Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elma Auroora: Kyllä tuo minustakin näyttää haamulta, vaikka minuutteja kulunutkin. Ihan selvästi näkyy tänne tuosta ensimmäisestäkin kuvasta. :) Seuraavaa testiä silti kehiin! Onnea täälläkin!

Tazzy: Ymmärrettävää, olishan se tosiaan hyvä jos malttais eikä kiirehtisi turhaan. Välttyisi ikäviltä negoilta jos sielä lopulta odottaisikin plussa.

Onnea kaikille muillekin tasapuolisesti yritykseen ;D

Oliko gynen kanssa mitään puhetta mahdollisuudesta monikkoraskauteen? Vai oliko selkeästi kuitenkin johtofolli olemassa? Tuli vain mieleen, jos oli noin monta rakkulaa kypsynyt... :) Söitkö millä annoksella ja mikä kp tää ultrapäivä oli? Kylläpäs kuulostan uteliaalta, mutta jos ei haittaa niin kyselen :joyful:

Oli siitä puhetta ja mahdollisuus siihen on koska molemmilta puolilta tosiaan löytyi hyvin kasvanut rakkula ja todennäköisesti pregnyl irroittaa ne molemmat. Selkeä johtofolli kuitenkin löytyi vasemmalta puolelta joten se nyt ainakin on irtoamassa. Monikkoraskaus olisi kyllä ihan huippu yllätys :) Söin siis letroja 2x2,5mg kp 2-6 ja tänään ultrattiin siis kp 9. Huomenna jos pistän piikin ni sit lauantai kai lasketaan ovis päiväksi.

Voiko noita cb ovis testejä muuten tehdä useamman kerran päivässä vai meneekö se ohjelmointi jotenkin sitten sekaisin? En ota selkoa noista ohjeista.

Voiko noita cb ovis testejä muuten tehdä useamman kerran päivässä vai meneekö se ohjelmointi jotenkin sitten sekaisin? En ota selkoa noista ohjeista.

Ainakin kaksoishormonitestissä neuvottiin että kerran päivässä (aamupissasta) kunnes tulee estrogeeninousu eli vilkkuva naama, ja sen jälkeen voi testata useamnan kerran päivässä kunnes löytyy lh-huippu eli pysyvä naama.

Ainakin kaksoishormonitestissä neuvottiin että kerran päivässä (aamupissasta) kunnes tulee estrogeeninousu eli vilkkuva naama, ja sen jälkeen voi testata useamnan kerran päivässä kunnes löytyy lh-huippu eli pysyvä naama.

Niin mäkin sen ymmärsin. Ajattelin vaan että kun lääkäri ohjeisti jo tänä iltana testaamaan mutta ehkä siis testaan vasta aamulla ettei noi testit mee sekaisin tai mitään ku aamulla tosiaan tuli vielä nolla.

Niin mäkin sen ymmärsin. Ajattelin vaan että kun lääkäri ohjeisti jo tänä iltana testaamaan mutta ehkä siis testaan vasta aamulla ettei noi testit mee sekaisin tai mitään ku aamulla tosiaan tuli vielä nolla.

Tuskin se siitä sekasin menee. Jos odotat ovista jo pian mä testaisin jo illalla. Se ihan eka on noissa aina nolla (ellei heti lh-huippu).

Tai sitten jos sulla on jotain perustikkuja niin tikuta varmuuden vuoks illalla, ja aamulla sitten cbllä?

Tuskin se siitä sekasin menee. Jos odotat ovista jo pian mä testaisin jo illalla. Se ihan eka on noissa aina nolla (ellei heti lh-huippu).

Tai sitten jos sulla on jotain perustikkuja niin tikuta varmuuden vuoks illalla, ja aamulla sitten cbllä?

Niin no en mä tiiä onko siitä sit mitä hyötyy jos testaan tänään ku testaan joka tapauksessa aamulla ja jos se näyttää jotain muuta kuin pysyvää hymiötä niin pistän pregnylin. Mulla ei oo muita testejä kuin noita kahden hormonin cb testejä.

Niin no en mä tiiä onko siitä sit mitä hyötyy jos testaan tänään ku testaan joka tapauksessa aamulla ja jos se näyttää jotain muuta kuin pysyvää hymiötä niin pistän pregnylin. Mulla ei oo muita testejä kuin noita kahden hormonin cb testejä.

No josset sää sillä tuloksella vielä illalla tee mitään ni sillon ei liene hyötyä? Mut mä en uskalla tuohon kyllä muuta sanoa.

Babelle tsemppiä inssiin![emoji4]

Herttarouva,ihania alkuraskauden ultran kuulumisia [emoji173]️

Plussanneille onnea!

Omaa napaa.Sain "melkein" plussan o-testiin 2 päivää sitten.Tänää kp 14/29 oli gyne ja ovis on tapahtunut.Tuore keltarauhanen näkyi ja sanoi,että tänään pitäisi talletella.Ei sentään noilla sanoilla.Nyt mietin,että riittääkö kun eilen yöllä harrasteltiin,jos munarakkula on irronnut päivällä vai pitäisikö tänäänkin vielä jaksaa? [emoji23][emoji23] Limakalvo oli hyvän paksuinen ja kaikki muuten ok eli nyt vaan rennosti yritän olla [emoji106]

Miten olette erottaneet kiinnittymiskivun ja ovulaatiokivun?

Ovulaatio (jota en saanut tikkuun) tapahtunut todnäk 6 päivää sitten. Tänään alavatsalla munasarjoissa(?) kipua, ei menkkamaista mutta vihlontaa/nippasuja ja alaselkä kipeä. Kesti noin pari tuntia ja nyt ihan normaali olo taas. Palelluttanut ja väsyttänyt, mutta ne oireet mulla on aina tässä vaiheessa kiertoa. Täti tulee aina melkein kellontarkkuudella, joten ihmettelenkin nyt kovasti jos ovulaatio on siirtynyt tälle päivälle?

Minultakin babelle tsempit inssiin! Olisipa ihanaa jos tulisi kaksoset :)

kata, Ehkä sitä kannattaisi vielä varmistella kuitenkin? :wink Ihan varman päälle! Hyvältä kuulostaa! :)

Mulla olisi nyt dpo 6 jos ovis olisi ollut silloin kun räikeimmän plussan sain ja mua paleltaa aivan jäätävästi joka ilta. :confused:

Kata, varmistelua varmistelua :) Jaksaa jaksaa!

Babelle tsempit!

Miitu, ootko mittaillu lämpöjä?

ON (taas); tsekkailin muistiinpanoja piinaviikoilta ennen esikoisen raskautta ja siellä mainittiin mm. KP28/28 ruskeaa tuhrua pyyhkäistessä, KP29-30/28 Ei niin mitään oireita ja KP31/28 ruskeaa tuhrua (ja plussa) :D Eli odottelen pari päivää, jos vaikka tulis tuhrua :D :D Menkkajomot on kyllä tänäänkin olleet sellaiset, että luulis nyt yhdet menkat niistä saavan aikaan???

Kiitti tsempeistä mutta ei me vielä olla inssiin menossa vaan tää kierto mennään vielä luomuna letrojen ja pregnylin avustuksella. Mut jos nyt ei tärppää ja jos miehen simppa testi on edelleen yhtä huono kuin aiemmin niin sitte on todennäköisesti inssi edessä. Voi...tuplat ois kyl niin ihana ylläri mut saatais nyt ees se yks pieni alulle :)

Babe, tsemppaillaan jo etukäteen, näemmä :) Mä tiedän kyl useamman tapauksen, joissa se plussa on tullut ihan luomusti, just ennen inssiin menoa :)

Muokattu viimeksi:
Babe,olin jotenkin huolimattomasti lukenut [emoji85] Luomuplussa olis toki kivempi vaihtoehto eli peukutan nyt sitä eka [emoji1]

Tazzy,hienosti maltat olla testaamatta!Miä en malttaisi.

Miitu,testiä kehiin!Oon jännäilly sua joka päivä [emoji1]

Ja kiitos tsempeistä ladyt!Täällä viimeiset tallettelut hoidettu [emoji12] Mies ei ois eka meinannu jaksaa mutta onneksi meillä naisilla on keinomme [emoji1] Nyt ainakin hyödynnetty ovis niin hyvin kuin mahdollista.

Tazzy, En oo seuraillut lämpöjä. Ja sulla on kyllä nyt jännät paikat :nailbiting: Ihanan "kylmä hermoisesti" otat.

Mä tiedän kyl useamman tapauksen, joissa se plussa on tullut ihan luomusti, just ennen inssiin menoa :)

Minä tiedän myös! :happy:

Kata, Jes jes! Nyt ei muuta kun toivotaan että oli joku vikkelä yksilö siellä :wink

Ajattelin itse testata su tai maanantaina viimeistään. :)

Mä pidän hetken aikaa taukoa täältä, nyt meneillään kp 53 ja mulla alkaa olee kärsivällisyys koetuksella tän kierron kanssa:sad001 Yritän karsia nää stressitekijät minimiin ja soitella ens viikolla ja tiedustella että miten tän kierron laita oikeen on.. Plussatuulia kaikille <3 vielä mä palaan :wink

Takaisin