Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä nyt 6dpo ja kuplintaa hieman vatsassa.Onko teillä kellään kokemuksia inofolic tuotteesta? Ajattelin sen ottaa käyttöön kun on IVF:än aika kun tulee.Jos on kokemusta niin kannattaisiko se jo edellisessä kierrossa alkaa käyttämään vai onko liian myöhäistä tai haittaako jos aloittaa samassa kierrossa kuin IVF ois?

Täällä nyt 6dpo ja kuplintaa hieman vatsassa.Onko teillä kellään kokemuksia inofolic tuotteesta? Ajattelin sen ottaa käyttöön kun on IVF:än aika kun tulee.Jos on kokemusta niin kannattaisiko se jo edellisessä kierrossa alkaa käyttämään vai onko liian myöhäistä tai haittaako jos aloittaa samassa kierrossa kuin IVF ois?

Mulla oli donaferty tässä kierrossa ja se on käsittääkseni ihan samaa kun tuokin :) kerkesin käyttää n 10 pussia ennenkö plussasin :) ei siitä ainakaan haittaa oo :) aloita heti!

Mulla ollut Inofolic käytössä vaikkei pcota tai vastaavaa ole diagnosoitu. Mulla ei näkyviä/tuntuvia vaikutuksia suuntaan tai toiseen. Kannattaa vaan aloittaa jo nyt, mitä aikaisemmin sen parempi! :thumleft

Mä kerkesin syömään inofolicia 1 1/2 kiertoa. Mulla aikaistu ovis kp17 ->kp14! Plussasin myös tästä kierrosta jossa olin syönyt koko kierron. Heti vaan hankintaan:happy:

ImageUploadedByVau Foorumi1530207747.371942.jpg

Huomenna teen vielä viimesen digin ja toivon siihen tulevan 3+ :S
Sitten voi lopettaa testailun :)

Ihanasti vahvistuu Unicorn <3 Kyllä tätä on odotettukkin!! Kaikkea hyvää raskauteen :)

Sanoppa muuta!! Ja tää meidän tilanne oli niin toivoton jo välillä, että jos mä plussaan, ni plussaa muutkin.. ja niinkun meidän kohdalla kävi, just silllä hetkellä kun vähiten siihen uskois.

Luovutin ja möin taas kaikki vauvakamppeet pois... oli jo muita suunnitelmia.. seksiä oli vaan kahdesti tässä kierrossa... johtimet ”tukossa”...
Jne.

Tottakai vielä jännittää onko siellä ketään oikeasti, oireita ei ole juuri mitään. Vatsa vähän sekaisin ja välillä pientä menkkajomoa / repäisykipua noustessa.. ja tietty menkat poissa.. mutta jotenkin tuntuu liian vähäoireiselta :S

Mistä ootte hankkineet noita inofolicia/donafertyä?YA aptekkissa nettitilauksena saa ja nettiapteikeista myös löysin plus nämä ulkomailla olevat kaupat.

Heitsu, kannattaa aloittaa heti. Myo-inositolilla on todettu olevan positiivisia vaikutuksia sekä pcos:stä kärsivillä naisilla että ivf-hoidossa olevilla. Mulla se aikaisti ovulaatiota 5:llä päivällä. Jos tutkimukset aiheesta kiinnostaa ja englanti taipuu, lisää voi lukea esim. tästä https://www.researchgate.net/profil...orting-Women-Having-Difficulty-Conceiving.pdf

Mä oon niin väsynyt tähän lapsettomuuteen... Muutamat illat tässä itkenyt asiaa.

Mä oon niin väsynyt tähän lapsettomuuteen... Muutamat illat tässä itkenyt asiaa.

Tiedän tunteen :( <3 Välillä tulee päiviä, että on vaan ihan loppu eikä tiedä millä jaksaa enää eteenpäin. Varsinkin kun toiset ympärillä pamahtaa paksuks yrittämättä eikä edes tiedä haluaako olla raskaana. Tuntuu että tää elämä on välillä niin epäreilua. Jaksamista sinne <3

Takaisin