Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No se supersuper pitkä kierto oli viime kesänä, kiertopäiviä kertyi 87 ja 10pvn terolut-kuurilla se katkesi. Ja nyt huhtikuusta toukokuuhun oli vajaata 50 päivän kierto joka katkesi vasta toisella terolut-kuurilla :grin Pitäiskö sunkin vaan syödä vielä toinen kuuri?
Söitkö 10mg 10tbl? Kauanko odotit kuurin jälkeen? Mietin hakisinko ne primpolutit (mutta gyne reissu maksais sen yli 100-150e) vai söisinkö uuden terolut setin esim. 10pv 2 tbl.. hitto, että ottaa päähän, haluis vaan tästä jumista eteenpäin :D

Aamuyöllä alkoi menkat rytinällä ja kaikki vanhat kivut niiden mukana. Mää oon henkisesti ihan loppu. Tuntuu et se leikkaus oli ihan turha. Ne jätti sitä endoa suolen pinnalle, kun ei ollut suolikirurgia varattu ja siellä se nyt edelleen sit näköjään kipuilee. Ja jos on neljä viikkoa tiputellut niin miten voi tulla tämmönen sotatanner tänä aamuna!! Mistä tätä riittää?! Jäin tänään nyt saikulle ja en tiedä. Ja miettikää, syön samaa annosta kipulääkettä nyt kun söin leikkauksen jälkeen - sillon ne autto ja endoon ei! Että repikää siittä huumoria.

Voi ei :arghh: Mä pelkään kans hirveesti, että leikkaus ei autakaan kipuihin. Voimia! :Heartred

Aamuyöllä alkoi menkat rytinällä ja kaikki vanhat kivut niiden mukana. Mää oon henkisesti ihan loppu. Tuntuu et se leikkaus oli ihan turha. Ne jätti sitä endoa suolen pinnalle, kun ei ollut suolikirurgia varattu ja siellä se nyt edelleen sit näköjään kipuilee. Ja jos on neljä viikkoa tiputellut niin miten voi tulla tämmönen sotatanner tänä aamuna!! Mistä tätä riittää?! Jäin tänään nyt saikulle ja en tiedä. Ja miettikää, syön samaa annosta kipulääkettä nyt kun söin leikkauksen jälkeen - sillon ne autto ja endoon ei! Että repikää siittä huumoria.

Ota yhteys sua hoitavaan yksikköön <3 onko toi normaalia? Voimia!!

No se supersuper pitkä kierto oli viime kesänä, kiertopäiviä kertyi 87 ja 10pvn terolut-kuurilla se katkesi. Ja nyt huhtikuusta toukokuuhun oli vajaata 50 päivän kierto joka katkesi vasta toisella terolut-kuurilla :grin Pitäiskö sunkin vaan syödä vielä toinen kuuri?

Mulla sama meininki. Ja teroilla kierto poikki. 84pv taitaa olla mun ennätys

Söitkö 10mg 10tbl? Kauanko odotit kuurin jälkeen? Mietin hakisinko ne primpolutit (mutta gyne reissu maksais sen yli 100-150e) vai söisinkö uuden terolut setin esim. 10pv 2 tbl.. hitto, että ottaa päähän, haluis vaan tästä jumista eteenpäin :D
Joo, söin 10mg x1 10 päivän ajan, odotin 5 päivää ennen kuin aloitin uuden samanlaisen kuurin. Yleensä mulla on terojen jälkeen tuhruvuoto alkanut seuraavana päivänä ja kunnon vuoto kolmen päivän sisään, mutta tuolloin ei mitään merkkiäkään. Kun olin syönyt tuon toisen kuurin viimeisen pillerin, menkat alkoi sitä seuraavana päivänä.

Kallis on tuo lääkärikäynti, joten itse ottaisin ennemminkin uuden terolut kuurin jos vain pillereitä on jäljellä :)

Meinasin tulla tänne vinkumaan, että edelleen sain vaan vilkkuvan hymynaaman (kp 20 tänään), eli ovis ei vieläkään ole käsillä, mutta sitten totesin, että mun ongelmat onkin aika pieniä, kun ei ole kipuja, on vielä vaikka mitä mahdollisuuksia saada vauva jne.

Olen pahoillani Katjusha:Heartred

En voi kuvitellakaan tota turhautumista Pottu:Heartred Tai no, tiedän kyllä miltä turhautuminen näissä vauvajutuissa tuntuu, mutta että vielä kovat fyysiset kivut siihen päälle:sad001

Pipsu, tsemppiä venyvän kierron kanssa! Millainen aikataulu teillä piti olla ivf:än?

Unicorn, kiva lukea edes jotain hyviä uutisia:Heartred Vastasiko alkio mitä viikkoja? Kiinnostaa, kuinka hyvin se digi osui oikeaan, kun sulla kuitenkin se +3 tuli aika myöhään.

Mulla on tässä hirmu ristiriitaisia tunteita tämän yrittämisen johdosta.. Eilen katseltiin miehen kanssa ulkomaanmatkoja ensi kesälle.Molemmilla hirveä lomakuume, minä kärsinyt tästä jo pidempään. Nyt kun on asuntoon säästetty ja ostettu, niin ois vara lomaillakin. Mutta tämä yritys. Mitä jos oon ens kesänä raskaana, mahdollisesti viimeisillään? Tai mitä jos meillä onkin jo pieni vauva silloin? Jossittelua tietenkin, mutta vaikka tässä on kohta 1,5 vuotta yritystä niin tottakai tärppi käy sitten kun on varattu matka. Tottakai haluisin, että tärppäisi, mutta toisaalta haluaisin ulkomaille miehen kanssa (kahden, kun se on vielä mahdollista).

Muokattu viimeksi:
Mrs R., heinäkuunlopun/elokuun alun menkoista ois pitäny alkaa pistokset, harmi kun odottanu hoitoa monta kuukautta :/ Tsemppiä myös oviksen metsästykseen! :)

Pipsu, lähdettäis varmasti jo nyt jos vaan töiden puolesta olisi mahdollista :grin Mä vaan just palasin kesälomalta ja mieskin lomansa pitänyt. Ens vuodelle ois meidän haluamaan kohteeseenkin paljon halvemmat matkat :angelic:

Meinasin tulla tänne vinkumaan, että edelleen sain vaan vilkkuvan hymynaaman (kp 20 tänään), eli ovis ei vieläkään ole käsillä, mutta sitten totesin, että mun ongelmat onkin aika pieniä, kun ei ole kipuja, on vielä vaikka mitä mahdollisuuksia saada vauva jne.

Olen pahoillani Katjusha:Heartred

En voi kuvitellakaan tota turhautumista Pottu:Heartred Tai no, tiedän kyllä miltä turhautuminen näissä vauvajutuissa tuntuu, mutta että vielä kovat fyysiset kivut siihen päälle:sad001

Pipsu, tsemppiä venyvän kierron kanssa! Millainen aikataulu teillä piti olla ivf:än?

Unicorn, kiva lukea edes jotain hyviä uutisia:Heartred Vastasiko alkio mitä viikkoja? Kiinnostaa, kuinka hyvin se digi osui oikeaan, kun sulla kuitenkin se +3 tuli aika myöhään.

Laskurin mukaan oli 6+5 mutta ultrassa 6+0 . Eli ovis oli luultua myöhemmin kuitenkin :) ja eka plussa tuli siis oikeasti dpo8 eikä dpo13 :)

Pitkistä kierroista tuli mieleen, että onko teillä mitään tietoa edellisen luteaalivaiheen vaikutuksesta seuraavaan kiertoon? Tuli siis mieleen tää, kun mulla näyttää kierto nyt venyvän ja viime luteaali tavallistakin lyhyempi. Noita keltarauhaslääkkeitähän määrätään myös sen takia, että ne käynnistäisi säännölliset kierrot, eli ilmeisesti keltarauhashormoni jotenkin vaikuttaa myös seuraavaan kiertoon ja ovulaatioon. Mulla ei siis ole mitään sen parempaa tietoa tästä aiheesta, kunhan vaan pohdiskelen, onko seuraavan kierron venymistä mahdollista jotenkin päätellä jo etukäteen. Olisi ihan kätevää, kun voisi jo valmiiksi hankkia primot tai vastaavat, jos pitää saada kierto jossain kohtaa esim. hoitojen takia poikki.

Salainensydän, mä vaan varaisin sen matkan. Ei mua harmittais, vaikka jäis sitten vauvan takia käyttämättä (jos ei pysty perumaan) mutta vituttaisi aivan järjettömästi, jos olisin jättänyt varaamatta ja ei olisi vieläkään vauvaa eikä raskautta.

Mrs R., hmm, mulla on luteaalivaihe aina 16pv, tosin välillä tiputtelee jo aiemmin, siinä kierrossa, missä söin teroluteja luteaalivaiheen tueksi kierto piteni, mutta ovulaatiotuli sitten seuraavassa kierrossa aiemmin.

Ottaa kyllä niin pannuun koko tämä oma kroppa ja koko vauvan yrittäminen.. mietin aloittaisinko e-pillerit tms kolmeksi kuukaudeksi ja sen jälkeen marssisin suosiolla yksityiselle ivf hoitoon, sais munasarjat ja oma mieli levätä oikein kunnolla..

Voi Pottu noita kipuja ja kaikkia muitakin vaivoja! :( Olen samaa mieltä kuin Smith, ottaisin yhteyttä leikanneeseen yksikköön, että mitäs nyt.

Salainensydän, elä vielä heitä kirvestä kaivoon, ehtii vielä tulos muuttua. :) Mutta joo, minustakin nyt vain matkaa varailemaan hyvillä peruutusehdoilla, en usko, että harmittaa, jos tulee syy perua. ;)

Oma pahoinvointi kävi vähenemään siinä määrin, että sorruin ostamaan elämäni ekan digitestin, tänä iltana eli 5+1 tehty.

IMG_20180712_235710.jpg

Eli tämän mukaan ihan aikataulussa ollaan. <3 Ehkä hiukan paniikkia helpotti, tälle iltaa... Josko kykenisin lopettamaan testaamisen tähän.

Niin ja ylempi siis n. vuorokausi aiemmin tehty Sofi.

Takaisin