Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pipsu, en osaa sanoa kuin omasta kokemuksesta, että vähän vaaleita ovat. Toki olemme yksilöitä, ja kaikille ei tuu samanlaista tulosta, minkä näemme Potulla :wink!
On kyllä komeen näköinen todella, Pottu!
Mullakin kyllä yleensä tullut selkeä tumma viiva, jos ovis on tapahtunut, että taidan suosiolla varata ultra ajan, että saan mielenrauhan :)

Pipsu, tuo ylin testi voisi minulla olla jo plussa tai ainakin hyvin lähellä sitä.

Potulla hieno o+, to siaan harmi, kun se kielletty hyödyntämästä. Itselläkin saattaisi muumimuki lähteä käyttöön. :P

Täällä dpo 5 lopuillaan, nyt molemmissa nivusissa selvät juilinnat. Eilen oli jo samantuntuista vähän lievempänä. Koitan kertoa itselleni, että näitä tuntemuksia on ollut tyyliin joka kierrossa tähän aikaan, mutta niin haluan haaveilla kiinnittymisestä, vaikka aika varhaista siihenkin. Jo oviksen aikoihin oli enemmän ja selkeämpiä tuntemuksia munssarjaseudulla kuin ennen, taisin hämmentää vauvantekokoneiston ihan kunnolla niillä muutamalla e-pillerillä... Koitan malttaa vähintään sunnuntaihin testaamisen kanssa.

Hyvä että täällä on muut yhtä malttamattomia kuin minä :D Tänne voi heittää pipetin ja kaikki ymmärtää, miettikää työpöydän kahvipöytäkeskusteluun :D Ne pitäis ihan hulluna!

Pipsu vähän ehkä haaleet ovat, mutta kuitenkin aika lähellä plussaa. Sit taas toisaalta tästä hyvänä esimerkkinä tämä mun juuri raskautunut työkaveri, jolla oli megakierto meneillään eikä saanut ovisplussaa ikinä tikkuun kiinni ja raskautui! Että ei sitä loppupeleissä oo viivoilla mitään väliä! :)

Tsemppiä piinailuun Mangusti <3

No kyllä on Pottu komea plussa!:) Täällä myös yksi, joka olisi ehkä kaivamassa pipettiä esiin!:D Mutta ihailtavaa itsehillintää kyllä. Jospa ensi kierrosta tärähtää yhtä mehevä ovisplussa!

Ja tuohon Pipsun kyssäriin on kyllä vaikea vastata. Oliko viivat märkänä tummemmat? Yleensä kuivuessaan hämäävät, vaikka olisi ollut testiajalla ihan selkeämmin plussa. Lisäksi tunnistan O-plussan siitä, että viivat tummuu heti tikun kastuessa.:) Negoissa tummuminen on maltillisempaa. Mutta kuten Katjusha sanoi, yksilöllisiä juttuja!:)

Jeij Mangusti, meillä on edelleen kierto lähes synkassa! Lupaavia oireita noi nivustuntemukset!Täällä tänään dpo 5, ja yritän olla ajattelematta erinäisiä oireita. Huonolla menestyksellä kyllä!:D Oon kahdessa edellisessä raskaudessa ollut sun kanssa samassa ryhmässä, joten eiköhän jatketa samaa rataa ja mennä tällä kertaa maaliin saakka?:)

Hyvä että täällä on muut yhtä malttamattomia kuin minä :D Tänne voi heittää pipetin ja kaikki ymmärtää, miettikää työpöydän kahvipöytäkeskusteluun :D Ne pitäis ihan hulluna!

Pipsu vähän ehkä haaleet ovat, mutta kuitenkin aika lähellä plussaa. Sit taas toisaalta tästä hyvänä esimerkkinä tämä mun juuri raskautunut työkaveri, jolla oli megakierto meneillään eikä saanut ovisplussaa ikinä tikkuun kiinni ja raskautui! Että ei sitä loppupeleissä oo viivoilla mitään väliä! :)

Tsemppiä piinailuun Mangusti <3

Mäkin kannatan pipettiä!! Go for it pottu!!

Jeij Mangusti, meillä on edelleen kierto lähes synkassa! Lupaavia oireita noi nivustuntemukset!Täällä tänään dpo 5, ja yritän olla ajattelematta erinäisiä oireita. Huonolla menestyksellä kyllä!:D Oon kahdessa edellisessä raskaudessa ollut sun kanssa samassa ryhmässä, joten eiköhän jatketa samaa rataa ja mennä tällä kertaa maaliin saakka?:)

Kyllä, ehdottomasti näin! :) Tää on nyt sitten sovittu juttu, että nyt alakerran solut kuulolle, ettette tee sopimusrikkomusta!

Mulla on maha aivan totaalisen sekaisin x) Muita oireita ei sitten oikeastaan olekaan.. hmmmh.

Digi näyttää tänään 2-3 , ovulaatio ehkä 7.6. joten torstaina tulis kolme viikkoa hedelmöittymisestä. Eli perjantaina viimestään pitäisi olla digissa 3+?? Ohjeessa on että vkoilla 5+ pitäisi tulos olla 3+... mutta eihän se aina niin ole, eihän? :/ tänään pitäisi olla 5+4 !

Pc ei ole vahvistunut.. näyttää jopa hitusen vaaleammalta omasta mielestä. Mutta voisikohan johtua siitä että aikaisemmat on aamun toisesta pissasta ja tuo tämän aamun on yön yli olleesta aamun ekasta ?? :/

Ei pitäisi ressata. Mutta pelottaa :/

ImageUploadedByVau Foorumi1530035451.537977.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1530035533.598785.jpg

Unicorn ei ne viikot aina just noin mene, älä huoli. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, ja nuo tulokset testistä toiseen vaihtelee. Have faith, girl!

Unicorn mulla oli selkeä ero aamun ekan ja toka pissan välillä! Joten suosittelen tekeen tokasta tai myöhemmästä :) Ymmärrän täysin sun pelon, ei sille mitään pysty. Mutta lähdetään siitä ajatuksesta, että pienellä on kaikki hyvin ja nyt olis teidän vuoro <3

Mulla on maha aivan totaalisen sekaisin x) Muita oireita ei sitten oikeastaan olekaan.. hmmmh.

Digi näyttää tänään 2-3 , ovulaatio ehkä 7.6. joten torstaina tulis kolme viikkoa hedelmöittymisestä. Eli perjantaina viimestään pitäisi olla digissa 3+?? Ohjeessa on että vkoilla 5+ pitäisi tulos olla 3+... mutta eihän se aina niin ole, eihän? :/ tänään pitäisi olla 5+4 !

Pc ei ole vahvistunut.. näyttää jopa hitusen vaaleammalta omasta mielestä. Mutta voisikohan johtua siitä että aikaisemmat on aamun toisesta pissasta ja tuo tämän aamun on yön yli olleesta aamun ekasta ?? :/

Ei pitäisi ressata. Mutta pelottaa :/

View attachment 70384
View attachment 70385
Jos ovis on ollut vasta 7.6., niin silloin sulla on vasta 4+5. No menkoista lasketut rv:t ei pidä paikkaansa, jos ovis on ollut myöhemmin kuin kp 14. Mä lasken aina niin, että ovis on yhtä kuin 2+0, oli kp sitten mitä vaan. Siten tulevat raskausviikot menee oikein ja digi näyttää oikein, jos hormoni nousee, kuten oletetaan.

Täällä 16kp ja appi kertoi että ovis ois ollut viime sunnuntaina.Viime viikolla oli hormooni päänsärky samaa kuin kuukautisten aikaan ja himot myös limat oli.Uskon että ovis oli aikaisemmin kuin viime sunnuntaina.Miten teillä onko oviksen aikaan päänsärkyä? Vai tuleeko kaikki halut plus muut oireet ennen, päällä vai jälkeen oviksen?Päänsärky ja kaikki viime viikon oireetkin on poissa että uskoisin että nyt on 4dpo.Tässä kierrossa en tikuta/en aio tikuttaa ovista.Otetaan kesä hieman iisisti ja elokuussa yritetään IVF hoitoon päästä tekemään kun viimeksi se meni penkin alle.

Toivottavasti Heltsu ivf hoitoon pääsette elokuussa :) Minullakin se silloin koittaa :)

Postasin aiemmin kuvat ovistikuista, mitä oisin ehkä erehtynyt luulemaan plussaksi, mutta kyllä ne omat tuntemukset piti paikkansa ja gynellä varmistui kierto ovuloimattomaksi kierroksi. Sinällänsä ei harmita, koska munasarja oli aktiivinen leikatulta puolelta, mutta sain nyt PCOS diagnoosin :(

Hahahhah :D Ei nyt tullut hankittua pipettiä - mistä semmosen edes sais? Ovisplussa oli eilen niin ovis oli varmaan tänään.

Sen sijaan menin ystävän kanssa puistoon pussilonkerolle ja parannettiin maailmaa :Heartred Tuli kyllä tarpeeseen nollata vaan kaikki!
Pussilonkero kuulostaa hyvältä, minäkin purin ovuloimattoman kierron vitutusta parveke siiderillä :) Heinäkuussa sitten niin vimmattu yritys päälle! :)

Jos ovis on ollut vasta 7.6., niin silloin sulla on vasta 4+5. No menkoista lasketut rv:t ei pidä paikkaansa, jos ovis on ollut myöhemmin kuin kp 14. Mä lasken aina niin, että ovis on yhtä kuin 2+0, oli kp sitten mitä vaan. Siten tulevat raskausviikot menee oikein ja digi näyttää oikein, jos hormoni nousee, kuten oletetaan.

No mä en tiedä miksi toi flo näyttää että nyt olis 5+4 ? :D
Toinen sovellu näyttää kyllä (nyt kun katsoin odotukseni) 4+3

Ovis oli kp13.

Täällä 16kp ja appi kertoi että ovis ois ollut viime sunnuntaina.Viime viikolla oli hormooni päänsärky samaa kuin kuukautisten aikaan ja himot myös limat oli.Uskon että ovis oli aikaisemmin kuin viime sunnuntaina.Miten teillä onko oviksen aikaan päänsärkyä? Vai tuleeko kaikki halut plus muut oireet ennen, päällä vai jälkeen oviksen?Päänsärky ja kaikki viime viikon oireetkin on poissa että uskoisin että nyt on 4dpo.Tässä kierrossa en tikuta/en aio tikuttaa ovista.Otetaan kesä hieman iisisti ja elokuussa yritetään IVF hoitoon päästä tekemään kun viimeksi se meni penkin alle.

Yhden ohikiitävän hetken ajan.... ihmettelin ällistyneenä miten sun appiukko voi tietää mitään sun oviksesta!!

Toivottavasti Heltsu ivf hoitoon pääsette elokuussa :) Minullakin se silloin koittaa :)

Postasin aiemmin kuvat ovistikuista, mitä oisin ehkä erehtynyt luulemaan plussaksi, mutta kyllä ne omat tuntemukset piti paikkansa ja gynellä varmistui kierto ovuloimattomaksi kierroksi. Sinällänsä ei harmita, koska munasarja oli aktiivinen leikatulta puolelta, mutta sain nyt PCOS diagnoosin :(

Mullakin epäiltiin tota ennen endoa, mutta seuraava gyne jo sanoikin, että ei ole tuo kyseessä. Oliko tämä nyt satavarma vai epäilys? Saitko jonkun lääkityksen?

Takaisin