Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mrs R, ekana mulle tuli mieleen ovulaatio-oire, monilla kuulostaa olevan alaselän kipuja puolen kierron maissa ja niin itsellänikin.
Ovis mullakin kävi mielessä, mutta ovislimoja ei ole näkynyt. Mulla on aina ollut hirveen selvät ovislimat, mutta voihan se tietty olla, että ne nyt jostain syystä jäikin välistä. Pitää seurata lämpöjä, jotta näkee, onko se ovis nyt vai ei.

Nyt voi varmaan lopettaa testailut! <3 :P Ainakin hormonit nousee. Tänään pitäs olla 6+0!

ImageUploadedByVau Foorumi1530893211.330964.jpg

Keskiviikkona ultraan. Jännittää ja pelottaa ihan vietävästi :|

Mä jään taustailemaan ja kurkkimaan ketkä plussaa seuraavana ;) kirjoittelen enemmän tuolla maaliskuisissa. toivottavasti vielä moni kerkeis mukaan! ;) <3

Jee ihanaa Unicorn! :Heartred Hienolta näyttää 3+ ja voi nuo leffaviivat :thumleft Kunpa sais itsekin piakkoin tuommoiset :shy:

Oon niin onnellinen sun puolesta :Heartred Sydämestäni toivon että kaikki menee hyvin ja saatte pienen syliin asti. Onnea ultraan, onneksi ei ole enää pitkä aika :)

Jee ihanaa Unicorn! :Heartred Hienolta näyttää 3+ ja voi nuo leffaviivat :thumleft Kunpa sais itsekin piakkoin tuommoiset :shy:

Oon niin onnellinen sun puolesta :Heartred Sydämestäni toivon että kaikki menee hyvin ja saatte pienen syliin asti. Onnea ultraan, onneksi ei ole enää pitkä aika :)

Kiitos! Sitä mäkin toivon!!

Toivottavasti teillä, ja kaikilla muillakin pärähtää viivat kohta testiin!! Tiiän että se tuntuu mahdottoman kaukaiselta, mutta ihan samallatavalla ajattelin itsekin ennen plussaa. <3 ja jos minä pcos+tukkeutuneet munatorvet+miehen onnettomat siittiöt plussaan , niin plussaa kaikki muutkin jossain vaiheessa <3

Kiitos! Sitä mäkin toivon!!

Toivottavasti teillä, ja kaikilla muillakin pärähtää viivat kohta testiin!! Tiiän että se tuntuu mahdottoman kaukaiselta, mutta ihan samallatavalla ajattelin itsekin ennen plussaa. <3 ja jos minä pcos+tukkeutuneet munatorvet+miehen onnettomat siittiöt plussaan , niin plussaa kaikki muutkin jossain vaiheessa <3

Mukavasti sanottu! :)

Onnea matkaan!

Ääh, voinko avautua lyhyesti siitä, miten omat vanhemmat välillä ärsyttää ihan kympillä? Musta joskus tuntuu, että mun vanhemmat kohtelee mua kuin olisin 15-vuotias, vaikka oikeasti ikää on melkein 30. Toisinaan on sellainen tunne, että just mun vanhemmat on sitä helvetin ärsyttävää ”kun ei ole omia lapsia, ei vielä ymmärrä elämästä” -porukaa. Ei auta, vaikka on aviomies, yliopistotutkinto, vakkarityö, asuntolaina, auto ja koira. Kun sitä lasta ei ole niin lapsi kai olen niiden silmissä edelleen. Ärsyttää, kun en jaksaisi koko ajan todistella omaa aikuisuutta. Muilla vastaavia kokemuksia?

Ääh, voinko avautua lyhyesti siitä, miten omat vanhemmat välillä ärsyttää ihan kympillä? Musta joskus tuntuu, että mun vanhemmat kohtelee mua kuin olisin 15-vuotias, vaikka oikeasti ikää on melkein 30. Toisinaan on sellainen tunne, että just mun vanhemmat on sitä helvetin ärsyttävää ”kun ei ole omia lapsia, ei vielä ymmärrä elämästä” -porukaa. Ei auta, vaikka on aviomies, yliopistotutkinto, vakkarityö, asuntolaina, auto ja koira. Kun sitä lasta ei ole niin lapsi kai olen niiden silmissä edelleen. Ärsyttää, kun en jaksaisi koko ajan todistella omaa aikuisuutta. Muilla vastaavia kokemuksia?

No ompa epäreilua!! Sano niille että jou tyypit! Teiän vanhuudenhoito on MUN käsissä ja jos ette ala nyt tsemppaa, paan teiät venäläiseen vanhainkotiin!
Tai jotain sinnepäin...

Huhhuh kun on hitaita nämä piinapäivät.. Dpo 6 ja juoksevaa, vetistä valkkaria valunut eilen ja tänään pikkareihin asti. Koskaan ei ole tällälailla valunut. Kodnunnapukkaa äsken kokeilin vessassa käydessä, tuntui pitkältä ja oli aiempiin kiertoihin verrattuna todella paljon enemmän kiinni.

Lisäksi on nippaillut/pistellyt hetkittäin alavatsaan. Lihakset olleet kipeät toissapäivästä asti, mielestäni en ole mitään sellaista tehnyt mistä olisivat tällä lailla kipeytyneet.. :confused:

Sitä haluaisi pitää pään kylmänä ja olla pessimisti ettei sitä tässäkään kierrossa tärppiä tule, mutta toisaalta hirmu optimistinen olo sen aukkarin takia.. Sittenhän se pudottaa entistä korkeammalta ja kovemmin kun nega testissä ja menkat alkaa..:sad001

Salainensydän, lupaavia oireita, toivottavasti pysyt siellä korkealla, kun testaamisen aika tulee! :)

Huomioni Pregcheckin ja Sofin liuskaraskaustesteistä. Pregcheck näytti n. päivän aiemmin selkeää viivaa, mutta päivien kuluessa Sofi on käyttäytynyt paljon johdonmukaisemmin. Sofi on vahvistunut joka kerta kun olen testannut (eli lähes päivittäin..), Pregcheck taas joo, pääasiassa vahvistuu, mutta yksittäisten tikkujen välillä on suht isoa vaihtelua. Eli mielipiteeni on, että Pc on hyvä ensivaiheen testaamiseen, mutta jos saa plussan ja tahtoo seurata sen etenemistä, Sofi on luotettavampi. Jos joku on testiostoksilla ja haluaa tietää. :)

Loma ohi ja silleen, kivaa oli. Syötiin, juotiin, uitiin ja otettiin aurinkoa. Mutta heti, kun pääsi kotiin alkoi taas mielessä pyöriä suunnaton vitutus omaa kehoa kohtaan tästä ovuloimattomuudesta. Iso osa elämää tämä, niin ei vaan pysty elää normaalisti asian kanssa. Aloitan primolutit jotta päästään jatkamaan pistoshoidoilla ovulaatioinduktioo.

Smith, saitko muuten varmistusta siitä, oliko sulla ovista, kun bongasit ne eggikset? Vai vedätkö nyt ihan tjot-kaavalla?

Alinah, tervetuloa takaisin lomalta! Hienoa, että oli hyvä reissu, mutta kurjaa, jos vitutus lapsettomuudesta alkoi heti kotiuduttua. Oliko se niin, ettei teidän klinikalla oo mitään kesätaukoa?

Salainensydän, jännät paikat siellä! Niiiiiin toivoisin nyt plussaa tosta aukkarikierrosta, koska paitsi että ootte yrittäneet kauan, se toisi mulle lisäuskoa tohon aukkarin taikaan. Tietty hyvin ymmärrän noi ristiriitaiset fiilikset. Koska meinasit testata?

Täällä päin ei näy vielä merkkiäkään edes oviksesta:shifty: Tosin nythän on vasta kp 17, joten vielähän tää mun myöhäinen ovikseni ehtii. (Onks se muuten niin, että sellainen ovis millainen nainen? Ite oon nimittäin aina vähän myöhässä joka paikasta:grin) Tänään tein ekan cb:n kahden hormonin ovistestin, joka tietysti antoi tyhjän ympyrän, mutta sen lisäksi myös se toinen viiva (lh-viiva) oli ihan olematon, joten ovis tuskin on vielä edes ihan lähipäivinä. Lämmötkin on tosi alhaalla. Ei tässä muuten mitään, mutta ärsyttää vaan, kun yhdeltä yksityiseltä lääkäriasemalta olisin viime viikolla voinut saada huomiselle ajan aukkariin, mutta en sitten ottanut sitä, kun ajattelin, että jos se ei ehdikään ennen ovista. Nyt turhauttaa, kun näköjään hyvin olis ehtinyt:mad:Onneksi sentään huomenna alkaa loma:grin Mittailut ja testailut jatkuu lomallakin, että osaan aloittaa luget oikein, eli yrityksestä ei nyt tulekaan sitä lomaa, mitä olin suunnitellut. Vähän jännittää, miten säätämistä niiden kanssa on mökillä, anoppilassa ja kaikissa muissa paikoissa joihin ollaan nyt lomalla menossa.

Smith, saitko muuten varmistusta siitä, oliko sulla ovista, kun bongasit ne eggikset? Vai vedätkö nyt ihan tjot-kaavalla?

Alinah, tervetuloa takaisin lomalta! Hienoa, että oli hyvä reissu, mutta kurjaa, jos vitutus lapsettomuudesta alkoi heti kotiuduttua. Oliko se niin, ettei teidän klinikalla oo mitään kesätaukoa?

Salainensydän, jännät paikat siellä! Niiiiiin toivoisin nyt plussaa tosta aukkarikierrosta, koska paitsi että ootte yrittäneet kauan, se toisi mulle lisäuskoa tohon aukkarin taikaan. Tietty hyvin ymmärrän noi ristiriitaiset fiilikset. Koska meinasit testata?

Täällä päin ei näy vielä merkkiäkään edes oviksesta:shifty: Tosin nythän on vasta kp 17, joten vielähän tää mun myöhäinen ovikseni ehtii. (Onks se muuten niin, että sellainen ovis millainen nainen? Ite oon nimittäin aina vähän myöhässä joka paikasta:grin) Tänään tein ekan cb:n kahden hormonin ovistestin, joka tietysti antoi tyhjän ympyrän, mutta sen lisäksi myös se toinen viiva (lh-viiva) oli ihan olematon, joten ovis tuskin on vielä edes ihan lähipäivinä. Lämmötkin on tosi alhaalla. Ei tässä muuten mitään, mutta ärsyttää vaan, kun yhdeltä yksityiseltä lääkäriasemalta olisin viime viikolla voinut saada huomiselle ajan aukkariin, mutta en sitten ottanut sitä, kun ajattelin, että jos se ei ehdikään ennen ovista. Nyt turhauttaa, kun näköjään hyvin olis ehtinyt:mad:Onneksi sentään huomenna alkaa loma:grin Mittailut ja testailut jatkuu lomallakin, että osaan aloittaa luget oikein, eli yrityksestä ei nyt tulekaan sitä lomaa, mitä olin suunnitellut. Vähän jännittää, miten säätämistä niiden kanssa on mökillä, anoppilassa ja kaikissa muissa paikoissa joihin ollaan nyt lomalla menossa.

En oo saanu ”ovista” mitenkään vahvistettua. Eikä oikeestaan tarviikkaan. Oli jos oli, mutta sanonpa vaan et viimeks on vuosi sitten ollut samanlainen tilanne... ja sillon ei hyödynnetty :D

Minäkin täällä taustalla kyllä luen koko ajan teidän kuulumisia :) On vaan niin kiire koko ajan ettei kerkee kirjotella. Täällä tänään tasan neljä viikkoa leikkauksesta ja vuoto ei ole lakannut. Ohjeessa oli, että voi kestää 3-4 viikkoa. Flo ennustaa menkkoja huomiselle ja saatttaa olla jo vähän tuntumaa mahassa. Joten toivottavasti ne alkaa pian ja niiden myötä loppuu sit tää tiputtelu.

Kuukausi oli myös yhdyntäkielto emättimen tikkien vuoksi ja mies olis enemmän kuin valmis hommailemaan, mutta mua jotenkin huolettaa toi vuotaminen. Sanoin sitten, että katotaan vielä nää menkat pois alta ja jos vuoto lakkaa niin voidaan yrittää. Pelottaa jotenkin, että sattuuko se!

Pottu, silloin kun mulle tehtiin keskenmenon jälkeen kaavinta, yhdyntäkielto oli siihen saakka, että vuoto loppuu. Syynä oli kai tulehdusriski. Annettinko sulle mitään ohjeita sen varalle, että vuoto ei lopu?

Pottu, silloin kun mulle tehtiin keskenmenon jälkeen kaavinta, yhdyntäkielto oli siihen saakka, että vuoto loppuu. Syynä oli kai tulehdusriski. Annettinko sulle mitään ohjeita sen varalle, että vuoto ei lopu?

Ei annettu. Mietin, että mikä siellä edes vuotaa? Tosiaan emättimessä tikit ja endoa leikattiin myös kohdun seinämästä (en tiedä kummalta puolen) ja ympäri sisuskaluja. Jos vuoto ei nyt lakkaa menkkojen jälkeen niin soitan kyllä naikkarille ja kysyn että mitäs nyt!

Ei oo kesätaukoa meillä, jos oltaisiin ivf tai näissä icsi ym hoidoissa niin sitten olisi kesätauko. Mutta me kun ollaan vasta pistoshoitoisessa ovulaatioinduktio hoidossa niin pystytään tekemään heinäkuussa ne. Viimeisiin pistoshoitoihin yhdistetään inssi muistaakseni :)

Takaisin