Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peukut pystyssä Alinah, eli viivalle rutkasti vahvistumista!:) Heitsulle kestämistä tilanteeseen, uskomatonta säätöä siellä naikkarilla!

Mites muut? Pottu, Smith ja Pipsu on ainakin vielä linjoilla?

Täällä dpo 5. Kuvittelen kiinnittymisoireita, vaikka tiedän, että toivo on turhaa. Ekan kerran ikinä nännit oli pari päivää oviksesta kuin tulessa. Myös menkkajuilintaa on ollut oviksen jälkeen pienessä mittakaavassa.

Onko Alinah testannut uudestaan? Eilen näytti lupaavalta! Mites miehen tilanne?

Mrs. Smith, ovuloimattomuus on kyllä syvältä. :( Tsempit sinne jatkoon, miten päätättekään jatkaa.

Alinah oi ihanaa, toivottavasti vahvistuu! <3

Hopeareunus ah piinapäivät! Toivottavasti siellä jokin pieni olisi parhaillaan tekemässä oloaan kotoisaksi ;)

Mrs. Smith, voin vaan kuvitella sun turhautumisen määrän <3 Sitä aina miettii et miks tää on näin vaikeeta ja miks naisen toiminnassa pitää olla niin monta asiaa, mikä voi mennä päin persettä :( Jaksamista!!

Heitsu, aivan käsittämätöntä! Ottaa niin päähän teidän puolesta. Kyllä nyt hermostuisin sinne ja koittaisin löytää jonkun kanavan jota kautta alkaisin vaatiin ripeempää toimintaa!

Itse söin viime torstaina viimesen teron ja sen jälkeen piti tulla tyhjennysvuoto. No ei ole tullut. Se viikkoja kestänyt vuoto loppu pari päivää ennen vikaa nappia ja sit ei ole tullut mitään. Tänään soitin naikkarille et joko pääsisin ultraan, kun kukaan ei oo kertaakaan leikkauksen jälkeen kattonu et mikä vuotaa ja mikä aiheuttaa näitä kipuja mut ei. Lokakuun puolivälissä pääsis! Hermohan siinä meni ja nyt en tiedä pitäiskö vaan mennä yksityiselle. Mut kun tuntuu et ei jaksa enää taistella kun missään ei oteta tosissaan.

Alinah oi ihanaa, toivottavasti vahvistuu! <3

Hopeareunus ah piinapäivät! Toivottavasti siellä jokin pieni olisi parhaillaan tekemässä oloaan kotoisaksi ;)

Mrs. Smith, voin vaan kuvitella sun turhautumisen määrän <3 Sitä aina miettii et miks tää on näin vaikeeta ja miks naisen toiminnassa pitää olla niin monta asiaa, mikä voi mennä päin persettä :( Jaksamista!!

Heitsu, aivan käsittämätöntä! Ottaa niin päähän teidän puolesta. Kyllä nyt hermostuisin sinne ja koittaisin löytää jonkun kanavan jota kautta alkaisin vaatiin ripeempää toimintaa!

Itse söin viime torstaina viimesen teron ja sen jälkeen piti tulla tyhjennysvuoto. No ei ole tullut. Se viikkoja kestänyt vuoto loppu pari päivää ennen vikaa nappia ja sit ei ole tullut mitään. Tänään soitin naikkarille et joko pääsisin ultraan, kun kukaan ei oo kertaakaan leikkauksen jälkeen kattonu et mikä vuotaa ja mikä aiheuttaa näitä kipuja mut ei. Lokakuun puolivälissä pääsis! Hermohan siinä meni ja nyt en tiedä pitäiskö vaan mennä yksityiselle. Mut kun tuntuu et ei jaksa enää taistella kun missään ei oteta tosissaan.

Miten sun vointi muuten? Väsyttääkö pyörryttääkö onko voimaton olo?
Tuntuu uskomattomalta että suhtautuvat noin lepsusti tähän kun jälkivuoto oli niin raju..

Mulla on tässä muutama muu rauta tulessa ja pieni lomakin edessä. Syksyllä aion kokeilla kevyttä kilpirauhaslääkitystä.
Saa nähdä onko siitä mitään apua...
En halua kuitenkaan lopettaa yrittämistä ja aloittaa ehkäisyä. Se tuntuisi a. rahan haaskaukselta b. sivuvaikutusten takia typerältä. Taidan jatkaa ”luomuna liitämistä” ja tehdä testejä ennen alkoholipitoisia tilaisuuksia :D

Ja ajoittain tietenkin hakkaan päätäni betoniseinään ja huudan.

Onpas ihan perseestä sekä Potun, että Smithin tilanne! Mä en voi kyllä käsittää, että miten meidän terveydenhuolto on maailman parhaimpia ja silti kunnon hoitoa ei näissä asioissa tunnu saavan!;(

Alinahin tilannetta jännään täällä minäkin!

Söitkö Pottu millä annoksella niitä Teroluteja? Mä odottaisin ehkä pari viikkoa ja menisin suosiolla yksityiselle.. säästyy ainakin hermot :) Mä en uskalla enää edes laskea paljonko meillä on nuihin yksityisen ultriin rahaa palanu, vaikka ei olla vielä edes päästy varsinaisiin hoitoihin..
Alinahin tilannetta täälläkin jännätään :)

Oli haaleampi viiva tänään, että se siitä ilosta sitten! :(

Mies kävi tänään Meilahden sairaalassa suolitähystyksessä, melkeen koko suoli ihan tulehtunut ja verinen.
Ilmeisesti nyt sitten on haavainen koliitti, koliitti kuitenkin!
Huomenna siirtävät Auroran sairaalasta takasin Meilahteen sinne gastropolille, CRP oli tänään 192..

Ottivat koepaloja myös suolistosta.

Oma tilanne: vaihdoin pois manuaalista advanced-asetukselle ja yllätyin niin paljon kun nyt tällä historialla on mahdollista enää yllättyä... en oo tainnu koskaan aiemmin saada punasia viivoja jotka ei oo katkoviivoja. Tai ylipäätään mitään viivoja!!
Tosin realisti sanoo että huomenna on taas matala lämpö ja viivat katoaa mutta aion nauttia tästä! Vaikka kestäisikin vain tämän päivän ;)
ImageUploadedByVau Foorumi1534998363.518544.jpg

Voi Alinah :sad001 Oisin kyllä niin toivonut että viiva olisi vahvistunut ja olisitte viimein saaneet nauttia plussasta. Kohtuutonta että teidän pitää noin kauan odottaa. Ja vielä miehellekin tuommoinen vaiva kaupan päälle, ei tasan mene onnen lahjat. Paljon jaksamista ja haleja :Heartred, ja pikaista paranemista miehellesi!

Nyt ne vielä tutkii, ettei ois kuitenkin joku loinen.. Ei hyvää päivää!

ImageUploadedByVau Foorumi1535088332.376863.jpg

Tää on just sellanen testi, jonka jokainen haluaa tehdä. Ei mitään järkeä! Selkeä viivanpaikka, jossa viivan yläosassa punaista. PC siis kyseessä. Aamulla RFSU:n herkkä oli viivanpaikasta huolimatta nega. Nyt siis dpo 8!

Edit: Muistin justiinsa, että mullehan laitettiin neuvolasta labralähete keskenmenon jälkeen, että voidaan todeta hcg:n laskeneen. Siellä se vielä on, eli pitänee varmaan hyödyntää tähän!:D

Muokattu viimeksi:
No todellakin hyödynnät!! :D :D

Mut ehkä kannattaa sinnitellä vielä pari kolme päivää ennenku meet. Onneks on viikonloppu!

Ja mulla? No... lämmöt on koholla edelleen!! Uskallan jo toivoa! Olen ilmeisesti ovuloinut!!! Ja hei... se on jo toinen kerta tänä vuonna!! :D :D game on!!

Onnea ovulaatiosta, se on näissä hommissa jo iso juttu!:)

Ja kyllä mä tänään menen, ku huomenna olis yksi urheilutapahtuma, johon liittyy olennaisena osana kuohuviini!:D Näkee siinä kokeessa ainakin sen, että onko yli vai alle viisi!

Takaisin