Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis vitsi mä oon vihainen kun meidän tosta ksupermarketista on hävinnyt raskaustestit valikoimasta. Vasta vuoden ollut tossa, hitto pitää pistää kauppiaalle palautetta. :D No onneksi Prisma on 1,7km päässä, että huomenna sinne siis!

Ja jos vielä jatketaan ränttäystä eteenpäin: miksi se olisi kenenkään ulkopuolisen asia tietää, mitä kohdussani tapahtuu? Ei vain se, että kysytään, koska ei käytä alkoa, vaan ylipäänsä se, että kysytään! Kyllä, minun sukupuolielämäni on juuri sinun asiasi, oi satunnainen setämies, jonka tapasin ensimmäistä kertaa tänään. Haluaisitko kuulla tarkemmin kuukautisteni aikataulusta? Nyt ollaan meillä vielä hyvässä tilanteessa, että molemmilla on opinnot kesken, niin voi uteluihin vastata ylimalkaisesti, että katsotaan sitten, kun valmistuu. Mutta kamaluus, entä sitten, kun valmistuu?! Varmaan tyyliin seuraavassa lauseessa, kun onnitellaan valmistumisesta, udellaan, että milloinkas meinaatte niitä lapsia TEHDÄ? [Tähän sivuhajoilu siitä, kuinka niitä lapsia ihan vain tehdään juuri, kuten suunnittelee.] "Teillä rupeaa kohta ikääkin olemaan sen verran, että kannattaa aloittaa jo pian, ei pidä jättää viime tinkaan." Voi kiitos, kun kerroit tuon, sinä kaukainen vanhempi sukulaisrouva, olimme tosiaan suunnitellusti jättää lastenTEON 15 vuoden päähän, mutta nyt kun mainitsit, ehkä kuitenkin aloitamme jo nyt. Sinä kuitenkin varmasti tiedät tilanteemme paremmin kuin me. Jos voisit ensi ovulaation aikaan tulla sänkyymme vielä näyttämään, miten meidän kannattaa siellä suoriutua?

Argh.

Mä otan tästä printscreenin ja luen suoraan tän kun joku urpo seuraavan kerran utelee :D :D :D
Ihan paras vastaus!!! :D

Terkkuja lomalta!

Oon lukenu teiän kuulumisia :) mut jätän kommentoinnin suosiolla kun viestejä pukkaa kuin sieniä sateella!

Mulle kävi nyt sillei et jouduin lopettamaan mun 3kk ehkäisypilleriputken jo 10pvn jälkeen :/ tuli aurallista migreeniä ihan perkeleesti ja laskimo-oireita niin en uskaltanut jatkaa.

Mutta plan B on seuraava: mun tsh oli 2,6 joten kokeilen seuraavaksi kevyttä kilpparilääkitystä :)

Alan myös olla aika hyväksynyt sen että meille kenties ei tulekaan sitä kolmatta. Elämä on tosi mukavaa näiden isojen 4 & 6v kanssa :)

Noh aika näyttää ja loma jatkuu

T. Smithy

750cefd2c4b0c6214c18768e1ec33e7b

cf4ac8a9101e3b5d51fe0fc7b6a00cb6

Ei näy mitään. Testaan vielä keskiviikkona, kun luget määrätty sinne asti ja torstainakin vielä jotta tietää voiko ottaa parit sauna siiderit mökillä. Lähdetään torstaina mökille!

Ja Smith, harmi, kun tuli pillereistä migreenit. :( Mutta hyvä, kun jo uusi suunnitelma tulilla, toivotaan, että kilppareiden tehostaminen tepsii!

Ei näy mitään. Testaan vielä keskiviikkona, kun luget määrätty sinne asti ja torstainakin vielä jotta tietää voiko ottaa parit sauna siiderit mökillä. Lähdetään torstaina mökille!

Oon varmaan tulossa hulluksi mut mäkin nään noissa jotain!

Mrs. Smith voi ei tota migreeniä! Niinku mitä vielä :(

Saas nähdä moniko kyselee huomenna olenko raskaana, kun palaan töihin leikkauksen jälkeen ja maha on ISO! Se näyttää ihan raskausmahalta! Uskaltaakin joku kysyä niin heitän kyllä takasin! Mur.

Minusta tossa rfsun testissä näky vaan joku viivanpaikka.

Minusta tossa rfsun testissä näky vaan joku viivanpaikka.

Mullakin näky kaikissa samanlaisia viime kierrossa. Toi näyttää antavan sitä aika helposti. :/ Pc on myöskin herkempi kun rfsu. Joten pitäisi siinä varmaan jotain olla jos rfsussa olisi. :) tsemppiä! Voihan se siitä vielä plussaksi muuttua :)

Ylemmässä (rfsu?) on ainakin viivanpaikka. Alemmassa ehkä joku varjo tai ei mitään, en ole varma.

Oon kyllä kehittänyt itelleni tosi vahvat viivalasit, kun oon syynäilly omia testejä silmät ristissä...:shy:

Tulin töihin ja mun paras työkaveri oli aamulla testannu plussan. Vähän ristiriitanen fiilis. Ollaan tosi läheisiä ja sen kanssa oon jakanut tätä endoa ja lapsettomuutta ja tää oli heillä ensimmäinen kierto, että saa tulla mut ei yritetä ja heti tärppäs. Miten se toisilla voi olla noin helppoo?

Tulin töihin ja mun paras työkaveri oli aamulla testannu plussan. Vähän ristiriitanen fiilis. Ollaan tosi läheisiä ja sen kanssa oon jakanut tätä endoa ja lapsettomuutta ja tää oli heillä ensimmäinen kierto, että saa tulla mut ei yritetä ja heti tärppäs. Miten se toisilla voi olla noin helppoo?
Ottaa tuo varmasti tunteisiin ja saakin ottaa, mekin saatiin vkl tietää ystäväpariskunnan vauvauutisista ja laskettuaika suurinpiietein sama, mikä meillä ois ollu, jos helmikuun plussa ois kestäny. Ensi reaktio oli kuin isku palleaan ja miehen kans molemmat melkein oksennettiin.. Mutta ajan kanssa aina kaikki helpottaa :)

Varmasti tuntuu pahalta ja se on ihan ok. Mustakin kaikki raskausuutiset on tuntuneet todella pahoilta tänä keväänä, kun aina vaan mietin, että me oltais saatu ennen niitä kaikkia vauva, jos ei olisi tullut sitä keskenmenoa. Tsemppiä! Toivottavasti työkaveri ymmärtää olla hienotunteinen sua kohtaan.

Äh Pottu, ymmärrän noi fiilikset niin hyvin! Täälläkin tuntuu vauvauutisia tulevan kuin sieniä sateella. Ja huomaan jatkuvasti ajattelevani, kuten Mrs. R. Meillä olisi ollut la lokakuussa keskenmenneessä ja jotenkin tuntuu, että kaikilla tuttavilla jossain siellä hujakoilla omat lasketut ajat. Pieni some-lakko voisi tehdä ihan terää! Vaikka olenkin iloisesti yllättynyt siitä, että aika harva tuttava enää odotuksen onnea hehkuttaa julkisesti! Ja joukkoon mahtuu varmasti kohtaloita, joiden tie ei myöskään kovin helppo yrityksen suhteen ole ollut!

Joko Alinah on testaillut lisää? Oli meinaan niin selkeitä viivanpaikkoja ainakin, että huh huh!:)

Muille Tsempit kiertojen eri vaiheisiin!

Terkuin,
Ovista ja kesäfiilistä metsästävä ajoittain hieman katkeranpuoleinen akka!

Mä liityn kans negailijoiden kerhoon !
Tähän kiertoon oli aika kovat odotukset kun gyne sanoi hänen potilaidensa pamahtaneet paksuks heti kun on ottanu ton metformin käyttöön tai tehty aukiolotutkimus.. mutta taitaa ne piuhat olla sit oikeasti tukossa, eikä vaan just sillä hetkellä krampissa :| ärsyttää.

Takaisin