Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ihmeellinen ja miettilään oloinen kierto.Nyt 13kp ja eilen oli todella sairaan oloinen olo nimittäinen etova olo, rinnat aivan kosketus arat, turvotusta ja kauhea väsymys.Kävi kyllä mielessä että oisko edelliset primolut kuukautiset olleet turhat koska vuoto oli tosi niukkaa kaikista niukempaa mitä on ollut primolutin kanssa.Syömisen jälkee olo parani eikä tullut takaisin ehkä olo oli vain syömisen takia.Maanantaina alkaa primolutit ja niiden ihanan hirveät päänsäryt plus mielialavaihtelut.

Tuleva kysymys tulee olemaan aika henkilökohtainen mutta kuitenkin tärkeä.Onkohan vakavaa kun oon nyt parin kerran pupuilun aikaan orgun aikaan nähnyt tähtiä valopisteitä siis.

ImageUploadedByVau Foorumi1535962453.276079.jpg

Jes!! Ihanaa!! Nyt plussa tai menkat dpo16 kiitos :) :)
”Jo toinen” ovulaatiokierto putkeen mulla!!!!!

No dpo10 tuli vitivalkoinen nega. Ajattelin olla tylsä ja testata ylihuomenna. Mulla ei oo mitään oireita. Ei yhtikäs mitään. Olo on sangen normaali :)

Huih, kaikki peukut pystyyn Smithin puolesta!

Ja Heitsu, minusta tuo ei kuulosta vaaralliselta, ehkä taustalla joku nestehukka, hempparin lasku taikka hormonitoiminnan muutokset lääkkeistä johtuen. Itsellä välillä käy puutumaan huulet ja kädet ja korvissa kohisemaan kovasti "innostuessa", kuulostaa samantyyppiseltä.

Mrs. Smith, minun silmään näyttää todella lupaavalta! Aivan selvän haamulaisen näen tihrustamatta! Voi kun olis oikea plussa eikä mikään maanantaikappale testi :smiley-angelic001

Takaisin