Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei tarvinnu testata enää,hanat aukes. Eli kp1. :sad001 muoks. Viimeks jouluna menkat,että alko aika lailla aikasemmin.
Tsemppiä muille!

Hyppään mukaan tälle foorumille. Jätettiin pillerit pois marraskuun puolessa välissä, menkat alkoivat normaalin kierron tapaan joulukuussa. Ellei pillerit ole laittaneet kiertoa sekaisin niin tänään pitäisi alkaa menkat, vielä ei mitään ole kuulunut. Jännitetään siis, että josko jäisivät välistä ja pieni ihmisen alku olisikin matkalla!

Toissapäivänä tuli haamu. Tän aamun testissä jo puolessa minuutissa selkeä plussa! :happy: Tsemppiä kaikille!

Liitteet

• IMG-20170119-WA0001.jpg
    IMG-20170119-WA0001.jpg
    103.6 KB · Katsottu: 192
Onnittelut Sun89 plussasta!

Plussatuulia myös kaikille kanssa sisarille! ❤

Olen aivan hämilläni, mitä tämä nyt on??

Oireet on muuten kuin normaalissa, ei-raskautuneessa kierrossa. Naama kukkii kuten aina ennen menkkoja. Alavatsalla nipistelee ja jomottaa jo monetta päivää. Huomenna tai viimeistään lauantaina pitäis kuukautisten alkaa. Nännit on ollu nyt muutaman päivän todella kipeet ja edellispäivänä teinkin negatiivisen raskaustestin. Tänään kuitenkin tein vielä testin, koska ihmetytti nämä nännit, ja haalea plussahan sieltä tuli :nailbiting:

Tässä tulee APUA MITEN MÄ TÄN TULKITSEN nro 2:
Testin käyttöohje sanoo, että positiivinen on luettavissa minuutissa ja negatiivinen kolmessa. No, minuutissa testi oli negatiivinen mutta kolmannella minuutilla alkoi testikohdan viiva heikosti värittyä. Viiden minuutin jälkeen testiä ei ohjepaperin mukaan "saa enää tulkita", ja hiukan alle 5 min oli värillinen, joskin heikko viiva. Nyt testin kuivuttua viiva on selkeä ja kuvista poiketen luonnossa punaisempi.

Kuvissa ensin n. 4 minuutin kohdalla otettu ja toinen on testin lähes kuivuttua.

KÄÄK? Koska teen uudentestin?

Liitteet

• IMG_20170119_095847.jpg
    IMG_20170119_095847.jpg
    698.5 KB · Katsottu: 241
  • IMG_20170119_101310.jpg
    IMG_20170119_101310.jpg
    694.6 KB · Katsottu: 233
Elma Auroora: testaa uudelleen huomenna. Kyllä me tuon plussaksi laskisin kun on niin vahva viiva vaikkakin testaan jälkeen! Huomenna pitäisi olla jo enemmän hcg:tä kehossa joten näkynee jo testiajankin puitteissa.

Sun89, hieno plussa! Onnea!!

Elma Auroralla on myös myn makuun ihan selvästi plussa!

Tazzyyyyy?!?!?

Kp 28/25-28, tätiä ei vielä näy, mut polttaa mahaa sen verran et viimeistään huomenna kurvaa paikalle. Pms-vitutus on taivaissa ja raivon vallassa oon siivonnut koko aamun :facepalm:
Selvät tätioireet siis. Eilen testasin negan.

Onnea plussanneille :)

Mulla oli tänään saikku päivä ja kävin ultrassa. Eka letrozol kuuri siis takana ja tänään oli seuranta ultra. Kaikki näytti olevan ihan kunnossa, eli kaksi isoa rakkulaa löytyi molemmilta puolilta ja limakalvo oli mukavan paksu. Aamulla tein ovistestin joka oli nega mutta teen uuden testin vielä illalla ja huomenna aamulla. Jos testi on huomennakin vielä nega niin pistän pregnylin. Sitten vaan peittojen heiluttelua ahkerasti ja taas toivotaan parasta :) Mies käy helmikuun alussa antamassa uuden simppa näytteen ja niistä tuloksista sitten riippuu aloitetaanko seuraavaksi inseminaatio hoito. Yllätyin positiivisesti ettei inseminaatio yksityisellä olekaan ihan niin mahdottoman kallis kuin olin pelännyt. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan mulla on jotenkin tosi toiveikas olo. Ehkä me voidaan sittenkin oikeasti saada pikkuinen vielä tämän vuoden puolella :)

Onko täällä kellään kokemuksia inseminaatiosta? Tuottiko toivottua tulosta ja monennellako kerralla? Entä mitä maksoi jos kävitte yksityisellä?

Elma Aurooralla minunkin silmiin ihan plussa <3

RouvaKettunen, myös meillä on tänään ollu siivouspäivä ;)

Tänään onkin kp29/28 ja menkkajomot jatkuu, mitään vuotoa ei vaan kuulu. Ajattelin kokeilla juoksulenkkiä, katsotaan miten sujuu ja jos tätikin tulis kun vähän tyhjentää päätä ja rehkii.

En testannu, jotenkin oli hirveä hässäkkäkin aamulla, niin jäi tekemättä. Lisäks oon päättäny, että maanantaihin odotan, kun ei se oviksen aikakaan ole mitenkään varma :) Saa nähä malttaako.

Babe, me ollaan menossa ensi kuussa inseminaatioon. Lähteestä riippuen onnistumisprosentti on 10-20. Mä yllätyin myös, ettei yksityisellä ole äärettömän kallis, tosin voi joutua tekemään useamman kun se onnistumisen% ei oo mikään huima...

Babe, me ollaan menossa ensi kuussa inseminaatioon. Lähteestä riippuen onnistumisprosentti on 10-20. Mä yllätyin myös, ettei yksityisellä ole äärettömän kallis, tosin voi joutua tekemään useamman kun se onnistumisen% ei oo mikään huima...

Missä käytte? Tuu sitten heti kertomaan miten meni :) Hurjasti tsemppiä teille!

Babe, yksityisellä käydään. Nyt odotellaan menkkoja alkavaksi (tai siis mieluummin luomuplussaa). Miehen siittiöiden liikkuvuus on surkea, joten inssillä nyt kokeillaan omaan kiertoon ilman lisäapua.

Kuulumisia mun raskauden kulusta: ultrassa käyty ja sieltä löytyi 6+2 vastaava alkio ja sydän löi! Ei ainakaan tuulimuna tällä kertaa. Kunpa kaikki menis hyvin loppuun asti.
Rouvakettunen toivottavasti luomuplussa tulee. Monesti kuullut, että on raskauduttu juuri ennen hoitojen alkua.

Takaisin