Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Erooko terolut ja primolut jotenkin toisistaan? Primoja löytyis mut lääkäri oli kirjottanu reseptin teroihin.

Ja mitä ootte mieltä? Alotanko nyt syömään noita ja luovun toivosta tän kierron suhteen, vaikka ovis ois varmaan tulossa? Toisaalta vuodan nytkin, joten oisko siellä mitään mihin kiinnittyä? Tuntuu vaan et heittää hukkaan taas yhden kierron. :sad001
Kuulema primolutit hieman tehokkaimpia kun terolutit mutta samaa tavaraa kuitenkin.Näin Naikkarin hoitaja osasi kertoa mielestäni sinuna aloittaisin tabletit.

Erooko terolut ja primolut jotenkin toisistaan? Primoja löytyis mut lääkäri oli kirjottanu reseptin teroihin.

Ja mitä ootte mieltä? Alotanko nyt syömään noita ja luovun toivosta tän kierron suhteen, vaikka ovis ois varmaan tulossa? Toisaalta vuodan nytkin, joten oisko siellä mitään mihin kiinnittyä? Tuntuu vaan et heittää hukkaan taas yhden kierron. :sad001
Mulla oli viimekierto ovuloimaton kierto (kävin ultrassa), silloin mulla oli välivuotoa ja lääkäri sanoi, että Terolut ois parempi, kuin Primolut, mutta en sitten tiedä miksi.. Ne vuodot kyllä loppui heti, kun aloitin sen Terolutin. Mutta menkkojen alku venyikin sitten 11pv lopetuksesta. Samaa tavaraahan ne suunnilleen on :)

Kiitos kommenteista! Kävin hakeen terot nyt sit niin on ainakin tehty tarkkaan mitä käskivät. Mietin kyllä että jos kivut ei lakkaa niin meen joko yksityiselle tai soitan sinne joka päivä ja valitan kunnes ottavat mut tutkittavaks.

Kiitos kommenteista! Kävin hakeen terot nyt sit niin on ainakin tehty tarkkaan mitä käskivät. Mietin kyllä että jos kivut ei lakkaa niin meen joko yksityiselle tai soitan sinne joka päivä ja valitan kunnes ottavat mut tutkittavaks.
Millä annoksella sulle määrättiin? :)

1 nappi päivässä, kymmenen päivän ajan. Laskeskelin just et mulla on sit varmaan ovis just siellä etelässä :D Kiva talletella, kun meitä on 10 samassa talossa :D

Tänään 15kp ja aloitettu primolutit 10pväksi jos vuoto yllättää ennen kun 10pvää täyttyy niin soitto Naikkarille ja alkaa IVF pistokset.Kuun vaihteessa pitäisi olla punktiot/siirrot voi mennä myös alku kuuhun kaikki riippuu miten kuukautiset alkaa ja miten lääke vaste on tässä yrityksessä.

En todellakaan osaa käyttää, koska en oo koskaan kokeillu enkä aio :D Liian sottasta mun makuun.

Odottelen tässä sitä lääkärin soittoa. Sain myös jonkun taudin ja oon nyt sängyn pohjalla tekemässä hidasta kuolemaa. Kuka sairastaa kesällä?

Ei ei! Se on ihan paras kun sen hoksaa! Parasta siinä on se ettei joudu pelaamaan minkään ällöjen siteiden tai tamppoonien hävityksen kanssa! Eikä joudu myöskään matkustamaan massiivisen suojakokoelman kanssa: yksi kuppi, joka tilanteeseen :D

Ultra ohi, täällä on tähän kiertoon nyt sitten kaksosriski. Oikealta löytyi 2 isoa follia, 13 ja 11mm. Lääkäri väläytteli että jos toi pienempikin jatkaa kasvua niin sieltä voi tulla kaksoset ja kyseli että eikai haittaa? :p ;)
Pistelen vielä 3 päivää Gonalia ja sitten lauantaina ovitrelle.

Kiitos, toivon plussaa sydämeni pohjasta sinullekin ja muillekin ketjulaisille!

Alinah,Aivan mahtavaa :) tehdäänkö teille nyt inssi vai vieläkö mennään ovulaatioinduktioilla?

Kiitos, toivotaan parasta! Ja onnea hyvistä ultra kuulumisista Rintta!

Me oltiin eilen nt-ultrassa jossa sikiö oli rakenteellisesti normaali ja niskaturvotusta 1,1mm. On 4 päivää edellä kasvussa mitä ois menkoita laskettuna. :)

Puhallan niin hurjia plussatuulia tänne, Alinahille ne kaksoset ❤

Ihana kuulla, että siellä kaikki hyvin! :) onnea vielä loppu odotusaikaan<3

Meillä on maanantaina jo rakenneultra, jännittää! :D

Täältä tsempit teille kaikille! Enää 16 työpäivää ja mä jään äippälomalle. Viikoilla 29+1 mennään :Heartbigred

Ihana lukea/seurailla edelleen teidän toisten matkaa, vaikka itse täällä olenkin jo odottajien puolella. Mutta monta vuottahan tuota kerettiin notkua eri vuosien ryhmissä o_O nyt tuulemaan, ja ens kesä/syksyksi sit loppuki porukka odotusryhmiin! Jokainen vuorollaan :Heartred

Ette naiset ikinä usko.... :excited001

Tämmöisen tein tänään päiväpissasta! Takana siis 1,5 vuotta yritystä ja nyt ekaa kertaa testiin tämmöinen!! :woot: Eikä paljoa tarvii arpoa näkyykö vai ei, livenä näkyy vielä paremmin. Tänään kp 26/28 eli dpo 12. Huhhuh.. Eikä mitään oireita mistä ois voinut päätellä tämän tulevan :p Oon niim onnellinen tästä, pitää varmaan huomenna/ylihuomenna tehdä digi ja tarkistaa pitääkö tämä paikkansa. Tällä hetkellä on aika epäuskoinen olo.. :shy:

Semmoinen tässä nyt vaan harmittaa, että oltiin eilen kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja vielä eilen tein testin, joka oli nega. Ajattelin että tämä oli tässä tämän kierron osalta ja että kyllä sitä muutaman voi ottaa. Ja ne pari kolme tosiaan vain otin, joten toivotaan ettei siitä suurta haittaa olisi mahdolliselle pienelle kyytiläiselle koitunut.. :confused:

Liitteet

• IMG_20180811_180316.jpg
    IMG_20180811_180316.jpg
    879.3 KB · Katsottu: 294
Takaisin