Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pahoittelut negoista Alinah ja Unicorn!
Unicorn, saitteko/varsitteko te jo jonkun uuden aukkariajan, jos tässä nyt olleessa tutkimuksessa se jäi epäselväksi?
Alinah, tosi kurja toi nega, mutta nyt sentään saattiin ovis ja kaikki näytti hyvältä. Tiedän, että nyt tuntuu varmasti pahalta, mutta kyllä mä uskon, että se teidänkin plussa on ihan kulman takana.
Mulla piinapäivät jatkuu. Tänään on dpo 7 ja yhtäkkiä iski kunnon huimaus. En tiedä, mistä se tuli, mutta ei mulla kyllä tällasta aikaisemmin ole ollut. Säikähdin vähän. Toisaalta olin eilen hammaslääkärissä ja jouduin pitämään suuta auki ja päätä kenossa niin pitkään, että mulla voi olla pää vaan poikkeuksellisen jumissa.
Mä kävin miniristeilyllä Tallinnassa hakee mulle juhannus juomaa, tönikän 3l punaviiniä ja pullon fresitaa. Muulle porukalle 2lavaa kaljaa.. :D :D :D
Jaahas kerrotko ihan vaan muistin virkistykseks vielä kerran sen osotteen missä bailataan? :D
Hahah, tervetuloa Pyhtäälle mökille. Lähdetään sinne torstaina ja tullaan vasta sunnuntaina takasin kotiin. :D :D