Unicorn, hui sentään! Kyllä tollaset vihlaisut aina säikäyttää, mutta toivottavasti nyt olis kyse hyvästä asiasta!
Alinah, mukavaa juhannusta menkoista huolimatta. Toivottavasti vitutus vähän haihtuu, kun on mukavaa tekemistä.
Katjusha, varmasti tosi sekavat fiilikset. Oon kuitenkin ihaillut sitä, miten aina jaksat olla niin kiitollinen yhdestäkin lapsesta, jonka ootte niin pitkän yrityksen jälkeen saaneet. Se jotenkin huokuu sun viesteistä. Toivon, että itse osaan suhtautua samalla tavalla, jos joskus päästään ekan jälkeen yrittämään toista lasta.
Tää luteaalivaihe näyttää jäävän historiallisen lyhyeksi, koska nyt pyyhkiessä tuli jo vähän oranssia. Sen lisäksi, että en ole raskaana, vituttaa, että menkkojen pitää tulla sotkemaan myös juhannusta. Vihaan tamppooneiden kanssa pelaamista vieraissa mökkiolosuhteissa.
Mä päätin nyt, että mähän hitto vie oon raskaana ennen kuin ens vuoden alkupuolella täytän 30. Ihan sama, tapahtuuko se luomusti, ovulaatioinduktiolla vai ivf:llä. Aikaistin sitä ensikäyntiä lapsettomuusklinikalla melkein kuukaudella ja varasin ihan ensimmäisen mahdollisen aamuajan sinä päivänä, kun klinikka aukeaa kesäsulun jälkeen
Yksi kierto vielä mahtuu tähän väliin ennen sitä ja sitten saa riittää tää luomuyritys.