Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mrs R, ihanaa ja ihanan vahva viiva! <3 Eli viikot nyt dpo:n mukaan 3+4? :) Ymmärrän varsin hyvin pelkosi, toivottavasti tällä kertaa saisi plussan syliin asti. Itselläni tässä raskaudessa oli vahvemmat viivat kuin edellisissä ja ainakin tähän asti se on tiennyt hyvää. Mutta edelleen itselläkin kovasti pelkoja ja mietitään, kehtaisiko mennä toisen kerran yksityiselle ultraan ihan mielenrauhan vuoksi vielä ennen ekaa neuvolakäyntiä...

Ihana uutinen Mrs. R! :Heartred Ja vau mikä viiva!! :wideyed: Peukut ja varpaat ristissä että kaikki menee hyvin :happy: Täällä ryhmässä on alkanut oikea plussa-aalto, vihdoin ja viimein:Heartred

Muokattu viimeksi:
Mrs R, ihanaa ja ihanan vahva viiva! :Heartred Eli viikot nyt dpo:n mukaan 3+4? :) Ymmärrän varsin hyvin pelkosi, toivottavasti tällä kertaa saisi plussan syliin asti. Itselläni tässä raskaudessa oli vahvemmat viivat kuin edellisissä ja ainakin tähän asti se on tiennyt hyvää. Mutta edelleen itselläkin kovasti pelkoja ja mietitään, kehtaisiko mennä toisen kerran yksityiselle ultraan ihan mielenrauhan vuoksi vielä ennen ekaa neuvolakäyntiä...
Joo, pitäis olla 3+4. Nyt vähän kyllä mietityttää, voisiko olla enemmänkin, kun viiva on noin selkeä. Mähän en siis saanut pysyvää hymynaamaa ovistestiin ja sitten multa loppu testipuikot kesälomareissulla, joten toi ovis ja dpot on määritetty lämpöjä mittailemalla. Mitään kunnon ovisoireita ei ollut eikä kananmunalimoja näkynyt, joten epäilin myös, että tää olis ovuloimaton kierto ja lämpöjen nousu johtui vain pienestä flunssasta ja helteestä.

Ymmärrän hyvin ton, että haluaisi rampata ultrissa, mutta mä aloin heti miettiä, halunko tällä kertaa ollenkaan varhaisultraan. Pelottaa, että kävisi kuten viimeksi, eli näkisin taas sykkeet, mutta sitten kuitenkin menisi myöhemmin kesken:sad001

Kiitos kaikille muillekin onnitteluista! Kyllä tässä on vielä aika epäuskoinen fiilis, kun ei mitään oireitakaan oikeastaan ole. Hetki sitten iski ajatus, että mitäs jos toi olikin vaan pahasti viallinen testi. En siis ole vielä tehnyt enempää kuin tuon yhden testin, ja omat varastot on tyhjät, joten huomenna pitää suunnata testiostoksille.

Tää ryhmä on oikeasti ollut mulle todellinen henkireikä ja Unicornin plussa tosiaan rohkaisi mua uskomaan, että pitkän yrityksen jälkeenkin ylläriplussa voi olla mahdollinen. Toivottavasti muut saa samanlaisia ylläreitä:Heartred

Mrs R, voi mitä minun vanhat silmäni näkevätkään: ihana plussa :) Paljon onnea matkaan!!!
Täällä eletään yrityksen jälkeistä elämää, mutta ei sitä pysty katkaisemaan, vaikka viisasta olisi... Koko ajan mielessä päällä oleva "ovulaatio" (varmaan kuvitteellinen, jos ultrassa kävisi). Noh, ei tässä auita kuin päivä kerrallaan. Jospa se "pakko" joskus hellittää. Huomenna on loman loppu. Kaikkineen aika monipuoliset 4 viikkoa, mitä kaikkea tässä onkaan henkisesti ja fyysisesti tapahtunut. Kivaa päivää kaikille!

Kiitos Katjusha! Kyllä se elämä vaan osaa välillä yllättää, joskus jopa positiivisesti:) Kaikkea hyvää teille! Varmasti yrityksestä on vaikea päästää irti, mutta ehkä se siitä pikkuhiljaa. On varmaan aika kohtuutonta edes vaatia itseltään sellaista, että vuosien yrittämisen jälkeen vaan parissa päivässä unohtaisi asian.

Oon kuullut huhua ihmisistä, jotka testaa vain kerran ja jos tulos on positiivinen, luottavat siihen. Mä en tosin ole koskaan tainnut sellaiseen törmätä, enkä itse kuulu niihin:grin Mun oli ihan pakko vielä varmistaa, että eilinen testi ei vain ollut viallinen, joten kävin marketista hakemassa pari varmistustestiä.
A3B779A5-92AF-44AF-9555-12109886F77F.jpeg

Kai noihin on jo pakko luottaa. En kyllä mitenkään tajua, miten voi olla jo lähes leffaviivat, vaikka pitäisi olla vasta dpo 12. Huomenna tai ylihuomenna testaan vielä viikkodigillä ja sitten mun testailut on tässä.

Jospa ovis tosiaan ollut aiemmin :) Todella hienot viivat jokatapauksessa! (tai sitten on kaksi tulossa! :grin)
Mäkin vitsailin miehelle tuplista:grin Miehen tädit on (epäidenttisest)kaksoset, mutta mun suvussa ei yhtään kaksosia ole, joten oikeasti varmaan aika epätodennäköistä:grin

Kiitos Katjusha! Kyllä se elämä vaan osaa välillä yllättää, joskus jopa positiivisesti:) Kaikkea hyvää teille! Varmasti yrityksestä on vaikea päästää irti, mutta ehkä se siitä pikkuhiljaa. On varmaan aika kohtuutonta edes vaatia itseltään sellaista, että vuosien yrittämisen jälkeen vaan parissa päivässä unohtaisi asian.

Oon kuullut huhua ihmisistä, jotka testaa vain kerran ja jos tulos on positiivinen, luottavat siihen. Mä en tosin ole koskaan tainnut sellaiseen törmätä, enkä itse kuulu niihin:grin Mun oli ihan pakko vielä varmistaa, että eilinen testi ei vain ollut viallinen, joten kävin marketista hakemassa pari varmistustestiä.View attachment 71342
Kai noihin on jo pakko luottaa. En kyllä mitenkään tajua, miten voi olla jo lähes leffaviivat, vaikka pitäisi olla vasta dpo 12. Huomenna tai ylihuomenna testaan vielä viikkodigillä ja sitten mun testailut on tässä.
Mulla oli samanlaiset viivat samoilla dpo:lla kun sulla. Yksi vain, nyt porskutellaan jo 11+0. Käytiin tänään kolmannen kerran katsomassa tyyppiä:grin, 10 päivän päästä virallinen nt-ultra.

Hurjasti onnea!❤

Mulla oli samanlaiset viivat samoilla dpo:lla kun sulla. Yksi vain, nyt porskutellaan jo 11+0. Käytiin tänään kolmannen kerran katsomassa tyyppiä:grin, 10 päivän päästä virallinen nt-ultra.

Hurjasti onnea!❤
Kiitos! Oliko vastasiko pieni ultrassa samaa kuin sun laskemat dpot vai oliko isompi? Mä tein eilen digin ja sain tulokseksi raskaana 2-3, vaikka ovulaation mukaan 2-3 olis pitänyt tulla aikaisintaan tänään.

Oli jo varhaisultrassa 7+0 muutamaa päivää isompi eli kiinnittynyt tosi nopeesti. Nytkin mennään kolme päivää edellä koon mukaan. Mä testasin samat viikot viikkodigillä kans päivää ennen kun ois pitänyt.

Huh, pitkästä aikaa lukemassa teidän kuulumisia! Yli 200 viestiä tuli lukaistua :D

Onnea Mrs R! <3 ja kaikki muutkin ihania uutisia saaneet :)

Kovasti tsemppiä kaikille vielä yrittäville!<3 olisipa pian teidän vuoro!

Mrs Smith, pakko huutaa väliin että jes! Kyllä ekat luomumenkatkin vuoteen on pienen tuuletuksen arvoinen asia ;D Not so frozen after all!

Minä porskutan jo rv18+4 ja rakenneultra sekä puoliväli häämöttää :) tammikuisiin ehdin liittyä, mutta laskettu tarkentuikin joulukuun 28.päivään.

Vielä kerran tsemppiä kaikille omiin haasteisiin! Ihanaa loppukesää ja hurjasti plussatuulia teille<3

Heissulivei rakkaat sotasiskot. Ensinnäkin oli mukavaa tulla lueskelemaan pitkästä aikaa tänne ja huomata että täällähän on haikara vieraillut oikein urakalla. Onnea plussanneille:Heartbigred

Kävin tänään yksityisellä ihmettelemässä että missä vika kun 2v yritystä ja lasta ei kuulu.... Kuukautiset taas pitkällä tauolla... Edellinen kautisten lomailu kesti 6kk ja nyt meneillään 4kk. Lääkäri sanoi että todennäköisesti minun ylipaino vaikuttaa kautisten lomailuun..ihmetteli suuresti sitä että välillä kierto normaali ja sitten tulee nämä tauot. Sanoi että munasarjat "aktiiviset". . Mitä ikinä tarkoittaa jos joku voisi kertoa:scratch eli kai sitä joskus ovuloi o_O syytä lapsettomuuteen ei siis löytynyt ja sanoi että jos vähän painoa pudottaisi niin pitäisi olla ihan hyvät mahdollisuudet. Terolutit sain jos loppuu sinni kuukautisten odottelussa. Lääkäri myös sanoi että tulla takaisin jos ei ala vauvaa kuulumaan niin voisi kokeilla metforem pillereitä.

Kuulostaa hyvältä s4nn4!
Minähän kärsin myös noista ylipitkistä kierroista. En ovuloi ja ne katkeaa vain teroluteilla.
Yritetty nyt 1,5v.
En oo ylipainoinen mut oon myös miettiny voisko painon pudotuksesta (esim 3kg) olla apua koska mulla on vatsassa se rasva.
Toinen mitä kokeilen syksyllä on kilpirauhaslääkitys.

Tsemppiä yritykseen!

S4NN4, olisiko siellä munasarjoissa sitten kuitenkin näkynyt jotain kehittymässä? Vähä erikoiselta kuulostaa, että noin pitkät kierrot, mutta munasarjat aktiiviset. Silloin kun mun kuukautiset oli keskenmenon jälkeen pidempään kadoksissa ja kävin gynellä, lääkäri sanoi, että munasarjat olivat ”lepotilassa”. Puhuiko lääkäri sulle mitään pcos:stä? Sehän on aika yleistä ylipainon kanssa. Kyseessä on hormonihäiriö, joka muuten kuukautiskierron lisäksi vaikuttaa siihen, että painoa on vaikeampi pudottaa. Ehkä sun kannattaisi kokeilla Inofolicia tai Donafertya. Niissä on myo-inositolia, joka saattaa auttaa palauttamaan kuukautiskierron, jos se on pitkä tai kadoksissa pcos:n takia.

Hyvää sunnuntai aamua naiset! :)
Missäs vaiheessa kiertoja täällä mennään? Onko joku piakkoin testailemassa?

Mulla oli letrozol-avusteinen kierto, ovisplussa tuli kp 13 ja nyt on dpo 6.

Plussatuulia ketjuun! Paljonhan täällä on viimeaikoina plussia saatukin :)

Takaisin