Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä nyt 6dpo ja kuplintaa hieman vatsassa.Onko teillä kellään kokemuksia inofolic tuotteesta? Ajattelin sen ottaa käyttöön kun on IVF:än aika kun tulee.Jos on kokemusta niin kannattaisiko se jo edellisessä kierrossa alkaa käyttämään vai onko liian myöhäistä tai haittaako jos aloittaa samassa kierrossa kuin IVF ois?
Hienosti viivat vahvistuu!! Oon niin onnellinen sun puolestaView attachment 70432
Huomenna teen vielä viimesen digin ja toivon siihen tulevan 3+ :S
Sitten voi lopettaa testailun :)
Hienosti viivat vahvistuu!! Oon niin onnellinen sun puolesta
Ihanasti vahvistuu Unicorn Kyllä tätä on odotettukkin!! Kaikkea hyvää raskauteen :)
Todella hienosti viivat vahvistuneet, Unicorn!
Kaikkea hyvää odotukseen
Mistä ootte hankkineet noita inofolicia/donafertyä?YA aptekkissa nettitilauksena saa ja nettiapteikeista myös löysin plus nämä ulkomailla olevat kaupat.
Nettiapteekista ja sitte YA sivuilta tilasin sinne heidän pakettiautomaattiin.Nettiapteekista :)
Heitsu, kannattaa aloittaa heti. Myo-inositolilla on todettu olevan positiivisia vaikutuksia sekä pcos:stä kärsivillä naisilla että ivf-hoidossa olevilla. Mulla se aikaisti ovulaatiota 5:llä päivällä. Jos tutkimukset aiheesta kiinnostaa ja englanti taipuu, lisää voi lukea esim. tästä https://www.researchgate.net/profil...orting-Women-Having-Difficulty-Conceiving.pdfTäällä nyt 6dpo ja kuplintaa hieman vatsassa.Onko teillä kellään kokemuksia inofolic tuotteesta? Ajattelin sen ottaa käyttöön kun on IVF:än aika kun tulee.Jos on kokemusta niin kannattaisiko se jo edellisessä kierrossa alkaa käyttämään vai onko liian myöhäistä tai haittaako jos aloittaa samassa kierrossa kuin IVF ois?
Mä oon niin väsynyt tähän lapsettomuuteen... Muutamat illat tässä itkenyt asiaa.