Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pidän sun puolesta peukkuja ja varpaita pystyssä ja ristissä jajaja.. :grin Jännityksellä odotan sun aamun testiä! Tee varuiksi toinen testi vielä tokasta pissasta jos pystyt :) Voi oispa ihan MAHTAVAA, jos plussaisit sinäkin :Heartred

Mäkin nään!!! Pakko seurata tätä jännitysnäytelmää Espanjasta asti :D Mut ehkä ei kannata testata aamun ekasta? Mulla ainakin aamun eka oli nega ja myöhemmät oli haaleita viivoja.

Mäkin nään!!! Pakko seurata tätä jännitysnäytelmää Espanjasta asti :D Mut ehkä ei kannata testata aamun ekasta? Mulla ainakin aamun eka oli nega ja myöhemmät oli haaleita viivoja.

Toi on niin kummallista! Kun kaikissa valmistajien testeissä lukee muuta. Mutta niin moni on sanonut samaa että pakko sen on olla totta.
Testaan ekasta nyt kohta ja sit töissä toisesta jos et tuu plussaa.

No nyt tuli saman näkönen tulos taas eli haamu. Teen töissä first responsen tokasta pissasta.
Jännää on koska lämmöt laski 0,1C tänä aamuna ja pe pitäs menkat alkaa!
Voihan tämä olla nyt se kemiallinenkin.
Ja todetaan vielä tähän loppuun että joku hyvä hermoisempi (jolla ei ole puolentoista vuoden yritystä takana) testaisi perjantaina ja olisi niin toimiessaan huomattavasti fiksumpi.

ImageUploadedByVau Foorumi1536135480.956177.jpg

Mä oon tehny tän 17kk aikana kymmeniä ellen jopa sata testiä (vaikka en himotestaajaksi itseäni vielä laskekaan) mutta tää lyö kyllä ilmat pihalle.

Ja on siis aamun toka pissa. Dpo 14 ja perjantaina pitäs menkkojen alkaa. Voihan ne edelleen alkaa koska tää on ihan järkyttävän herkkä testi. Mutta.

Ja on siis aamun toka pissa. Dpo 14 ja perjantaina pitäs menkkojen alkaa. Voihan ne edelleen alkaa koska tää on ihan järkyttävän herkkä testi. Mutta.

Ää, mullakin meni ilmat pihalle ilosta!:) Varovaiset onnittelut! Ootko ihan satavarma oviksen ajankohdasta, jos onkin ollut vähän myöhemmin?

Lupaavalle näytää Smith!! :woot: Nyt vaan kovasti vahvistumista viivalle ja voi kun ymmärtäisi täti pysyä poissa. Mullakin oli tuossa testissä vahvempi viiva vasta joskus dpo 15 tai 16.
Samaa mieltä olen Hopeareunuksen kanssa. Jospa tässä olisi kuitenkin kyse vain siitä että ovis ja hedelmöittyminen on saattanut tapahtua myöhemmin kuin sun lämpöjen mittailut antaa ilmi :) Jännää anyway :nailbiting:

Mrs. Smith en kestä!! <3 Tää todellakin antaa toivoo meille muillekin! Ja jos joku tän onnen ansaitsee todella niin se on kyllä te!! <3 Pidän kaikki peukut pystyssä!!

Mrs. Smith en kestä!! <3 Tää todellakin antaa toivoo meille muillekin! Ja jos joku tän onnen ansaitsee todella niin se on kyllä te!! <3 Pidän kaikki peukut pystyssä!!

Kiitti pottu, kauniisti sanottu!
Itse kyllä olisin jakamassa näitä kahenviivantikkuja meille kaikille pidempään yrittäneille <3

Never give up! <3

Tässä vielä tämä jäärouva sulaminen aamulämpöinä.
Tää aamulämpöjen seuraaminen on kyllä ollut todella hyvä tekniikka kierron tarkkiluun. Siitä näkee heti jos on jotain häikkää. Mun tapauksessa ovuloimattomuus ja estrogeenidominanssi.

ImageUploadedByVau Foorumi1536202170.302143.jpg

Mrs. Smith, vakuuttava käppyrä. Kyllähän tuo taitaa sitä itseään olla :)
Mulla näytti kyllä digikin, kun oli juurikin tuossa herkässä testissä tuommoinen "kevyt" viiva.
Plussapuhallus ketjuun!
Katjusha ja kp 26/ 27?

Tuleva kysymys tulee olemaan aika henkilökohtainen mutta kuitenkin tärkeä.Onkohan vakavaa kun oon nyt parin kerran pupuilun aikaan orgun aikaan nähnyt tähtiä valopisteitä siis.
Mulla on joskus lähteny tajukin kun oon seisaaltaan tullut :D Ei liene vakavaa...mies kyllä säikähti ekalla kerralla ja oli lähellä etten lyönyt päätä lavuaarin kulmaan :D

Takaisin