Smith, saitko muuten varmistusta siitä, oliko sulla ovista, kun bongasit ne eggikset? Vai vedätkö nyt ihan tjot-kaavalla?
Alinah, tervetuloa takaisin lomalta! Hienoa, että oli hyvä reissu, mutta kurjaa, jos vitutus lapsettomuudesta alkoi heti kotiuduttua. Oliko se niin, ettei teidän klinikalla oo mitään kesätaukoa?
Salainensydän, jännät paikat siellä! Niiiiiin toivoisin nyt plussaa tosta aukkarikierrosta, koska paitsi että ootte yrittäneet kauan, se toisi mulle lisäuskoa tohon aukkarin taikaan. Tietty hyvin ymmärrän noi ristiriitaiset fiilikset. Koska meinasit testata?
Täällä päin ei näy vielä merkkiäkään edes oviksesta
Tosin nythän on vasta kp 17, joten vielähän tää mun myöhäinen ovikseni ehtii. (Onks se muuten niin, että sellainen ovis millainen nainen? Ite oon nimittäin aina vähän myöhässä joka paikasta
) Tänään tein ekan cb:n kahden hormonin ovistestin, joka tietysti antoi tyhjän ympyrän, mutta sen lisäksi myös se toinen viiva (lh-viiva) oli ihan olematon, joten ovis tuskin on vielä edes ihan lähipäivinä. Lämmötkin on tosi alhaalla. Ei tässä muuten mitään, mutta ärsyttää vaan, kun yhdeltä yksityiseltä lääkäriasemalta olisin viime viikolla voinut saada huomiselle ajan aukkariin, mutta en sitten ottanut sitä, kun ajattelin, että jos se ei ehdikään ennen ovista. Nyt turhauttaa, kun näköjään hyvin olis ehtinyt
Onneksi sentään huomenna alkaa loma
Mittailut ja testailut jatkuu lomallakin, että osaan aloittaa luget oikein, eli yrityksestä ei nyt tulekaan sitä lomaa, mitä olin suunnitellut. Vähän jännittää, miten säätämistä niiden kanssa on mökillä, anoppilassa ja kaikissa muissa paikoissa joihin ollaan nyt lomalla menossa.