee kattomaan mitä siellä tapahtuu. Oon aivan loppu.

Me KAIKKI ymmärretään jos et jaksa!! Suorastaan hävettää olla terveydenhuoltoalalla töissä ton sun kohtelun jälkeen! Toi on ihan ala-arvoista!
Tiedän että oot uupunu mut koita pakottaa ne ottamaan sut sinne. Sano että teet kantelun ja vaikka valehtelet et vuoto on todella runsasta ja sua pyörryttää ja et jaksa mennä töihin. Yleensä se on taikasana. Jos alkaa saikuttaa.

Tsemppiä!!!!

Kiitos kaikille myötäelämisestä <3 Tää tuki täällä on niin korvaamatonta, asiassa kuin asiassa!

Lääkäri soitti päivystyksestä ja oli itse soittanut sinne polille. Oli saanut mulle ajan tälle päivälle! No minähän lähdin heti töistä kohti naikkaria. Olin siis ihan tunteet pinnassa ja ei auttanut yhtään, kun kävelin osastolle sen leikkaushuoneen vierestä. Jotenkin olin niin rikki, että oon edelleen samalla asialla siellä.

Noh tää lääkäri otti mut onneks tosissaan ja pitkään ensin käytiin läpi tilannetta, vuotopäiviä ja luki myös mitä oltiin leikattu ja mistä.

Leikkauksestahan on nyt 11 viikkoa ja ne tikit oli edelleen mun sisällä!! Lääkäri tarkisti haavan ja se oli ummessa eikä vuotanut mistään. Tikit sai jäädä. Ovulaatio oli todellakin tapahtunut eilen ja tätä hän ihmetteli todella. Limakalvo oli yllättävän paksu siihen nähden paljonko olen vuotanut. Kerroin kaikista hyytymistä ja niitä tulikin mukavasti kesken toimenpiteen ja sano et ne ei oo normaaleja. Kaikki oli kuitenkin sinällään kunnossa. Otettiin laaja verenkuva ja katotaan ettei oo tulehdusta tms. Lääkäri soittaa huomenna noista tuloksista. Sovittiin että nyt on kp1 ja kp15 alotan primot ja sen jälkeen toivottavasti olis normikierto. Kysyi voinko perua tän mun perjantain reissun! Ihmetteli kun mua ei oltu katottu aiemmin ja sanoi että ei tää oo mitenkään normaalia, vaikka leikkaus olikin iso.

Nyt helpottaa, vaikka mitään pikaratkaisua ei saatukaan. Mutta että tutkittiin ja otettiin veriarvot ja tuntu, että joku vihdoin huolestuu siitä että mää vaan vuodan!

No jo oli aikakin!!!! Hienoa että VIHDOIN osui asiallinen lääkäri kohdalle <3 <3

Huh huh, oon kyllä tosi ymmälläni seurannu tätä sun tilannetta... uskomatonta että leikannu taho ei ota mitään vastuuta jälkihoidosta :(

Mutta nyt uutta kohti! Hyvillä mielin! Tästä se toipuminen ja sitten raskautuminen alkaa!

Ps. Et kai joutunu perumaan reissua?

Sanoin että en peru :D Se on ainoo valopilkku mun elämässä nyt, en todellakaan luovu siitä :D

Pakko kyllä jakaa vielä. Tuli niin jäätävä hyytymä taas. Nyt voi olla vähän liikaa infoo mut siis tää hyytymä oli ku hanhen kakka olis tullu pihalle! Miettikää kuinka paksu ja iso! Sori :D Toivottavasti ette syöny just!

Sanoin että en peru :D Se on ainoo valopilkku mun elämässä nyt, en todellakaan luovu siitä :D

Pakko kyllä jakaa vielä. Tuli niin jäätävä hyytymä taas. Nyt voi olla vähän liikaa infoo mut siis tää hyytymä oli ku hanhen kakka olis tullu pihalle! Miettikää kuinka paksu ja iso! Sori :D Toivottavasti ette syöny just!
Oli pakko kuva haulla googlettaa kuinka iso hanhen kakka olikaan :D Osasko lääkäri yhtään epäillä mistä nuo hyytymät aiheutuu? Toivottavasti nyt tulis kaikki pihalle ja pääsisit nauttimaan reissusta :)

Oli pakko kuva haulla googlettaa kuinka iso hanhen kakka olikaan :D Osasko lääkäri yhtään epäillä mistä nuo hyytymät aiheutuu? Toivottavasti nyt tulis kaikki pihalle ja pääsisit nauttimaan reissusta :)

:D Hahaha repesin! Ei osannut sanoa niihin mistä johtuvat, mutta oli sitä mieltä että ne ei oo normaalia. Ihmetteli vaan miks mulla on niin paljon mistä vuotaa, kun oon vuotanut näin kauan.

:HeartredPakko kompata Mr.Smithiä. VIHDOINKIN joku ottautui Pottu sun tilanteeseen. :Heartred Kyllähän tuo nyt maalaisjärkikin sanoo ettei ole normaalia jos ihminen vuotaa 11 HEMMETIN VIIKKOA! :eek: Mielenkiintoista ja järkyttävää ettei leikkaava taho oel ottanut mitään kantaa, ottanut sua jälkiseurantaan tms. No, toivottavasti nyt alkaa asiat rullaamaan, hyvää lomaa :Heartred

Heheh mun oli pakko kans googlettaa :laughing002

Ihanaa, että vihdoinkin joku otti sut oikeasti tosissaan Pottu!:Heartred Ihmettelen kyllä, miten tuolla Naikkarilla ollaan niin nihkeitä kaikkien jälkitarkastusten suhteen. Moni keskenmenon kokenut on kertonut samaa, että tarkastukseen ei millään pääse vaikka vuotaisi suunnillen kuukausitolkulla keskenmenon jälkeen.

Täällä tuli vilkkuva hymynaama illan piristykseksi, voi kunpa nyt ovulaatio ois sillä puolen missä munanjohdin tallella ja pääsis pitkästä aikaa piinailemaan :angelic: Mun mies oli kyllä niin ihana, kun oma aloitteisesti päätti aikaistaa työmatkalta paluuta, että ei jää mahdollisuus hyödyntämättä :happy:

Täällä tuli vilkkuva hymynaama illan piristykseksi, voi kunpa nyt ovulaatio ois sillä puolen missä munanjohdin tallella ja pääsis pitkästä aikaa piinailemaan :angelic: Mun mies oli kyllä niin ihana, kun oma aloitteisesti päätti aikaistaa työmatkalta paluuta, että ei jää mahdollisuus hyödyntämättä :happy:

Ihanaa! Oon varmaan ihan tunnemyrskyssä, kun tää oli jotenkin niin liikuttavaa <3 :D Toivon niiiiin että teillä tärppää nyt! Tulispa oikein superovis ja oikeeseen paikkaan!

Takaisin