Siis vitsi mä oon vihainen kun meidän tosta ksupermarketista on hävinnyt raskaustestit valikoimasta. Vasta vuoden ollut tossa, hitto pitää pistää kauppiaalle palautetta. :D No onneksi Prisma on 1,7km päässä, että huomenna sinne siis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nega testattu tänään, eipä yllättänyt sitten yhtään!
Ja jos vielä jatketaan ränttäystä eteenpäin: miksi se olisi kenenkään ulkopuolisen asia tietää, mitä kohdussani tapahtuu? Ei vain se, että kysytään, koska ei käytä alkoa, vaan ylipäänsä se, että kysytään! Kyllä, minun sukupuolielämäni on juuri sinun asiasi, oi satunnainen setämies, jonka tapasin ensimmäistä kertaa tänään. Haluaisitko kuulla tarkemmin kuukautisteni aikataulusta? Nyt ollaan meillä vielä hyvässä tilanteessa, että molemmilla on opinnot kesken, niin voi uteluihin vastata ylimalkaisesti, että katsotaan sitten, kun valmistuu. Mutta kamaluus, entä sitten, kun valmistuu?! Varmaan tyyliin seuraavassa lauseessa, kun onnitellaan valmistumisesta, udellaan, että milloinkas meinaatte niitä lapsia TEHDÄ? [Tähän sivuhajoilu siitä, kuinka niitä lapsia ihan vain tehdään juuri, kuten suunnittelee.] "Teillä rupeaa kohta ikääkin olemaan sen verran, että kannattaa aloittaa jo pian, ei pidä jättää viime tinkaan." Voi kiitos, kun kerroit tuon, sinä kaukainen vanhempi sukulaisrouva, olimme tosiaan suunnitellusti jättää lastenTEON 15 vuoden päähän, mutta nyt kun mainitsit, ehkä kuitenkin aloitamme jo nyt. Sinä kuitenkin varmasti tiedät tilanteemme paremmin kuin me. Jos voisit ensi ovulaation aikaan tulla sänkyymme vielä näyttämään, miten meidän kannattaa siellä suoriutua?
Argh.
Ei näy mitään. Testaan vielä keskiviikkona, kun luget määrätty sinne asti ja torstainakin vielä jotta tietää voiko ottaa parit sauna siiderit mökillä. Lähdetään torstaina mökille!
Minusta tossa rfsun testissä näky vaan joku viivanpaikka.
Ylemmässä (rfsu?) on ainakin viivanpaikka. Alemmassa ehkä joku varjo tai ei mitään, en ole varma.
Ei näy mitään. Testaan vielä keskiviikkona, kun luget määrätty sinne asti ja torstainakin vielä jotta tietää voiko ottaa parit sauna siiderit mökillä. Lähdetään torstaina mökille!
Ottaa tuo varmasti tunteisiin ja saakin ottaa, mekin saatiin vkl tietää ystäväpariskunnan vauvauutisista ja laskettuaika suurinpiietein sama, mikä meillä ois ollu, jos helmikuun plussa ois kestäny. Ensi reaktio oli kuin isku palleaan ja miehen kans molemmat melkein oksennettiin.. Mutta ajan kanssa aina kaikki helpottaa :)Tulin töihin ja mun paras työkaveri oli aamulla testannu plussan. Vähän ristiriitanen fiilis. Ollaan tosi läheisiä ja sen kanssa oon jakanut tätä endoa ja lapsettomuutta ja tää oli heillä ensimmäinen kierto, että saa tulla mut ei yritetä ja heti tärppäs. Miten se toisilla voi olla noin helppoo?
Varmasti tuntuu pahalta ja se on ihan ok. Mustakin kaikki raskausuutiset on tuntuneet todella pahoilta tänä keväänä, kun aina vaan mietin, että me oltais saatu ennen niitä kaikkia vauva, jos ei olisi tullut sitä keskenmenoa. Tsemppiä! Toivottavasti työkaveri ymmärtää olla hienotunteinen sua kohtaan.Tulin töihin ja mun paras työkaveri oli aamulla testannu plussan. Vähän ristiriitanen fiilis. Ollaan tosi läheisiä ja sen kanssa oon jakanut tätä endoa ja lapsettomuutta ja tää oli heillä ensimmäinen kierto, että saa tulla mut ei yritetä ja heti tärppäs. Miten se toisilla voi olla noin helppoo?