Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pottu ettei liittyisi siihen leikkaukseen vuoto. Ehkä tosiaan kannattais ottaa yhteyttä hoitohenkilökuntaan. Varuuksi.

Unicorn mulla vuoti kirkasta verta kunnolla rv11, ja pari viikkoa tuosta ruskeaa tuhnuttanut 4 päivää. Ja paljon kuullut että ruskea vähäinen vuoto ollut ok. Se pelko vaan on niin raastavaa. Toivottavasti kaikki on ok.

Muistan!! Tottakai :)
Kiitos ihana!! Mitä kuuluu?? <3

Tosi hyvää! Meille syntyi poika isänsä synttäripäivänä 12.3. Mitoin 3150g ja 50cm <3 ja esikoisesta on tullut tosi hieno isosisko :)

Vitsit mä oon innoissani sun puolesta! Toivottavasti te muutkin ketkä silloin samaan aikaan kuumeili sais jo pian plussan tikkuun <3

Dpo 10, pitkä päivä töissä ja äsken pääsin testaamaan. JA SIELLÄ NÄKYY HAAMU! :excited001 Mieskin näkee! Oon täydellisen täpinöissäni ja kauhuissani ja innoissani ja peloissani ja riemuissani ja huolissani...

IMG_20180630_215546.jpg

Toivottavasti kuvaan asti välittyy jotain.

Vautsi vau Mangusti! :dance011
Alemmassa testissä ainakin nään viivan!
Nyt toivon sydämeni pohjasta että se vahvistuu ja saisitte vihdoin ja viimein pienen syliin asti :Heartred

Täällä kp 12 menossa ja digiovistesti antoi pysyvän hymynaaman :eek: One step ovistestiin hyvä jos viivaa lainkaan. Kananmunalimat bongasin myös, mutta hieman mietityttää että näinköhän tuo vielä on ovis+? :bored: Näin aikaisin ja vielä luomukierrossa o_O Minkäänlaisia ovisoireita ei ole. Macaa ja Inofolicia olen ottanut säännöllisesti nyt 4 päivän ajan. Täytyy ehkä seurata lämpöjä jotta tietää onko se ovis oikeesti vai leikisti :laughing002

Pitää jokatapauksessa kellistää mies kunhan formulat loppuu :angelic:

IMG_20180701_163329.jpg

IMG_20180701_195456.jpg

Muokattu viimeksi:
Täällä kp 11 menossa ja digiovistesti antoi pysyvän hymynaaman :eek: One step ovistestiin hyvä jos viivaa lainkaan. Kananmunalimat bongasin myös, mutta hieman mietityttää että näinköhän tuo vielä on ovis+? :bored: Näin aikaisin ja vielä luomukierrossa o_O Minkäänlaisia ovisoireita ei ole. Macaa ja Inofolicia olen ottanut säännöllisesti nyt 4 päivän ajan. Täytyy ehkä seurata lämpöjä jotta tietää onko se ovis oikeesti vai leikisti :laughing002

Pitää jokatapauksessa kellistää mies kunhan formulat loppuu :angelic:

View attachment 70523

Jee hyvä kimi!!! Järkyttävä toi bottaksen keskeytys!! :( :(

Onnea varovasti Magnusti <3

Täällä ei tullut vieläkään digiin 3+ :/
Oloja ja oireita on, mutta silti ei tunnu että raskaana oliskaan... :S

Takaisin