Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitkä viikot sulla menossa? Itellä vaihtuu huomenna rv 6 menkoista laskettuna.. ja pahoinvointi alko tunti sitten.. yöks.. mulla kaikissa raskauksissa alkanu rv 6 kamala pahoinvointi ja nyt näköjään sama
Unicorn, sulla kai oletettu dpo 13 oli vielä aika vaalea, etkä ole ihan varma oviksesta. Ovis on hyvin saattanut olla vasta 3 tai 4 päivää olettamaasi myöhemmin.
Hopeareunus, pahoittelut negasta, mutta hyvä päätös pitää taukoa yrittämisestä ja vaan nauttia kesästä! Itse yritän samaa, jahka mun kesäloma alkaa:)
Mä täällä oottelen ovista. Tänään kp 9 ja ovis on varmaan reilun viikon päästä. Sitten oon jo kesälomalla:)
Tk-lääkäri soitti vihdoin keskenmenotutkimusten lähetteen tilanteesta ja ketuttaa ja harmittaa ihan suunnattomasti. Tilanne on juuri se, mitä pahiten pelkäsin. Ilmeisesti lähetteeni otettiin käsittelyyn ja hylättiin jo HUHTIKUUSSA minulle siitä mitenkään ilmoittamatta (olen vahtinut postia, puhelinta ja Omakantaa). Peruste, että eihän minulla ole ollut kuin yksi keskenmeno, kaksi aiempaa ovat gynen mukaan KEMIALLISIA! : Runsaat vuodot + kivut siis alkoivat kummassakin 6+0... Kun minä olen käsittänyt, että kemiallinen on, kun testi näyttää positiivista, mutta menkat sitten alkavat kuitenkin ajallaan taikka muutaman päivän myöhässä. Muutaman päivän, ei kahta viikkoa! "Huonoa tuuria vain, kyllä se siitä, eikun vaan yrittämään uudestaan." Kivasti diagnosoitu minua tutkimatta tai näkemättä.
Ja sitten kaikkein riemastuttavin osio. En ilmeisesti pääse myöskään lapsettomuustutkimuksiin, kun puolentoista vuoden yrityksemme aikana on kuitenkin ollut kolme raskautta! Eli tulkitaan tilanne niin kuin heille sopii eli eivät ole oikeita raskauksia, jos minut pitäisi ottaa niiden vuoksi hoitoon mutta kas kummaa, kun ne lasketaan mukaan, kun pelkän lapsettomuuden vuoksi yrittää tutkimuksiin päästä... Meni kyllä nyt täydellisesti luotto gyneihin ja julkiseen terveydenhuoltoon ja koko valtioon ja elämään yleensä...
Tk-lääkäri vaikutti puhelimessa ihan symppikseltä, tarkistaa huomenna vielä gyneltä, meneekö tämä tosiaan näin ja onko jotain tehtävissä, soittaa sitten takaisin. Kerroin samalla tästä uudesta plussasta ja että pelottaa ihan hirveästi. Puhelun jälkeen en voinut hetkeen kertoa miehelle, mitä siinä sanottiin, kun itketti niin älyttömästi.
Eli kai tämäkin menee kohta kesken. Toivotaan, että vasta sitten, kun ultrassa näkyy jotain, sitten tarvitaan ENÄÄ YKSI(!) samanlainen, niin EHKÄ joku jossain ottaa vakavasti... On se kiva, kun on jotain niin pielessä, ettei raskaudet etene muutamaa viikkoa pitemmälle, niin ei saa apua. Kai sit jäädään lapsettomiksi.