Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko sulta tarkistettu myös ferritiini ja keliakian vasta-aineet? Nehän taitaa kilppariarvojen ohella olla sellaisia yleisimmin on taustalla vaikuttavia, kun raskautumisessa on ongelmia.
Keliakian poissulkemiseksi kokeet otettu viime syksynä työterveydessä, kun epäilin voisiko mulla olla keliakia. Mutta nekin oli kunnossa. Ferritiiniä ei ole katsottu, yritin kyllä saada lääkärin tekemään siitäkin lähetteen kun kävin ekan kerran käynnillä tämän väsymyksen takia. Sanoi vaan että otetaan tämä hemoglobiini kuitenkin ensin ja katsotaan sitten. Hemppari mulla on aina ollut kunnossa, niinkuin nytkin. Mutta sehän taas ei ollut verrannollinen siihen ferritiiniin. No, en ruvennut tappelemaan siitä mutta täytyy uudestaan pyytää siitä lähete. :confused:

Keliakian poissulkemiseksi kokeet otettu viime syksynä työterveydessä, kun epäilin voisiko mulla olla keliakia. Mutta nekin oli kunnossa. Ferritiiniä ei ole katsottu, yritin kyllä saada lääkärin tekemään siitäkin lähetteen kun kävin ekan kerran käynnillä tämän väsymyksen takia. Sanoi vaan että otetaan tämä hemoglobiini kuitenkin ensin ja katsotaan sitten. Hemppari mulla on aina ollut kunnossa, niinkuin nytkin. Mutta sehän taas ei ollut verrannollinen siihen ferritiiniin. No, en ruvennut tappelemaan siitä mutta täytyy uudestaan pyytää siitä lähete. :confused:
Mulla otetaan pieni verenkuva säännöllisesti kilpirauhasen liikatoiminnan lääkityksen takia. Mä aloin epäillä alhaista ferritiiniä, kun huomasin hb:n laskeneen vähän joka mittauksessa. Oli siis vielä huhti-toukokuussa viitearvoissa (muistaakseni 131), mutta vielä tammikuussa se oli ollut luokkaa 145. Kävin sitten mittauttamassa ferritiinin ja se oli 16. Eli yksittäinen hemoglobiinin mittaus ei välttämättä kerro siitä ferritiinistä yhtään mitään. Mäkin olisin varmaan viimeistään puolen vuoden sisällä liusunut anemian puolelle, koska mun ruokavalio oli raudan saannin kannlta huono (vähän lihaa, paljon maitotuotteita) ja menkat niin runsaat.

Valitin pari päivää sitten oviksen puutetta, mutta nyt näyttää vähän siltä, että se oliskin ehkä saattanut olla just silloin kp 25. Lämmöt on nimittäin olleet koholla eilen ja tänään. Kauheen suuria odotuksia ei tästä oviksesta kyllä ole, koska kunnon kananmunalimoja ei ollut. Veikkaan, että kyseessä oli jotenkin huono ovis. Ovisplussaa en saanut, koska oltiin lomareissulla ja mulla loppu cb:n digiovistikut sunnuntaina. On tietty mahdollista, että maanantaina tullut se pysyvä hymynaama. Mutta oli ovis tai ei, aloitan luget kuitenkin huomenna ja laitan toiveeni seuraavaan kiertoon, jossa on ainakin eka käynti lapsettomuusklinikalla ja todennäköisesti myös aukkari.

Kirjoittelen omia kuulumisia pitkästä aikaa.Olen tykkäilyt ja lukenut jokapäivä foorumilla mutta kirjoittelu jäänyt kun oma tilanne seisoo paikkallaan.Nyt menossa 39kp ja dpot on huimat jos ovis oli 12kp kohdalla oireita edellenkään ei ole uskon että ovis ei tapahtunut vaikka olikin ovis oireita.Meillä luomu yritys ei ota tulta alleen oikein koska taas tullut sellainen ikävä vaiva kuin virtsatietulehduksen tunne aina pupuilun aikaan tuntuu pissaamistarvetta ja pupuilun jälkeen myös.Koko ajan jotenkin takaraivossa käy että VTI tulee ja pakko keskeyttää tai juosta pesulle. Viikonloppuna oisi tarkoitus lähteä Kainuuseen ja siellä olla alkuviikkoon asti. Tiistaina kun on 44kp ajattelin aloittaa primolutit jos tilanne ei ole muuttunut mihinkään ennen primoluteja testi Naikkarin käskystä ennen reissua meinaan myös testailla tietää ainakin ottaako primolutit varmuudenvuoksi mukaan.Huomenna siis testi kauppaan.

Kirjoittelen omia kuulumisia pitkästä aikaa.Olen tykkäilyt ja lukenut jokapäivä foorumilla mutta kirjoittelu jäänyt kun oma tilanne seisoo paikkallaan.Nyt menossa 39kp ja dpot on huimat jos ovis oli 12kp kohdalla oireita edellenkään ei ole uskon että ovis ei tapahtunut vaikka olikin ovis oireita.Meillä luomu yritys ei ota tulta alleen oikein koska taas tullut sellainen ikävä vaiva kuin virtsatietulehduksen tunne aina pupuilun aikaan tuntuu pissaamistarvetta ja pupuilun jälkeen myös.Koko ajan jotenkin takaraivossa käy että VTI tulee ja pakko keskeyttää tai juosta pesulle. Viikonloppuna oisi tarkoitus lähteä Kainuuseen ja siellä olla alkuviikkoon asti. Tiistaina kun on 44kp ajattelin aloittaa primolutit jos tilanne ei ole muuttunut mihinkään ennen primoluteja testi Naikkarin käskystä ennen reissua meinaan myös testailla tietää ainakin ottaako primolutit varmuudenvuoksi mukaan.Huomenna siis testi kauppaan.
Höh, tsemppiä! Onko sulla estolääkitystä VTI:n? Minä pääsin jo uuteen kiertoon, kp 3 meneillään :)

Höh, tsemppiä! Onko sulla estolääkitystä VTI:n? Minä pääsin jo uuteen kiertoon, kp 3 meneillään :)
Tsempit.Ei ole.Pitäisi olla 3VTI:ä sitten saisin minulla tänä vuonna ei ole ollut viime vuonna oli 2.Toivotaan että pian lähtisi kierto täälläkin käyntiin ettei primoluteja tarvii aloittaa ensi viikolla.

Täällä kp 10. Flo ennustaa et ovis ois kp 20, joten innolla odotellaan. Tää on nyt toinen aukkarin jälkeinen kierto ja eka kun päästään yrittään, joten toivotaan! Plus toiveena ois et leikkaus ylipäätään ois auttanut. Luulen et jos nyt tulee nega niin se iskee muita kertoja kovempaa.

Kokeiltiin seksiäkin uudestaan ja meni huomattavasti paremmin! Asennon vaihto auttoi - kumpikaan ei tuntenut tikkejä :)

Eniten tykkään siitä miten paljon energiaa mulla on ollut! Oon kuin uus ihminen!! Jännää miten kaikista oireista oli tullut itselle jo normaalia ja nyt vasta tajuaa kuinka väsynyt ja kipeä oli! Nyt oon löytänyt uudelleen lenkkeilyn ja muutenkin terveellisemmän elämäntavan <3

Pipsun kanssa meillä siis sama tilanne :) Ja Mr. Smith myös aika samoissa päivissä.

Ihana kuulla Pottu että siellä on vointi muuttunut noin hurjasti ! Toivon sydämestäni teille pikaista plussaa :Heartred

Pipsun kanssa meillä siis sama tilanne :) Ja Mr. Smith myös aika samoissa päivissä.

Ihana kuulla Pottu että siellä on vointi muuttunut noin hurjasti ! Toivon sydämestäni teille pikaista plussaa :Heartred
Onko sulla salainensydän yleensä mikä kp ovis? :)

Toivottavasti tämä ihana heinäkuun helleaalto kasvattais meille kaikille oikein mehevät follit :)

Mulla kp 29, ehkä dpo 4? Oon joutunut luottamaan oviksen bongailussa vain lämpömittailuhin, koska tyhmänä luotin kierron säännöllisyyteen, enkä ottanut riittävästi ovistestejä kesälomareissulle mukaan. Yleensä lämmöt on ollut mulla suht luotettavat, mut tietty just nyt mulla on ollu pientä flunssaa pari päivää. Ja tietty nää superhelteet ja nukkuminen kuumassa on saattanut myös nostaa aamulämpöjä. Eilen käytin kuitenkin ekan lugen. Katsotaan, miten käy.

Kivan positiivista fiilistä tuntuu nyt olevan monilla! Vaikka tää pitkä yritys välillä korpeaa, niin yritetään nauttia kesästä, vauvantekopuuhista ja auringosta:wink

Mitäs hittoa, nyt illalla on ollut ihan ovulaatiokivun tuntuista kipua vasemmalla puolella:wideyed: En kyllä tiedä, pitäiskö tässä itkeä vai nauraa, on tää ollut niin hemmetin sekopäinen kierto:hilarious: Onneks reilun viikon päästä on jo aika lapsettomuusklinikalle, niin tulee jotain rotia tähän hommaan:hilarious:

Täällä tänään 42kp ja tänään nega testattu jos ovis tapahtui niin ois nyt 30dpo jo.Oireita ei ole ollenkaan ja mietin että tiistaina ois mahdollista aloittaa primolutit kun ti on 44kp.Aloittaisinko jo aikaisemmin kuin tiistaina vai odotanko tiistaihin ja teen testin jos nega sitten primolutit? Epäilen kylläkin että ei testin tulos mihinkään muutu kun nyt oli nega.

Kannasta kävin kurkkii resepteistä että mitä lääkäri on määrännyt 21.6 ja oli Gonal-F 450IU / 75 yksikköä tuun pistelemään 9 päivän ajan.

Back in the game! Ovis tuli superaikasin, nyt on kp13 ja yleensä tulee kp20 paikkeilla. Nyt lenkille ja sit talletteleen! Kyllä jännittää! Piinapäivät alko heti :D Nyt on kovat odotukset auttoko leikkaus ja auttoko aukkari! Huhhuhh. Nyt saa laittaa sormet ja varpaat ristiin!!

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1532445416.394078.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1532445416.394078.jpg
    96.6 KB · Katsottu: 189
Takaisin