Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
?Salainensydän, jännät paikat siellä! Niiiiiin toivoisin nyt plussaa tosta aukkarikierrosta, koska paitsi että ootte yrittäneet kauan, se toisi mulle lisäuskoa tohon aukkarin taikaan. Tietty hyvin ymmärrän noi ristiriitaiset fiilikset. Koska meinasit testata?

Täällä päin ei näy vielä merkkiäkään edes oviksesta:shifty: Tosin nythän on vasta kp 17, joten vielähän tää mun myöhäinen ovikseni ehtii. (Onks se muuten niin, että sellainen ovis millainen nainen? Ite oon nimittäin aina vähän myöhässä joka paikasta:grin) Tänään tein ekan cb:n kahden hormonin ovistestin, joka tietysti antoi tyhjän ympyrän, mutta sen lisäksi myös se toinen viiva (lh-viiva) oli ihan olematon, joten ovis tuskin on vielä edes ihan lähipäivinä. Lämmötkin on tosi alhaalla. Ei tässä muuten mitään, mutta ärsyttää vaan, kun yhdeltä yksityiseltä lääkäriasemalta olisin viime viikolla voinut saada huomiselle ajan aukkariin, mutta en sitten ottanut sitä, kun ajattelin, että jos se ei ehdikään ennen ovista. Nyt turhauttaa, kun näköjään hyvin olis ehtinyt:mad:Onneksi sentään huomenna alkaa loma:grin Mittailut ja testailut jatkuu lomallakin, että osaan aloittaa luget oikein, eli yrityksestä ei nyt tulekaan sitä lomaa, mitä olin suunnitellut. Vähän jännittää, miten säätämistä niiden kanssa on mökillä, anoppilassa ja kaikissa muissa paikoissa joihin ollaan nyt lomalla menossa.

No vähän oon tässä jo nuilla kämäsillä Onestepeillä testannut kun niitä on se vajaata sata kappaletta :grin Mutta jos odottaisi tuonne ylihuomiseen dpo 10 asti ja testaisi sitten vähän paremmalla testillä :p Tällä hetkellä on tosin semmoinen olo että hitot tässä mitään raskaana olla :p Dpo 6-7 välisenä yönä oli tosin hirveää vellovaa pahoinvointia/etovaa oloa koko yön minkä vuoksi en saanut juuri nukuttua, ja sama olo vielä aamulle. Mutta nyt ei juuri mitään oireiksi kuviteltavia :grin Toivoisin kyllä itsekin niin kovasti että tämä olisi SE kierto, ja voisi sitten sanoa että tarvittiin "vaan" aukkari siihen että plussa tuli.

Meinasitko mitenkä tuota aukkaria sitten varailla, meneekö auttamatta seuraavaan?

Ei annettu. Mietin, että mikä siellä edes vuotaa? Tosiaan emättimessä tikit ja endoa leikattiin myös kohdun seinämästä (en tiedä kummalta puolen) ja ympäri sisuskaluja. Jos vuoto ei nyt lakkaa menkkojen jälkeen niin soitan kyllä naikkarille ja kysyn että mitäs nyt!
Mikä tilanne Potulla tällä hetkellä? Vieläkö jaksaa vuotaa ja soititko vielä lääkäriin?

Jee, täällä VIHDOIN tänään bongattu eggistä! Yleensä mulla alkaa olla kananmunavalkkaria 6-2 päivää ennen ovista. Tänään siis jo kp 19 ja ehdin jo huolestua, onko mun ovis häippässyt jonnekin kesälomalle, mutta kai se sentään viitsii vielä vaivautua. Tulee aika pitkä kierto, kun niillä lugeilla vielä pidennän luteaalivaihetta:shifty: No, viime elokuussakin tuli tärppi kierrosta, jossa ovis oli kp 27, että kai tässä jotain mahkuja vielä on.

Hienoa Mrs. R että ovis alkaa löytämään oikeaan osoitteeseen! Parempi hieman myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä :grin
Olikos sulla tässä kierrossa mitään "apuja" käytössä, esim. Inofolic?

Muokattu viimeksi:
Voi Unicorn!! <3 Miten ihanaa :) Kiva kun tulit kertomaan kuulumisia!

Täällä melkein jo alkoi menkat :D Olin ihan varma, että nyt alkaa - maha oli jo niin kipeä, että särkylääkettä piti ottaa ja tuttuun tapaan lämpöpussi lämmittää. Mutta mitään selkeää isompaa vuotoa ei vielä alkanut, joten ehkä huomenna sitten. Jännityksellä odotan miltä menkat tuntuu nyt kun endo on suurimmaksi osaksi poistettu!

Jännittää myös uuden kierron alku, päästään taas pitkän kuukauden jälkeen takas yrityksen pariin <3

Unicorn, paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista!!
Plussia myös muille ketjuun.
Mun kohdalla on aika astua takavasemmalle. Kävin tänään nimittäin 12pp (17 dpo) verikokeessa, ja ikäväksemme kemiallinen sieltä tuli (HCG 9,9). Lääkärin kanssa ollaan samassa uskossa, että tää oli tässä, mutta tarkistetaan vielä perjantaina, ettei lopeteta lääkitystä ennen sitä. Tämä oli siis viimeinen mahdollisuus raskauteen meillä.
Tsempit kaikille!! Mulle osui siis raskaaksi 2015 huonolla menestyksellä, ja 2016 hyvällä menestyksellä. Toivotaan, että tämä vuosi 2018 tuo kaikille pitempään kamppailleille plussauutisia!!!

Katjusha, suuren suuret pahoittelut teille :Heartred Ei löydy sanoja kuvailemaan, kuinka pahoillani olen puolestanne.

Unicorn, paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista!!
Plussia myös muille ketjuun.
Mun kohdalla on aika astua takavasemmalle. Kävin tänään nimittäin 12pp (17 dpo) verikokeessa, ja ikäväksemme kemiallinen sieltä tuli (HCG 9,9). Lääkärin kanssa ollaan samassa uskossa, että tää oli tässä, mutta tarkistetaan vielä perjantaina, ettei lopeteta lääkitystä ennen sitä. Tämä oli siis viimeinen mahdollisuus raskauteen meillä.
Tsempit kaikille!! Mulle osui siis raskaaksi 2015 huonolla menestyksellä, ja 2016 hyvällä menestyksellä. Toivotaan, että tämä vuosi 2018 tuo kaikille pitempään kamppailleille plussauutisia!!!

Voi ei :(

Aamuyöllä alkoi menkat rytinällä ja kaikki vanhat kivut niiden mukana. Mää oon henkisesti ihan loppu. Tuntuu et se leikkaus oli ihan turha. Ne jätti sitä endoa suolen pinnalle, kun ei ollut suolikirurgia varattu ja siellä se nyt edelleen sit näköjään kipuilee. Ja jos on neljä viikkoa tiputellut niin miten voi tulla tämmönen sotatanner tänä aamuna!! Mistä tätä riittää?! Jäin tänään nyt saikulle ja en tiedä. Ja miettikää, syön samaa annosta kipulääkettä nyt kun söin leikkauksen jälkeen - sillon ne autto ja endoon ei! Että repikää siittä huumoria.

Voi Pottu, onpa hurjan ikävä kuulla :( Voin vaan kuvitella sun turhautumisen. On se aika sieltä ja syvältä että tehdään leikkaus, josta loppupeleissä ei sit olekaan apua. Ja kaikki nuo "höysteet" päälle.. Voimia! *hali*

Tänään oletettavasti dpo 10 ja aamulla tein piruuttani digin - ei raskaana. Piruuttani myös avasin koko mööpelin ja tämmöistä sain näkyviin. Antaako Clearbluen viikkodigi aina tämmöiset vaaleat viivat vai voiko (ja uskaltaako) tästä päätellä että olen raskaana mutta HCGtä sen verran vähän aamupissassa ettei kunnon tulosta antanut? En tiiä miten päin ois.. Eli onko toivoa vai ei? :grin

Edit: Joo, just tuossa Googlea selailin ja sain selville että näkyy aina kaksi-kolme viivaa vaikkei olisi raskaana. Se pieni toivon kipinä mikä väkisinkin tuli pintaan niin lässähti saman tien.. :sad001 Vaikka tuon nyt melkein osasin arvata, että "lakkaa haaveksimasta tyttö, eihän tässäkään kierrossa niin hyvä tuuri olisi" :p

IMG_20180712_091639.jpg

Muokattu viimeksi:
Onnea Unicorn! Tsemppiä Katjusha ja Pottu! Ite tuskailen täällä menkattomuutta, terolutien lopettamisesta 7pv, eikä mitään merkkejä kk alkamisesta :( Meidän ivf hoidon aikataulukin meni nyt sivusuun tän kierron pitkittymisen myötä. Taitaa tulla uus gynereissu ja primolutien haku :(

Oliko sullakin joku super pitkä kierto jossain välissä, millä sait sen poikki? Toki voihan tässä vielä käydä niin, että kierto venyy niin paljon, että kk alkavatkin juuri sopivaan aikaan, mutta en usko, että mulla ois niin hyvä tuuri..
No se supersuper pitkä kierto oli viime kesänä, kiertopäiviä kertyi 87 ja 10pvn terolut-kuurilla se katkesi. Ja nyt huhtikuusta toukokuuhun oli vajaata 50 päivän kierto joka katkesi vasta toisella terolut-kuurilla :grin Pitäiskö sunkin vaan syödä vielä toinen kuuri?

Takaisin