Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää en tiedä mitä mun kehossa tapahtuu. Nyt on joko kp 12 tai edellisen kierron dpo 11. Luulen, että se kahdeksan päivän vuoto oli menkat, vaikkakin sen myötä edellinen kierto oli sit vaan 13 päivää. Mut myös tän jälkeen on tullut sillon tällön vähän verta tai tuhrua. Lisäks on ollut ihan jäätäviä kipukohtauksia, mitkä kestää siis ehkä alle puol minuuttia, mut on sitäkin kovempia. Tuntuu et ne ois munasarjojen kohdalla.

Nyt oon tikuttanu ovista, kun tuntuu et on ollu ovisoireita. On ollu tissit hellänä ja himot huipussaan ja limatkin siihen suuntaan. Mutta tikku on ennätys himmee. En tiedä onko mulla koskaan näyttäny ovistikut tältä. :D Testasin myös raskaustikun mut se oli nega.

Jotenkin ollut tosi, tosi rankkaa nyt. Kun nää kierrot on ihan päin peetä eikä pääse edes yrittään. Pelottaa et endo vaan leviää ja kohta taas on leikkaus eessä. Jotenkin se oma lapsi näyttää niiiiiin kaukaselta just nyt. Itkua on taas väännetty.

Täällä 12kp ja en ole aloittanut/en meinaa tikuttaa ovista otetaan rennosti :) Keskiviikkona pitäisi aloittaa primolutit 10pvää ja vuodon alkaessa alkaisi toka yritys IVF:än suhteen toivotaan että päästään siirtoon tällä kertaa :) Tämä kierto on mennyt ihan mönkään vaikkain inofolicia käytän niin silti voin sanoa mönkään menee :sad001 syy siis se että koko kierron ajan alaselkää särkenyt ja joutunut kipugeeliä ja särkylääkettä käyttämään (mikään noista ei auta) ei oikein huvita kipeänä talletella ja pian jo alkaakin hoidot meillä plus miehen epäilyttävät puuhat stressaa tilannetta.

Kp 9 ja pistospäivä nro 5 menossa, vähän luulen että keskiviikkona ultrassa määrätään vielä pari lisäpäivää pistelyä. Tänään testasin ovistestiä, joka ihan valkoinen vielä toistaiseksi. :rolleyes:

Kp21 ja ei tietoakaan oviksesta. Yllätys! :D

Jaksa jaksa pottu! Koita harhauttaa ittes jollain ja pidä pari viikkoa lomaa yrittämisestä.
Kyllä se taas siitä lähtee

Pottu, syötkö vielä sitä macaa?

Mulla oli ehkä ovis sittenkin, mutta ei ole kyllä pienintäkään uskoa raskautumiseen.

Pottu, syötkö vielä sitä macaa?

Mulla oli ehkä ovis sittenkin, mutta ei ole kyllä pienintäkään uskoa raskautumiseen.

En oo syönyt! Oon ollut tosi laiska sen suhteen ja oikeestaan tuottaa tuskaa pelkästään jo vitamiinienkin otto :D

Toivotaan, että sieltä tulis teille ylläriplussa! <3

En oo syönyt! Oon ollut tosi laiska sen suhteen ja oikeestaan tuottaa tuskaa pelkästään jo vitamiinienkin otto :D

Toivotaan, että sieltä tulis teille ylläriplussa! :Heartred
Eiku ajattelin, kun mulle gyne oli ihan kauhuissaan, et miks oon jotain semmosia menny syömään ja käski lopettaa kaikki :D Noo, aika heikolle näyttää täälläkin tilanne, mutta voihan sitä ylläriä aina toivoa :) Kuten myös sinne ylläriplussaa! :)

Eiku ajattelin, kun mulle gyne oli ihan kauhuissaan, et miks oon jotain semmosia menny syömään ja käski lopettaa kaikki :D Noo, aika heikolle näyttää täälläkin tilanne, mutta voihan sitä ylläriä aina toivoa :) Kuten myös sinne ylläriplussaa! :)

Oho! Mää söin niitä aikani ja kierrot kyllä lyheni, tiedä sit johtuko niistä vai tasaantuko muuten vaan :D Mut nyt en oo leikkauksen jälkeen enää ottanu.

Mut joo. Ehkä huomenna on parempi päivä :)

Soitin jälleen Naikkarille, kun vuodan satunnaisesti ja kipujakin on. Kuulemma aikoja ei oikein olisi niin lääkäri soittaa huomenna ja katsotaan miten edetään. Kätilö mietti, että mahdollisesti joulukuun magneettia voitaisiin aikaistaa ja katsoa mitä tapahtuu.

Jos jotain sais pyytää niin neljän viikon päästä lähdetään ystävien kanssa viikoks etelään ja meillä on oma allas niin josko ei vuotoo kiitos. Huoh.

Hei ja kiitos vastauksista. Lääkäri sanoi että mitään pcohon viittaavaa ei ole ja munasarjat olivat "aktiiviset" ja tosiaan mitään johtofolleja ei näkynyt koska ovuloimaton kierto ja tämä mega kierto. En tiedä sitten. Lääkäri kovin raapi päätään että välillä taas kierrot kulkee normaalisti 31-38 mittaisina. Olin päässäni jo kehitellyt kaikki kupasta kuoleman syöpään mutta sanoi että mitään poikkeavaa ei löytynyt. Sanoi että yleensä ovulaatio ongelmat johtuvat ylimääräisestä rasvasta joka tuo hormoni häiriöitä ja siitä syystä yleensä jo 5%painon pudotus normalisoittaa mahdolliset ovulaatio häiriöt. Metforem pillereihin liittyen kysymys että tietääkö kukaan kuinka monesti täytyy käydä kontrolli ultrassa? Mietein vain että saattaa rahapussille olla kallista puuhaa jos pitää yksityisellä joka viikko hypätä.. Mutta jos tosiaan ensin yrittäisi vaikka polttaa läskiä veks kuitenkin.

Hei ja kiitos vastauksista. Lääkäri sanoi että mitään pcohon viittaavaa ei ole ja munasarjat olivat "aktiiviset" ja tosiaan mitään johtofolleja ei näkynyt koska ovuloimaton kierto ja tämä mega kierto. En tiedä sitten. Lääkäri kovin raapi päätään että välillä taas kierrot kulkee normaalisti 31-38 mittaisina. Olin päässäni jo kehitellyt kaikki kupasta kuoleman syöpään mutta sanoi että mitään poikkeavaa ei löytynyt. Sanoi että yleensä ovulaatio ongelmat johtuvat ylimääräisestä rasvasta joka tuo hormoni häiriöitä ja siitä syystä yleensä jo 5%painon pudotus normalisoittaa mahdolliset ovulaatio häiriöt. Metforem pillereihin liittyen kysymys että tietääkö kukaan kuinka monesti täytyy käydä kontrolli ultrassa? Mietein vain että saattaa rahapussille olla kallista puuhaa jos pitää yksityisellä joka viikko hypätä.. Mutta jos tosiaan ensin yrittäisi vaikka polttaa läskiä veks kuitenkin.

Mielenkiintoista!! Mulla olis nimittäin hyvinkin se 5% ylimääräistä matkatavaraa!

Mun mielestä kuppi on ihan paras!! Osaatko käyttää sitä? Se on alkuun vähän hankala

En todellakaan osaa käyttää, koska en oo koskaan kokeillu enkä aio :D Liian sottasta mun makuun.

Odottelen tässä sitä lääkärin soittoa. Sain myös jonkun taudin ja oon nyt sängyn pohjalla tekemässä hidasta kuolemaa. Kuka sairastaa kesällä?

Pottu, ootko tehny vielä uutta r-testiä? :) Mä käytin kuppia kerran etelänlomalla, jonka seurauksena sain sisäsynnytintulehduksen ja päädyin sairaalaan, tod. näk tämä voi olla yks syy siihen kohdunulkoiseenkin, ehkä mulla oli vaan huono tuuri, mutta tuon jälkeen en kuppiin ole uskaltanu koskea, vaikka se ekologisin vaihtoehto oliskin :)

Pottu, ootko tehny vielä uutta r-testiä? :) Mä käytin kuppia kerran etelänlomalla, jonka seurauksena sain sisäsynnytintulehduksen ja päädyin sairaalaan, tod. näk tämä voi olla yks syy siihen kohdunulkoiseenkin, ehkä mulla oli vaan huono tuuri, mutta tuon jälkeen en kuppiin ole uskaltanu koskea, vaikka se ekologisin vaihtoehto oliskin :)

En tänään. Mut tein tossa muutamana päivänä ja täysin negaa olivat. En oikeesti enää edes tiedä mikä kp menossa, kun vuodot tulee ja menee niin en tiedä vaihtuko tässä taas jo kierto vai mitä hittoo täs tapahtuu!

Mut kauheelta kuulostaa sun kokemus! En edes tiennyt et se voi aiheuttaa tommosta! Huh!

Lääkäri soitti. Olipa tyhjä arpa. Määräs mulle 10 päivän keltarauhashormonikuurin, jonka kuulemma ois tarkotus tyhjentää kohtu ja alottaa uus kierto. Oli sitä mieltä et mun kaikki kovat kivut johtuu vaan siitä suolen pinnalle jätetystä endosta. Jotenkin vaan se suoliendo on aina oireillu just siellä missä se on, ei mahan puolella. Nää uudet kivut on tuntunu ny munasarjojen kohdalla edessä. Jotenkin tuntuu vaan että niillä ei oo aikaa tälle ja määrätään vaan resepti ja toivotaan et auttaa.

Tulee ihan fiilis et luovutan.

Lääkäri soitti. Olipa tyhjä arpa. Määräs mulle 10 päivän keltarauhashormonikuurin, jonka kuulemma ois tarkotus tyhjentää kohtu ja alottaa uus kierto. Oli sitä mieltä et mun kaikki kovat kivut johtuu vaan siitä suolen pinnalle jätetystä endosta. Jotenkin vaan se suoliendo on aina oireillu just siellä missä se on, ei mahan puolella. Nää uudet kivut on tuntunu ny munasarjojen kohdalla edessä. Jotenkin tuntuu vaan että niillä ei oo aikaa tälle ja määrätään vaan resepti ja toivotaan et auttaa.

Tulee ihan fiilis et luovutan.
Höh, onpa kurjaa :( Pääsisitkö mihinkään ultraan, jos tuntuu, että huolettaa? Mutta keltarauhashormoni voi kyllä tepsiä :)

Erooko terolut ja primolut jotenkin toisistaan? Primoja löytyis mut lääkäri oli kirjottanu reseptin teroihin.

Ja mitä ootte mieltä? Alotanko nyt syömään noita ja luovun toivosta tän kierron suhteen, vaikka ovis ois varmaan tulossa? Toisaalta vuodan nytkin, joten oisko siellä mitään mihin kiinnittyä? Tuntuu vaan et heittää hukkaan taas yhden kierron. :(

Takaisin