On kyllä Pottu ainakin vahva ovisplussa! Täällä sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On kyllä Pottu ainakin vahva ovisplussa! Täällä sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta
Pakko tännekin tulla kertomaan uutisia. Varhaisultrassa käyty, hirveässä jännityksessä peläten, onko kaikki ok. Ja voi sitä tunnetta, kun välittömästi ultraamaan käydessä näkyy raskausontelo ihan oikeassa paikassa ja siellä oikean kokoinen sikiö ja SYKE! Tämä nyt neljäs raskaus ja ekaa kertaa päästiin tuo ihme nyt näkemään, veti kyyneleet silmiin molemmilla. Mitat katsottiin kahdesti, 8,5 ja 8,8 mm eli vastaa täsmälleen arvioitua raskausviikkoa 6+6. Sydän sykki vinhasti menemään 125/min, sydänäänet ihanat ja vahvat.
Tämä loi aika paljon uskoa siihen, että ehkäpä meidänkin on mahdollista saada vauva syliin asti. Toki vielä vaaroja riittää ja olen niistä vähän liiankin tietoinen, mutta nyt ollaan päästy pitemmälle kuin koskaan ja suhtautuminen tulevaan pääsi merkittävästi positiivisemmille raiteille.
Tänään 44kp ja nega tänään myös lupa aloittaa primolutit 10pvää.Aamupalan ja primolutin jälkeen heti alkoi tuhruttaa ja yöllä heräsin vatsan nipistelyyn edelleen tuhruttaa mutta vuotoa ei ole.Mietin vain sitä että alkoiko tuo tuhruttelu primoluteista vai ihan omasta hormoonitoiminnasta ja mitä tehdä jos nyt sitten alkaakin vuoto jatkaako primoluteja vai lopettaako sitten jos vuoto alkaa?Onko kellään tälläisestä kokemusta?Mitä tehdä?
Vielä tuhruttaa samalailla ei vuoda siteseen mutta tuhruttaa.Olen vain kerran käynnistänyt kierron primoluteilla, joten en niistä juurikaan tiedä, mutta minulla vuoto alkoi vasta kun lopetin primot, ei niiden aikana. Eli ajattelisin, että tuhru tulisi nyt omasta hormonitoiminnasta. Mitä jos odottaisit iltaan ennen seuraavaa nappia ja katsot lähteekö vuotamaan? Jos alkaa vuoto niin lopettaisin kesken.
Mä odottaisin iltaan :) Kokeile käydä tekemässä joku fyysinen treeni tms, jos se sais hanat aukeamaan? :)Vielä tuhruttaa samalailla ei vuoda siteseen mutta tuhruttaa.
Kiitos vinkistä.Just ajattelin samaa että treenille menisin :) Jätin soittopyynnön kuitenkin meidän hoitopaikkaan kysyäkseen jatkanko vai en primonuteja kun vielä tuhruttaa ja miten meidän IVF tehdäänkö hoito vai siirtyykö seuraaviin kuukautisiin ilman primoluteja.Mä odottaisin iltaan :) Kokeile käydä tekemässä joku fyysinen treeni tms, jos se sais hanat aukeamaan? :)
Mä vuodan aina joskus, en tiedä voiko se johtua siitä munarakkulan puhkeamisesta? Mulla on aina tosi kivulias ovulaatioÖöö.. eilen ovisplussa, tänään kp 14 ja mää vuodan verta! Ja ihan kunnolla. Wtf? Ikinä ei oo käynyt näin! Siis eilen ja tänään oli kyllä maha kipee ihanku menkat ois alkamassa, mutta sekin meni jo ohi. Siis oikein lorahti kun pöntöllä kävin. Miten voi vuotaa oviksen aikaan?
Mulla on kerran tullut ihan pienen pieni tippa verta oviksen aikaan. Joillakin tulee useamminkin vähän verta oviksen aikaan. Jos verta tuli erityisen paljon, kysyisin asiasta ehkä sun leikkauksen hoitaneelta osastolta, jos sinne vaan on helposti saatavissa yhteys.Ööö.. eilen ovisplussa, tänään kp 14 ja mää vuodan verta! Ja ihan kunnolla. Wtf? Ikinä ei oo käynyt näin! Siis eilen ja tänään oli kyllä maha kipee ihanku menkat ois alkamassa, mutta sekin meni jo ohi. Siis oikein lorahti kun pöntöllä kävin. Miten voi vuotaa oviksen aikaan?
Pottu, voihan se vuoto olla jotain yhdynnänjälkeistä vuotoa, jos siellä on vielä niitä tikkejä tms? Ehkä olisin kans yhteydessä, ettei tulis mitään sisäsynnytintulehdusta :) Mulla on kp 10 ja menkat sen kuin vaan jatkuu..