Pidän sun puolesta peukkuja ja varpaita pystyssä ja ristissä jajaja.. Jännityksellä odotan sun aamun testiä! Tee varuiksi toinen testi vielä tokasta pissasta jos pystyt :) Voi oispa ihan MAHTAVAA, jos plussaisit sinäkin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin nään!!! Pakko seurata tätä jännitysnäytelmää Espanjasta asti :D Mut ehkä ei kannata testata aamun ekasta? Mulla ainakin aamun eka oli nega ja myöhemmät oli haaleita viivoja.
Ja on siis aamun toka pissa. Dpo 14 ja perjantaina pitäs menkkojen alkaa. Voihan ne edelleen alkaa koska tää on ihan järkyttävän herkkä testi. Mutta.
Teehän piruuttasi digi
Mrs. Smith en kestä!! Tää todellakin antaa toivoo meille muillekin! Ja jos joku tän onnen ansaitsee todella niin se on kyllä te!! Pidän kaikki peukut pystyssä!!
Ihanaaa!!!!❤❤❤❤ Varovaiset onnittelut❤ Kyllä oli taas hienoa tulla tänne katselemaan mitä teille kuuluu!View attachment 72219
Mä oon tehny tän 17kk aikana kymmeniä ellen jopa sata testiä (vaikka en himotestaajaksi itseäni vielä laskekaan) mutta tää lyö kyllä ilmat pihalle.
Mulla on joskus lähteny tajukin kun oon seisaaltaan tullut :D Ei liene vakavaa...mies kyllä säikähti ekalla kerralla ja oli lähellä etten lyönyt päätä lavuaarin kulmaan :DTuleva kysymys tulee olemaan aika henkilökohtainen mutta kuitenkin tärkeä.Onkohan vakavaa kun oon nyt parin kerran pupuilun aikaan orgun aikaan nähnyt tähtiä valopisteitä siis.
Mulla on joskus lähteny tajukin kun oon seisaaltaan tullut :D Ei liene vakavaa...mies kyllä säikähti ekalla kerralla ja oli lähellä etten lyönyt päätä lavuaarin kulmaan :D