?Salainensydän, jännät paikat siellä! Niiiiiin toivoisin nyt plussaa tosta aukkarikierrosta, koska paitsi että ootte yrittäneet kauan, se toisi mulle lisäuskoa tohon aukkarin taikaan. Tietty hyvin ymmärrän noi ristiriitaiset fiilikset. Koska meinasit testata?
Täällä päin ei näy vielä merkkiäkään edes oviksesta Tosin nythän on vasta kp 17, joten vielähän tää mun myöhäinen ovikseni ehtii. (Onks se muuten niin, että sellainen ovis millainen nainen? Ite oon nimittäin aina vähän myöhässä joka paikasta) Tänään tein ekan cb:n kahden hormonin ovistestin, joka tietysti antoi tyhjän ympyrän, mutta sen lisäksi myös se toinen viiva (lh-viiva) oli ihan olematon, joten ovis tuskin on vielä edes ihan lähipäivinä. Lämmötkin on tosi alhaalla. Ei tässä muuten mitään, mutta ärsyttää vaan, kun yhdeltä yksityiseltä lääkäriasemalta olisin viime viikolla voinut saada huomiselle ajan aukkariin, mutta en sitten ottanut sitä, kun ajattelin, että jos se ei ehdikään ennen ovista. Nyt turhauttaa, kun näköjään hyvin olis ehtinytOnneksi sentään huomenna alkaa loma Mittailut ja testailut jatkuu lomallakin, että osaan aloittaa luget oikein, eli yrityksestä ei nyt tulekaan sitä lomaa, mitä olin suunnitellut. Vähän jännittää, miten säätämistä niiden kanssa on mökillä, anoppilassa ja kaikissa muissa paikoissa joihin ollaan nyt lomalla menossa.
No vähän oon tässä jo nuilla kämäsillä Onestepeillä testannut kun niitä on se vajaata sata kappaletta Mutta jos odottaisi tuonne ylihuomiseen dpo 10 asti ja testaisi sitten vähän paremmalla testillä Tällä hetkellä on tosin semmoinen olo että hitot tässä mitään raskaana olla Dpo 6-7 välisenä yönä oli tosin hirveää vellovaa pahoinvointia/etovaa oloa koko yön minkä vuoksi en saanut juuri nukuttua, ja sama olo vielä aamulle. Mutta nyt ei juuri mitään oireiksi kuviteltavia Toivoisin kyllä itsekin niin kovasti että tämä olisi SE kierto, ja voisi sitten sanoa että tarvittiin "vaan" aukkari siihen että plussa tuli.
Meinasitko mitenkä tuota aukkaria sitten varailla, meneekö auttamatta seuraavaan?