Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jee, menkkakivut jatkuu ja ruskea tuhru alkoi eli huomenna varmaan KP1, kuten pitikin :) Olen iloinen siksi, että pillereiden jälkeen kierto vaikuttaisi normalisoituvan nopeasti ja vois tässä kierrossa kokeilla ekaa kertaa ovistikkuja :D

Ja greippimehua haettu, nam :)

Miitu, nojuu! Tää onkin tämmöstä hyvin vähäistä vuotamista. Ehkä se synnytys kuitenkin muuttanut näitä menkkoja.

Kp3

Pöh, suottako täällä ilakoin. Aamulla tuli sitä ruskeaa pyyhkäisyn verran, mut siihen se jäi. Eikö se kierto nyt sit ollutkaan tasaantunut???

Ettei Tazzy sittenkin ois tärpännyt :D Eikös sulla ollut edellisissä raskauksissa ollut samanlaisia vuotoja kuin nyt, vai muistanko väärin.

Vaapukka, oli kyl :) En vaan nyt usko tärppiin :p

Villisilmä, en oo testaillu. Nyt on kp27/28, dposta en tiiä, ehkä dpo13..???

Tazzy, Samaa mieltä kuin Vaapukka :wink Testiä kehiin!!

alinah, Mulla ainenkin oli tosi niukat kuukautiset tuossa ensimmäiset synnytyksen jälkeen, vaikka normaalisti on aina ollut runsaat ja vuodan sen 7 päivää, at least..

Tazzy, testailemaan vaan!

Alinah ja Miitu, mäkin oon kuullu et joillain vaikuttanut kuukautisiin synnytys (tai raskaus)... mulla ainoo ero on että ne jäätävät menkkakivut on jääny pois, tai toki vähän on kipua mutta ei ollenkaan niin pahaa kipua kuin aiemmin.

On: kp29/29-?. Huomiselle odotan tätiä, tietäisi ainakin että kierto tasaantunut. Ladytimer laskee mulle aina tätä 28pv kiertoa vaikka koskaan ei oo ollu sitä. No kai se joskus oppii mun kehon rytmiin. Vähän pelottaa että kierto venyy. Hieman tosin toiveikkaana lueskelin vuoden takaisia oireita raskauden alusta ja totesin että viime päivinä paljon yhtäläisyyksiä... en vaan jotenkin usko plussaan joten en uskalla testaakaan :D perjantaina ehkä testaan jos täti edelleen loistaa poissaolollaan.

Moikka! Mä ajattelin kanssa liittyä tänne. Aikaisemmin en ole kirjoitellut, vain lukenut ketjuja. Esikoinen haaveissa täälläkin. 4/16 teimme positiivisen testin, mutta raskaus päättyi 6/16 keskenmenoon. Ajat olivat rankkoja sen jälkeen, mutta joulukuussa uskalsimme puhua ja alkaa haaveilemaan uudestaan esikoisesta. Viime viikolla minulla alkoi kivuliaat vatsan vihlomiset ja kipuilut sekä paha etova olo. eilen, tiistaina, tuli jotain epämääräistä vuotoa?!

Mullahan ennen esikoista oli epäsäännölliset ja runsaat menkat eikö mitään muita oireita oo ollu kun alkavat paitsi kiukkusuus, ekat menkat synnytyksen jälkeen tuli kun poika oli vähän päälle 10kk ja ne oli tosi runsaat ja tuntu ettei se vuoto lopu. Siks mä ihmettelenkin kun nyt on niin niukat mut varmaa toi raskaus/synnytys vaikuttanut tähän asiaan. Nin myös se laukas mulle migreenin.

Nannatin, tervetuloa! Mikä kiertopäivä sulla nyt on ja onko tietoa milloin ovulaatio oli/on? :)

Onko täällä kellään testi näyttänyt negaa (pregcheck) kun menkat päivän myöhässä mutta sitten plussannut myöhemmin? Mietin vaan onko toivo jo menetetty :)

Helmililja, Mulla pc näytti todella hailakkaa viivaa vielä kun muut testit oli jo räikyviä plussia! Eli voisi hyvinkin olla, ainenkin omasta kokemuksesta. :)

Ihan ihmeellinen olo ollut tänään. Hirrrrmuiset menkkajomot koko ajan, mut muuta ei oo tullut kuin se rusehtava tuhru aamulla. Jos ei huomenna hanat aukea näillä jomotuksilla, niin jo on kumma :D Ja niin se vain oli tämäkin viesti omaa napaa ja sen alapuolta, sori :p

Takaisin